Skúsenosti s obchodom NovaNábytok - reklamácie

Poprosím Vás, kto má skúsenosti s obchodom NovaNábytok. Kúpili sme od nich gauč, je pekný, len hneď pri odbalení, bol poškodený. Teraz už viac ako 30 dní čakáme, že nám to prídu opraviť. Lehota 30 dní na opravu (reklamácia) už skončila. Nedodali nám ani druhý podhlavník, ktorý sme si zaplatili. Čakáme už 9 týždňov na kreslo, dodacia lehota bola 8 týždňov. Vyhovárajú sa stále na Coronu. Poprosím o skúsenosti. Ďakujem
Odpovedať
Tak si môžem odpovedať sama🙂. Ako som tento príspevok napísala,tak sa poobede ohlásili, že nám prídu poškodenú časť vymeniť. Čiže reklamáciu vyriešili. Kreslo, že príde o 1-2 týždne. Trošku sa to síce natiahlo časovo, ale nakoniec sú seriózni a veci riešia.
Odpovedať
To. ze sa Vam nikto hned neozval asi nasvedcuje to, ze s nimi nikto nema zlu skusenost. Vyhovaranie sa na Coronu, nie je vyhovaranie ale fakt. Kopec dodavatelov ma problemy, kedze zakladne suroviny/polotovary a materialy sa nakupuju kde tade vo svete a dane prevadzky boli/su odstavene. Ak nieco vyrabam z piatich komponentov a jeden mi nedorazi, tak to proste nevyrobim, lebo niet z coho. Naskladnovat material vo vacom mnozstve dnes skoro nikto nerobi. Nakoniec ste sa dockali riesenia reklamacie. Len treba mat trochu strpenia v tychto casoch.
Odpovedať
@epto , áno, máte pravdu, treba byť naozaj trpezlivý a som rada, že to nakoniec takto dopadlo.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?