Skúsenosti s internetovým obchodom Mirjan24

Profilova fotka
Ahojte máte skúsenosti s mirjan24 internetovým obchodom kde sa dajú kúpiť sedacie súpravy? A aké sú? Kde majú kamenný obchod v blízkosti BA? Nedočítala som sa a chcela by som si vyskúšať sedačky a hlavne popozerať. Daakujem za rady:)
Odpovedať
1
2
Ahojte,ja som dnes objednala z Mirjan24 sedačku a mám strach z toho čo za kvalitu príde.Nikde som sa o nich nič nedočítala,nemáte niekto skúsenosti z ich výrobkom.Ďakujem
Odpovedať
@stefania7 Ahoj! Mozem sa informovat, ako ste spokojna so sedackou? Dakujem. Uvazujem kupu sedacky😉
Odpovedať
Môžem len odporučiť.Za tie peniaze super kvalita :-)
Odpovedať
@stefania7 chcem sa opytat ze ktory typ mate?
Odpovedať
Profilova fotka
@mirana Aj moja mamina objednavala a je spokojna, dobre sa na nej sedi, pekne spracovana...
Odpovedať
@nicicka ktorý typ máte. Ja rozmýšľam nad sedačkami Tony.
Odpovedať
Profilova fotka
@mirana Nasi maju tuto: https://www.nabytok-mirjan24.sk/rohov... Inak ta Tony vyzera super, tiez zhanam gauc ;-)
Odpovedať
@nicicka je pekná aj táto. :-)
Odpovedať
Ja som kupovala sedačku Tony,je perfektná aj na spanie.
Odpovedať
@stefania7 Prosím Vás a aký typ sedačky máte? tiež by som chcel objednať od nich ,ďakujem :)
Odpovedať
@stefania7 Aha tak už vidím akú :D
Odpovedať
Nová skúsenosť: termín dodania 10 pracovných dní. Na 12 deň som tam volal, že kde to viazne keďže mi nič ešte neprišlo. Objednával som stôl a 6 stoličiek. na to mi povedali, že nevedia kde ten stol je že to musia pozisťovať od dodávateľa (predpokladám Poľsko) v zapätí na to v ten 12 deň, kedy už mal byť stol u nás doma, mi poslali mail kde sa ospravedlňovali za zdržanie a moja objednávka bude dodaná do 2-3 týždňov. No ďakujem pekne už nikdy viac.
Odpovedať
Článok sa načítava...
Tak ja zase mam s nimi dobru skusenost, 2 skrinky som objednaval a aj gauc. Gauc za tu cenu super kvalita, mam ho sice 3 mesiace, tak uvidime ale som s nim zatial maximalne spokojny.
Odpovedať
Profilova fotka
Nikdy viac!!! Robím s ľudmi 20 rokov a trpezlivosti mám viac než dosť ale toto bolo už aj nad moju trpezlivosť. Najprv zabudli poslať, potom zabudli poslať opäť ... ok stane sa (ponúknutá zľava 50€ z 1500€ objednávky - smutné) a čerešnička neskôr keď dodali tovar ... na miesto ľavej sedačky poslali pravú. Reklamácia ich odpoveď - do 30 dní sa vyjadríme zatiaľ si ju nechajte (kde v petržalskom byte si mám nechať sedačku) potom pre ňu prídeme a dáme vyrobiť novú. Takže 3 mesiace mam sedieť na japonský spôsob čiže na zemi. Ak chcete mať kľud kúpte si to kdekoľvek, len nie u nich.
Odpovedať
@vladimir_malovec slušná káva.
Odpovedať
Ja od nich chcem kupit skrinky do obyvacky. Uz ich fakt potrebujeme a v dnesnej situacii je najlepsie kupit cez net. Ma to samozrejme nevyhodu, ze si ich nemozem pozriet vyskusat atd. Tak sa obavam kvality prevedenia. Mate od nich niekto aj nabytok? Mam zaujem o: Obývacia stena Zigo XXII. Necakam ze to bude pevne ako kucynske skrinky zo sika ale zas by som nechcel aby to bol daky rozhajdakany sunt. Asi mi neostava nic ine len objednat, jednu poskladat a ak bude naprd tak vratit.
