POZOR NA PODVODNÚ FIRMU HEVOLTA
HEVOLTA už nikdy v živote. Prečo?
Na základe vtedy dostupných informácii a krásnych internetovych stránkach a instagramových stránok sme sa rozhodli pre kúrenie od HEVOLTA.
NAJVÄČŠIA CHYBA pri prerábke domu.
Prvé vykurovanie od položenia kúrenia od HEVOLTA dopadlo takto:
Aktuálne je február. Vonku je okolo -5 a nám 124 dní od oznámenia reklamácie nefunkčného kúrenia - stále nefunguje kúrenie. Prikurujeme ako sa dá - elektrické ohrievače, klimatizácia… Do každej izby som bol nútený zakúpiť elektrický radiátor s termostatom aby sme túto zimu nejako prežili. No a kde je problém?
Problém je v totálnej neprofesionalite, neschopnosti a hnusnej arogancii firmy Hevolta.
Dňa 5.10. sme oznámil našu reklamáciu. Nefunkčné kúrenie - nefungujú termostaty, vyhadzujú ističe, odchýlka na termostatoch 2-3 stupne. Na niektorých chyba v meraní teploty aj o 15 stupňov!
Prvý krát sme sa dočkali opravy kúrenia dňa 16.1.2023 a to presne 103 dní od nahlásenia reklamácie. Pri oprave kúrenia dňa 16.1.2023 sa chyba neodstránila a kúrenie stále nefunguje. Vraj si to máme riešiť s vedením. A aj riešime a to odstúpením od zmluvy.
O ďalšom priebehu Vás budem informovať….
NENECHAJTE SA OKLAMAŤ SLADKÝMI REČAMI O ÚŽASTNOM, MODERNOM, bezstarostnom kúrení lebo toto kúrenie od HEVOLTA ani nešlo okolo ani u jedného…
Áno. Toto je pravá tvár firmy Hevolta. Totálna arogancia a neschopnosť. Termostaty vyrobené za 5 dolárov v Číne. Veľmi, veľmi nekvalitné materiály.
Pripomínam, všetko sa to deje keď je vykurovacie obdobie.
Prikladám fotky. Posúďte samy. Termostaty úplne iné ako som zaplatil.
Bohužiaľ od firmy HEVOLTA sme si dali aj vypínače a zásuvky. Z vypínačov aktuálne funguje tak polovica. Zásuvky chválabohu všetky zatiaľ fungujú. Stmievače KATASTROFA. Pri nízkej intenzite svetla preblikujú až má človek pocit vzniku epilepsie. TAK ISTO NEODPORÚČAM. Čínsky šrot.
Máte niekto podobné skúsenosti prosím?
Ďakujem
Cez vykurovacie obdobie nefungujúce kúrenie by mohlo byť pre HEVOLTA aj dôležitejšie…. Nechcem vidieť ten účet za elektrinu čo mi príde za tie ohrievače…
@andrejfff na tom termostate to nieje náhodou tak naopak? Že aktuálna teplota 22°C a požadovanú (setpoint) máte nastavenú na 28,8°C. Lebo podľa mňa to tak je...
@andrejfff keď to ukazuje 28°, tak pri nastavení požadovanej na 30 napr. to začne kúriť? Či ukazuje úplne blbosti alebo len posunutú teplotu o x hodnotu a aspoň nejak sa to dá rozbehnúť nech to kúri zatiaľ kým sa to vyrieši.
@marsdm áno napríklad keď ukazuje teplotu 28 stupňov tak nastavím 30 a zapne, len za 2 minúty ukáže 32 a vypne.
HEVOLTA moju reklamáciu nevyriešila a nerieši.
@andrejfff
Dobrý deň,
dôkladne sme prečítali Vašu recenziu a Vami uvádzané problémy. V našom systéme neevidujeme žiaden takýto problém, s obchodným tímom a technikom sme prešli montáže a reklamácie, avšak nevieme to priradiť, nakoľko oficiálne sa na nás nikto s Vami spomínaným problémom neobrátil . Je preto zvláštne , že iba tu na modrej streche to figuruje.
Privítali by sme od Vás informáciu , kto z nášho obchodného , prípadne technického tímu sa spával arogantne , nakoľko my nedisponujeme takýmto poznatkom od klientov. Pomôže nám to k náprave a zlepšení práce do budúcna , v prípade že sa tak udialo.
Taktiež nemáme informáciu, že by niekomu nefungovala polovica vypínačov, Máme nainštalovaných niekoľko tisíc kusov inteligentných vypínačov a zásuviek, avšak nikdy sa nestalo že by nefungovalo viac kusov, chybovosť nie je ani 1ks zo 100ks.
Pokiaľ máte naozaj takéto problémy ako tu uvádzate, kontaktujte prosím naše obchodné oddelenie na čísle 0800 111 444, alebo technika ktorý rieši všetky reklamácie a neeviduje žiaden takýto problém tel. č. 0904 833 338.
S pozdravom
Váš Hevolta tím