Reklamácia sedačky od Eurosofa. Tiež sa vám nedarí?

Zobraz úvodný príspevok
Chcem sa Vas spytat kedze som sa stal majitelom sedacky z Eurosofy za nie lacne peniaze pred rokom a teraz odmietaju riesit dalej reklamaciu ci je tu viac takych obeti . Pocul som zial uz neskoro ze reklamacie sice riesia ale systemom odmietnutia. Dik
Odpovedať
1
4
5
@elisss54 mám tú istú závadu, ako som písala vyššie v príspevku.........
Odpovedať
Profilova fotka
@staronova , nevšimla som si, že je to to isté, tak je to o to smutnejšie, to je fakt.... Niečo robia zle... Takže by som sa nebála. Ak sa to ešte raz stane - neprajem ti to teda.... Len ak sa to ma pokaziť 3x, tak nech je to v ramci záruky. Odporučam sledovať ako sa to bude správať hned po tejto 2 oprave..., aby sa to do 2 rokov ukazalo...
Odpovedať
@elisss54 sedačku priviezli...uvidíme, či sa s tým už seriózne zaoberali....máme ešte skoro rok na daľšiu reklamáciu....sú to stresy, ktorým sme sa možno mohli vyhnúť, kúpou iného výrobku....ktovie
Odpovedať
Profilova fotka
@staronova , držím palce aj ked neviem, čo by už v tomto prípade bolo lepšie.... :-( Na druhej strane nikdy nemáš istotu, že s inou sedačkou nebudu problémy.
Odpovedať
@malyraj Dobry deň, práve dnes som bola v eurosofe, chcem tiež kúpiť sedačku, nie sú lacné a bojím sa trocha tých čínskych výrobkov, napriek tomu mohli by ste mi napísať web stranku na tieto sedačky v poľsku, ako ste to vy kupovali. veľmi pekne ďakujem. Daniela
Odpovedať
EUROSOFA NIKDY!!!!!!! ak vám môžem poradiť z vlastnej skúsenosti....nikdy viac.....velmi zlá skúsenosť so sedačkou aj s celým procesom reklamácie....
Odpovedať
Profilova fotka
Kolega kupoval kozenu sedacku PHASE. Dlho cakal, kym ju vyrobili a ked ju doniesli, tak bola poskodena. Reklamoval to, reakcia spolocnosti bola pozitivna, ospravedlnili sa, sedacku odviezli - zrejme opravili calunenie a poskytli zlavu. Aj ked cloveka nepotesi, ze mu dovezu poskodeny tovar, ale aspon reakcia firmy PHASE bola na Slovenske pomery NADSTANDARDNA.
Odpovedať
prešli tri mesiace a naša sedačka z Eurosofy dva razy zreklamovaná je na odpis. Stále vrzga, je vysedená, napriek tomu, že vraj pri prvej reklamácii menili výplň. Po druhej reklamácii mi poslali list, v ktorom sa kryjú, ak by sme reklamovali tretí krát. Nezabudli mi popísať, ako sa sedačka používa a na čo vlastne je!! Nie na skákanie a nemá sa sedieť stále na tom istom mieste a podobné úplne samozrejmé veci. Asi pri písaní zabudli, že prvá reklamácia bola po tuším troch mesiacoch a druhá po 9-tich mesiacoch používania. Najprv som si napísala reakciu na ten list, že ho pošlem, aby som v budúcnosti mala lepšiu pôdu. Potom ma doma presvedčili, nech kašlem nato. Aj tak si nepomôžem, mám v okolí už pár prípadov, keď sa majiteľ pravdy nedovolal. Tak aspoň touto cestou vystíham každého, kto by chcel zabrúsiť do ich predajní...z krátkej cesty sa otočte na opätku....ušetríte sa zbytočných naťahovačiek....