Odpovedať
Profilova fotka
Zdravím, tiež nedoporučujem tento obchod. Objednal som si u nich komodu, lebo len tam som našiel rozmery aké som potreboval. Komoda prišla, rozbalil som ju a spodný diel bol zlomený. Volám ihneď tomu čo mi to priviezol, že jeho už to nezaujíma, tovar dodal. Tak začala reklamácia s mirjan. Už je to mesiac a stále čakám čo mi pošlú. Od kúpy už to sú dva mesiace a ja mám diely komody rozhádzané po byte. Totálna arogancia pri jednaní. Vyhnite sa tomuto obchodu. Kamarát si kupoval tiež skriňu od nich a ihneď ju vrátil. Mal som spraviť to isté.
Odpovedať
Zdravím, prosim objednával niekto z Mirjan24 postel a matrace ? Velmi sa nam tam jedna páči a rada by som vedela či má niekto skúsenosť s postelou od tohto dodavatela. Ďakujem.
Odpovedať
Nedoporucujem, kupovala som obyvaciu stenu a dosky boli robene na rozne kombinacie takze ix zbytocne navrtanych dier, co vyzeralo itrasne. Zlavili mi 10€ z ceny som skoro umrela ....vobec si chybu nepriznali.
Odpovedať
@mv75 ktorú obývaciu stenu si kupovala?
Odpovedať
Neodporučam, Kupovala som písací stopl s nadstavcom. Kedže na stranke pisu, že si vyrobcovia tak chcela som podposriť našich. No sklamanie nastalo ked mi prišli balíčky najprv s Poľským popiskom .. tu mi už niečo nehralo ale že ok, no ale vyvrcholilo to tým, že dielce k sebe nepasovali ... a podotykam neskladala som to ja ale chlapi čo majú skusenosť v skladaní nábytku. A nešlo to. Po podaní reklamácií mi chlapec 🙂 odpísal že fotky ktoré som priložila do formuláru nestacia výrobcovi ... (Výrobcovi - nie už oni) a že mam zaslať iné a viac... tak to mi už praskli nervy. Pokúšala som sa dovolať na rekalačné a čuduj sa svete nemajú žiadne číslo a ani ma na pána čo rieši reklamácie neprepoja lebo on nekomunikuje so zákazníkmi. Zaujimavý prístup. Ok tak som znovu podala reklamáciu a prisiel znova mail že montáž bola neodborná 🙂 som sa už veru pobavila a mám to skúsiť znova poskladať. A veru teraz som sa už nasrala ... Takže išla im do tretice oficialna dalsia reklamácia na odvolačky "zavadzanie zákazníkov" a riešenie podnetu na príslučných institúciach. A lady sa pohli. Tovar treba doručit do skladu do Martina - náklady na prepravu budu nimi preplatené po zaslaní dokaldu -faktúry a v vo vyjadrení na môj podnet mi bude vrátená aj kúpna cena. Takže tohto akože slovenského výrobcu nikdy viac!
