Buderus Logamax plus GB 165-25 V3 Chybové hlášení na display A33.

Zdravím, neví někdo nebo nezná někdo příčinu chybového hlášení na hlavním kotlovém display A33. Jsem sice technik a zaobírám se rovněž topením a servisem kotlů, ale teď si nevím rady. Mám originální dokumentaci včetně seznamu chybových hlášení, ale bohužel tato výše popsaná porucha v žádné dokumentací ani podkladech není popsána. Kotel sice normálně běží a vše funguje, ale tohoto hlášení se nemůžu zbavit ani po restartu nebo vypnutí. A na internetu jsem nikde takový seznam, který by obsahoval takovéto chybové stavy nenašel- Děkuji za odpověď Svata :-( :-( :-( :-( :-(
Odpovedať
jedine co som v manualy nasiel ja a je tvojej problematike aspon trochu podobne je toto...pozri prilohu. zaujimave je, ze sa naozaj tato hlaska v prirucke nenachadza... mam cislo na servisaka ak by to nepomohlo tak mu zavolam, dajte vediet
Odpovedať
GB165 neexistuje, asi myslis GB162... urcite je ten chybovy kod zobrazeny na kotly a nie na ovladacej jednotke? Lebo ovladacie jednotky maju ine kody, napr. RC300: A33 - "Chybný snímač teploty výstupu vykurovacieho okruhu" na 3. okruhu No nechce sa mi verit, ze technik zaoberajuci sa servisom kotlov by taketo nieco prehliadol...
Odpovedať
@gashtaan Zdravím, omlouvám se za překlep. Jde o GB 162-25 V3. Skutečně je toto chybové hlášení zobrazené na dislpay kotle. A problém je, že na hydraulice žádný 3. okruh nemám. Regulátor mám Logamatic RC 35 a na něm se mi žádná chba nezobrazuje. Ale hlavně vše funguje OK. :-|
Odpovedať
@svata65 pozeram, ze aj na displeji hlavneho regulatora (BC10/BC25) sa moze zobrazit ten kod chybovy A33, ale stale to ukazuje na ten 3. okruh... jedna vec je, ze ziadny 3. okruh nemas, druha vec je, preco si kotol mysli ze ano :) Tym smerom by som patral dalej...
Odpovedať