Odpovedať
:-( az sa mi to zle cita...po rozhodovani a zvazovani ktoru sedacku sme sa dnes rozhodli ze chceme od EUROSOFA konkretne tuto http://www.eurosofa.sk/?sedacky_forza... v zostave 3+2, chceme hlavne ten polohovaci mechanizmus Este rozmyslame ci koza alebo nejaka vysokoodolna latka s efektom koze. Takze vravite nebrat? :-( A co vravite na firmu MSJ? Nemate niekto skusenost? Ideme tam zajtra pozriet.
Odpovedať
Tak sedacka od EUROSOFA dorazila v piatok, krasne a bezpecne zabalena, velmi pekne vyhotovena (potah, svy, zahyby aj celkovo), paradne elektro polohovanie, pohodlna. Nakoniec sme sa rozhodli pre svetlé látkové vyhotovenie s 3D efektom (vyzerá to ako brúsená koža, na omak veľmi príjemná). Zatial maximalna spokojnost.
Odpovedať
Profilova fotka
Zdravim,mam 3 mesiace sedacku Alberta a rohovy diel je popraskany,som v soku,manzelovi som to este neukazala,velmi som ju chcela,som sklamana a nafotim a budem reklamovat,stala 2200 €,varianta hrubsej koze,je pravda ze kazdy chce sediet v rohu,ale pocitala som sedacku menit tak za 10 rokov,nie za 3 mesiace,je to hnus
Odpovedať
Profilova fotka
A to este nam poslali chromove nohy z ineho modelu,takze do 2 tyzdnov doviezol kurier spravne
Odpovedať
Článok sa načítava...
Diskusia pokračuje po 1 roku
Pridávam do fóra nas pripad. Reklamovali sme ani nie po roku vysedenie obrovskych lavorov na sedakoch. Reklamacia bola riadne zaevidovana a po mesiaci ukoncena s listom od Eurosofa, ze je neopodstatnena na zaklade vyjadrenia od dovozcu, ktory sa vyjadril tri dni pred navstevou jeho technika, cize si posudok vycucal neviem z akej casti tela. Oba posudky boli schizofrenne rozdielne vo svojej podstate a pan technik nam dokonca potvrdil, ze je chyba skutocne v konstukcii sedacky, zavinili sme to nespravnym uzivanim a je to typicka vlastnost vyrobku. Importer zase uviedol, ze sedacka je z materialu, ktory makne a je to jeho unikatna vlastnost. Proste si z nas robili blbeckov. Celkovo boli v odpovedi na reklamaciu logicke nezrovnalosti a pri telef. kontakte nas presviedcali o dalsich nepravdach. Este nam bolo povedane, ze sedacka je na sedenie a nie na lezanie, ale v zarucnom liste nic take neuviedli. Ak by som mal zhrnut skusenost z danym obchodom, urcite sa tam uz neobjavime ako kupujuci a dodnes preklinam ten den, ked sme tam zakupili smejd pod ich slavnou talianskou znackou NATUZZI ITALIANO
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 12 mesiacoch
...reklamujete sedačku, odvezú Vám ju, po troch týždňoch dovezú s vyjadrením "Reklamáciu krivého švu zamietame na základe odborného posúdenia osoby určenej výrobcom!"...wtf EUROSOFA NIKDY VIAC!
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 3 mesiacoch
@malyraj Prosim mozete mi poslat kontakt na konkretneho predajcu. Dakujem
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 6 mesiacoch
Chcem len reagovať na príspevky EuroSofa. Bojovala som s nimi celý rok, no bezvýsledne.Našťastie už pri preberaní sedacej súpravy za 4700 € som si uvedomila, že ide o poriadny čínsky šmejd. Keď ste prešli prstom akože po koži už vtedy ostávali na nej výrazné značky ako keby sa párala.Zo spodu sedačky bola viditeľná diera. Reklamáciu neuznali ale sedačku som odmietla prebrať, tak som prišla vďaka tomu "LEN" o 500 € zálohy. SOI mi doporučili súd. Viem o pánovi, ktorý sa súdil, súdy vyhral, teda aj najvyšší súd ale domôcť peňazí z EuroSofy je nemožné.Neviem ako to dopadlo ale bol v Lampárni. Ľudia, oblúkom sa vyhnite tejto predajni!