Odpovedať
@vladimir_malovec Dobrý deň, musím reagovať... Máme rovnakú skúsenosť, že už NIKDY viac... máme sedačku TONY, po 6 týždňoch sa veľmi zožmolkovala, tak sme reklamovali. celé to bolo zdĺhavé, čakali sme asi 5-6 týždňov na opravu, mali sme vybrať nový poťah zo vzorkovníka z mailu. Pýtala som vzorkovník poštou, jasné že neúspešne. a keď konečne poslali sedačku, prišla v úplne inom prevedení, v úplne inom odtieni a na reklamačnom ma odbili, že neakceptujú. chcela som promptné riešenie, keďže sedačka stála zabalená v strede obývačky. myslíte, že sa niekto ozval? na druhý deň mailom asi toľko, že neakceptujú. neviete s reklamačným oddelením komunikovať telefonicky, všetko len mailom... škoda, že v 21.storočí, keď je všetko príliš rýchle, neviete zavolať a vybaviť urýchlene..... stálo nás to už toľko energie, času, nervov, že si sedačku nakoniec bohužiaľ nechávame, no idem kúpiť prehozy a vankúše, aby som to aspoň trochu zmiernila.... pokiaľ môžete, určite si sedačku v MIRJAN24 a ani v NOVYNABYTOK nekupujte, vyhnete sa zbytočným starostiam.... držím všetkým palce, aby nemali podobnú skúsenosť ako my...
Odpovedať
Profilova fotka
@jana1502 mam od nich aj obývaciu stenu ZÁVESNÚ, ale to sa mi nechcelo rozpisovať (prišla asi týžden po sedačke). Takže diery na kábel nikde (kedže bola závesna tak mali byť boli aj v planiku) ok tak sme vyvŕtali. Skrutky hrubé ako hovado, ale mäkké ako pierko, rukou sme ich všetky zalomili pri len nasadzovaní do otvoriv v stene, takže aj nové diery do steny aj do skrinky. Poviem to úprimne stena za 600€ nie je zrovna lacná (aby niekto nepovedal, že čo by som chcel za málo peňazí), zvyšný nábytok som už ani nezaplatil a rovno zrušil lebo už som sa bál čo príde. Naozaj radšej Decodom alebo niekto naozaj slovenský výrobca lebo tieto polske “pomsty” už nikdy viac.
Odpovedať
@vladimir_malovec ono to nebude ani poľskou pomstou ale skôr nenažranosťou daného slovenského obchodníka. Na úplne šuntovú poľskú stenu nahodil maržu 600% a predáva to ako superkvalitný nábytok 🙂
Odpovedať
Dobrý večer. Mozem sa spýtať na stránku MIRJAN 24 a DOM NÁBYTKU ? Chceli by sme s priateľom kúpiť posteľ za prijateľnú sumu a v dobrej kvalite a na týchto stránkach som našla super postele len mi ide teraz o kvalitu. Keďže tieto stránky osobne nepoznám, chcela by som o nich vedieť viac. Ďakujem krásne 😊
Odpovedať
Rýchla rekapitulácia čo sa týka objednávok. Samozrejme za málo peňazí veľa muziky nečakajte. Objednal som si dokopy 3 sediace súpravy od troch rozličných predajcov a v troch rozličných cenových kategóriách. Vtedy som zistil že moje slová sú pravdivé a čím drahší produkt tým kvalitnejší príde. Lacná sedacia súprava prišla zlomená a čalúnenie sa páralo už len pri pohľade nie to ešte sedenie. Druhá bola drahšia o 300e a bohužiaľ som chytil poľských priekopníkov ktorí kupovali lacné nábytky s vadou a predávali ich naivným Slovákom pričom sa spoliehali že si nikto nič nevšimne alebo to nechajú tak. A keď aj bola reklamácia boli ochotný spustiť cenu o pár eur pričom oni boli nehorázne ziskový. Tretiu sedaciu súpravu som kúpil od Mirjan a predtým som im tam zavolal a spomenul toto čo aj tu že som sa už 2x popálil a chcel by som už konečne normálnu gaučouku. Časovo čo sa dodania týka som bol maximálne spokojný. Materiál super a kvalita klobúk dole. Za tú sumu samozrejme už by som sa vytočil keby prišiel šmejd. Ale gauč je niečo čo má nejakú dobu slúžiť a nie každý rok kupovať nový. Kuchyňa, kúpeľňa, posteľ, gauč sú veci na ktorých sa neoplatí šetriť. Sú to veci ktoré musia slúžiť roky rokuce. Môj názor. Čo sa týka obchodu mirjan 24 ja môžem len odporúčať nič viac.
