Viessmann vitodent 111

Profilova fotka
Dobrý deň. Presťahovali sme sa do domu, je tu celkom nový kotol. Všetko išlo bez problémov, ale včera nám pr stala tiecť tepla voda. Keď som išiel pozrieť kotol, neukazuje žiadnu chybu ako som už hľadal, ale na displeji stále bliká číslo 59. Vedel by mi niekto pomôcť?
Odpovedať
Kód poruchy: F59 Príčinou chyby F59 je odpojenie snímačov. Je potrebné skontrolovať pripojenie kábla snímača teploty vody, ako aj pripojenie zástrčky snímača k zásobníku teplej vody. Ak sa zistí odpojenie, opatrne zapojte zástrčku späť. asi ste zle hladali
Odpovedať
Profilova fotka
@s3ho asi áno. Idem to nejako skúsiť pozrieť, možno skúsiť opraviť 🙈 snáď to vyjde.... Ďakujem pekne
Odpovedať
Profilova fotka
@s3ho je to tato súčiastka? Lebo nebolo nič odpojene, len som ju trochu do tlačil a chyba zmizla.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?