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 5 mesiacoch
@tinamk Tak toto nepotesi za tie peniaze urcite :) Dnes som bol u znamej a ma rovnaky problem a neviem ako to riesit, tak som myslel, ze to je nahoda, ale co tu citam..no hroza. Vyriesili ste niekto aj realne reklamaciu do uspesneho konca? Lebo neviem si predstavit ako toto moze byt ok v ramci dlhodobeho predaja. My mame sedacku (tiez na mieru), ale z Nesia, mame ju stvrtym rokom, osetrujeme raz za rok a vsetko krasne ako nova, pritom stala podobne ako sedacka znamej, ktora ju ma len druhym rokom...
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 3 mesiacoch
My sme to predsa len vybojovali. Síce to trvalo vyše troch mesiacov, ale práve mi pisali, že ju zajtra privezú opravenú. V našom prípade išlo o pokazený mechanizmus na polohovanie opierky hlavy po roku a 10 mesiacoch. Prvá reakcia bola zamietnutie reklamácie bez obhliadky, tak sme si pár krát vymenili mailové správy a nakoniec to vyšlo. :-) :-D
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 mesiacoch
Ahojte. Možno toto niekomu pomôže pri rozhodovaní. Eurosofa je nekorektná firma. Poznám ich niekoľko rokov z úplne inej stránky. Robili sme im pravidelný servis, správanie z ich strany otrasné, budú Vám volať aj každé 2hodiny, záplava emailov, aby nahlásili závadu, ktorú sme im promptne vždy opravili (a to bola vždy chyba užívateľská, teda z ich strany, žiadny iný užívateľ tieto chyby nikdy nemal), keď bolo treba zaplatiť tak to sme mohli čakať do nekonečna. Celkovo akákoľvek komunikácia z ich strany je nepríjemná a zdĺhava. Ja sama som riešila výber sedačky a Eurosofu som zďaleka obišla.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 9 mesiacoch
Tak je to tu. v roku koncom roku 2018 sme si kupili z EuroSofa kozenu sedacku Anthe bielej farby v cene cez 2tis EUR. Po cca roku nam krasne zacala koza praskat v poroch a predierat sa v spojoch. Sedacka bola pouzivana minimalne a raz osetrena odporucanym pripravkom na kozu od EuroSofa. Tak sme sa v januari 2020 cize po roku dvojrocnej zaruky vybrali vyreklamovat tuto vadu. Spisali sme v predajni reklamaciu a po asi tyzdni prisiel mail, ze si sedacku vezmu na posudenie do BB. Kedze podla obcianskeho zakonnika o ochrane spotrebitela sa predavajuci ozval tesne asi 2 dni pred 30dnovou lehotou vybavenia reklamacie zase mailom so zamietnutim reklamacie: ///Vašu reklamáciu zamietame z nasledovného dôvodu: Sedacia súprava je čalúnená usňou z hovädziny, ktorá má pigmentovú povrchovú úpravu. Pigmentované usne patria medzi najpoužívanejšie, ich údržba je najjednoduchšia. Vykazujú najvyššiu odolnosť proti zmenám farebného odtieňa vplyvom svetelného žiarenia alebo proti stieraniu povrchovej úpravy. Výhodou pigmentovaných usní je ich vysoká odolnosť a jednoduché ošetrovanie. Obhliadkou bolo zidentifikované odretie kože na niektorých častiach sedacej súpravy, podľa fotodokumentácie zákazníka. Vizuálnym posúdením charakteru a rozsahu poškodenia sme dospeli k záveru, že príčinou poškodenia celistvosti povrchovej úpravy je nadmerné lokálne mechanické namáhanie pri užívaní v kombinácii s neprimeraným zásahom v procese ošetrovania predmetnej sedacej súpravy. V zmysle vyššie uvedeného a nášho názoru, Vám právny nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy nevzniká. V zmysle zákona na ochranu spotrebiteľa Vás informujeme, že osoba určená výrobcom – DSM, s.r.o., Obchodná 1/119, Banská Štiavnica – si môžete zaslať výrobok na odborné posúdenie./// S tymto vyjadrenim absolutne nesuhlasime a davame si robit vlastny znalecky posudok u akreditovaneho znalca koziarskych vyrobkov a nasledne podavame dalsiu reklamaciu, ktoru podla zakona nemozu odmietnut. Je tu niekto kto sa s nimi nejako vysudil a vratili mu peniaze?