Odpovedať
Neodporúčam obchod ,kúpili sme si od ních sedačku Toni,sklada sa z troch časti ,prvá niečím zatlačená ,z toho dôvodu vytlačené dno,prasknutý bok a vzadu poškodená koženka,stredná časť ok a tretia časť poškodená koženka vzadu.Ihnedd odoslaná reklamácia cez reklamačný formulár,samozrejme nefungoval,volala som na infolinku a ,že vraj oni tam nikde nevidia žiadnu reklamáciu ,chválim pani ,povedala mi ,že to radšej maelom nech pošlem .No a tu sa začal kolobeh,posielanie fotiek,emailov a navrhli mi zľavu 80 € alebo máme poslať poškodené časti k ním na opravu.Kedže sa neda použivať sedačka ,nesuhlasila som ani s jednou podmienkou,žiadala som o vymenu tej jednej časti.Pani si zmyslela,že ked nechcem peniaze tak iba ta jediná možnosť je poslať poškodené časti na opravu k ním. S reklamačným oddelením sa da komunikovať iba maelom,neda sa s nimi volať,no hotová katastrofa a kopa nervov.
Odpovedať
@maryte My máme ten istý problem ako vy .
Odpovedať
Zdravím.. Z vlastnej skúsenosti mozem napísať že aj keď som sa obávala nákupu na tomto eshope keďže čítala som väčšinu recenzií zlých tak som bola s tovarom spokojná .. hľadali sme dlho čalúnenú postel a jediná ktorá nám vyhovovala bola práve na tomto e-shope.. dodanie písali do 5dní (keďže bola na sklade) a dalo sa dať doručenie na dobierku, tak sme si povedali že nemáme čo stratiť ak by postel aj neprišla 😄 Po objednaní nám ihneď volali ci potvrdzujeme objednávku a v príbehu týždňa písali mail že tovar bude odoslaný.. aj keď písali na stránke že dodanie do 5 dní nám prišla postel za 10 dní od odjednania (za čo sa nám ospravedlnili) ale to nieje nič hrozne keďže v dnešnej dobre sa čaká na nábytok niekoľko mesiacov.. čo sa týka kvality tak ta bola porovnateľná s cenou.. posteľ stála 600€ Čo je na vysokú boxspringovú čalúnenú posteľ naozaj mala suma a teda kvalita postele nieje rovnaká ako u posteli za 2tisíc s kvalitnými matracmi.. konštrukcia postele je na naše prekvapenie pevná ale určite to nieje masív 😄 a semišová latka (tej som sa obavala najviac) je naozaj všade pekne zošitá nikde som nenašla krivý šev alebo uvoľnené nitky (avšak kvalita latky sa dá presnejšie zistiť po dlhodobejšom používaní) pánty pod posteľou na úložný priestor sú tiež pevné nehýbu sa a majú pomalé dovieranie takze narábanie s nimi je tichučké.. jediná nevýhoda je pružinový matrac, ale od postele za 600€ nemôžeme čakať kvalitný dormeo matrac 😄 na nás je trochu mäkký sme zvyknutý na tvrdší ale dá sa nato v pohode zvyknúť, na vrch ide tenký topper ktorý je tiež nižšej kvality ale zatial sme so spánkom problém nemali (uvidíme časom 😄 ) takze za mna postel 8/10, dva body dole za menej kvalitný matrac ale inak sme s posteľou dodaním a komunikáciou boli spokojní (kurier nám zacúval s dodávkou až ku dverám).. takáto je naša skúsenosť 🙂
Odpovedať
@0902508719 ešte, dopĺňam že podľa rôznych recenzií,asi je to ozaj o šťastí pri objednávke z tohto eshopu.. ale kto neskúsi nebude vedieť, niekedy risk je zisk ako aj v mojom prípade 😄
Odpovedať
1
2
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?