Odpovedať
Takze ideme dalej podla zakona Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch a predávajúci ju zamietol, je povinný v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie (súdny znalec, autorizovaná osoba, určená osoba). Ak bude odborný posudok v prospech spotrebiteľa, môže reklamáciu uplatniť znova; znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť. Náklady odborného posúdenia ako aj všetky ostatné súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky ďalšie súvisiace náklady. Dame si poslat nazad sedacku vypracovat posudok o materialy a znova otvarame reklamaciu.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 4 mesiacoch
@rayder ahoj môžem sa spýtať ako ste dopadli s reklamáciou?
Odpovedať
@buckovak Dali sme si urobit nezavisly posudok, odovzdali potom v predajni s opakovanou druhou reklamaciou, ktoru uznali na zaklade posudku, vratili peniaze+peniaze za posudok zobrali sedacku a vyriesene k spokojnosti ako sme si to predstavovali podla prava o ochrane spotrebitela.
Odpovedať
@rayder tak to je super, že vrátili peniaze, asi dúfajú, že sa to spotrebiteľovi nebude chcieť riešiť takto. Ja som objednala tento týždeň koženú sedačku od In-elisu (nemecký výrobca W.Schillig) , čakacia doba 3 mesiace, kedže sú dovolenky, tak dúfam, že som som si vybrala dobre ....
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 3 mesiacoch
vsetci spotrebitelia by po zamietnutej reklamácii by mali postupovať ako "rayder" (ak sa cítia byt v práve) a potom by takéto firmy "vyhynuli". Super !! Gratulujem k úspešnej reklamácii.
Odpovedať
@ultra Spravne aj my sme radi ze to takto dopadlo a vedel som ze to takto dopadne lebo sme v prave.
Odpovedať
Profilova fotka
"Zaujímavá" skúsenosť. Tento výrobca to zjavne nerobí sám. Ja mám rovnakú skúsenosť s Beta sedačky. Už sme to dali reklamovať 4 krát. Z toho pri 2 reklamáciách nedodržali 30 dňovú lehotu a keď som chcel vrátiť sedačku, tak mi poslali list, že reklamáciu zamietajú. Spôsob vybavovania ich reklamácií, je taký že prídu na "obhliadku" kde vám akože opravia sedačku a na obrátku vám pošlú oficiálne vyjadrenie po každej reklamácii, že reklamácia bola neopodstatnená, aj napriek tomu že do nej zasahovali. Určite si nikdy neobjednávajte sedačku od Beta sedačky, pri akomkoľvek malom probléme vám vôbec nepomôžu a prídete o peniaze. Za tu hroznu kvalitu som si mohol objedať sedačku z Poľska a stala by ani nie polovicu. Samé žmolky a vraj poťah vysoko odolný voči oderu. Spoje jednotlivých častí nonstop vŕzgajú. Jednotlivé diely pri sebe nesedia. Po 6 mesiacoch vysedená pena v jednej časti a oni to považujú za normálne. Ohľadom žmolkov mi ich technik povedal, že sme si to spôsobili sami, lebo sme na ňu dali deku ....
Odpovedať
1
4
5
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?