Reklamácia vodomeru: Vysoká spotreba vody a nedoplatok 600€

Zdravim Vás.Prisiel.nam.nedoplatok za vodu cca 600€ .Ale 6.2.2025 bol meny vodomer ..a od 1.1 do 6.2. 25 bola spotreba 96m3 vody.takmer.rocna.za.jeden mesiac.Páni co menili vodomer odpísali konečný údaj na starom na 510 m3 a 1.1.bolo.412 myslím .pi výmene vodomera sla.spotreba do novembra zase kolo8-9 kubikov..Pôjdem podať reklamáciu že to nie možné ..Normálne mávame 8-9 m3 4clenna rodina..Myslíte že sa sto bude dať poriešiť či budú trvať na vyplatení? ďakujem
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od mirinko28:

Zdravim Vás.Prisiel.nam.nedoplatok za vodu cca 60…
mirinko28 najprv budeš musieť vyplatiť a potom to budú riešiť. Ak bude reklamácia oprávnená, tak ti vrátia.
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od chrobak7:

mirinko28 najprv budeš musieť vyplatiť a potom to…
@chrobak7 už vidím ako sa budú vyhovárať..jak im dokázať že to museli zle odpísať pri vymene
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od mirinko28:

@chrobak7 už vidím ako sa budú vyhovárať..jak im …
@mirinko28 každý začiatok mesiaca robím foto elektromer aj plynomer ale.trepat sa do vodomernej šachty v zime sa mi nechcelo.ale po tejto skúsenosti asi budem musieť
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od mirinko28:

@chrobak7 už vidím ako sa budú vyhovárať..jak im …
@mirinko28 A ty si si to neskontroloval? Len si podpísal papier? V lepšom prípade nájdu ten vodomer niekde na sklade a overia, aký je koncový stav. Ak nie, tak svojim podpisom si potvrdil ten koncový stav. Však do šachty si nemusel ísť. Veď oni ho odmontovali a vyniesli zo šachty. Tebe stačilo len sa pozrieť na ciferník, aký je koncový stav. A stav z predchádzajúcej faktúry by si mal mať, tam zase uvidíš, či bol koncový stav pri predchádzajúcom zúčtovacom období tých 412.
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od chrobak7:

@mirinko28 A ty si si to neskontroloval? Len si p…
@chrobak7 nebol nik doma keď menili..nemajú podpis
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od mirinko28:

@chrobak7 nebol nik doma keď menili..nemajú podpis
@mirinko28 Tak potom ho budú musieť nájsť a overiť, kto má pravadu. Treba reklamovať. Ale najprv asi budeš musieť zaplatiť. Mne raz takto dovrzali výmenu elektromera. Ako počiatočný stav odčítali stav susedovho. Tiež to vymenili, keď sme neboli doma, elektromery boli na chodbe.
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od chrobak7:

@mirinko28 Tak potom ho budú musieť nájsť a overi…
@chrobak7 teraz som písal s AI že aká je lehota na výmenu vodomera.napisalo to že 6 rokov .vymieňali 7.2 ale na papieri je overenie pôvodného dátum asi 21.11.cize dva mesiace cca po 6 rokoch menili..možno už meral zle budem argumentovať.co vy nato
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od mirinko28:

@chrobak7 teraz som písal s AI že aká je lehota n…
@mirinko28 Certifikát na vodomer na studenú vodu je platný 6 rokov. To ale neznamená, že ak mal 6 rokov a 1 mesiac, tak meral zle. O to sa nemôžeš oprieť. Ak skutočne nameral spotrebu 96 m3, tak to nevyreklamuješ. To, že ho vymenili 2 mesiace po uplynutí 6 rokov nie je argument na neuznanie spotreby.
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od chrobak7:

@mirinko28 Certifikát na vodomer na studenú vodu …
@chrobak7 však ale keď si pozrú posledné spotreby pred výmenou aj po nej tak netreba vysokú školu na to aby človek pochopil že niekde bola chyba.co.ak.ten dement čo to menil.alebo.pisal zle napísal alebo odčítal konečnú spotrebu na starom vodomere.a keď by vyhorel dom a revízia el.mala.byt mesiac pred tak poisťovňa nepovie že nevadí to len mesiac po skončení platnosti revízie vyplatime.vam.skodu..urcite by povedali mala byť revízia hotovo tak aj ten vodomer mal.byt skôr meneny si myslim
Odpovedať
skontrolujte stav vodomera, napustite postupne do vedra celkovo 100l a skontrolujte, ci vodomer dobre meria. Nemate unik za vodomerom? pozrite do sachty, ci nevytka za vodomerom.
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od epto:

skontrolujte stav vodomera, napustite postupne do…
@epto v piatok došlo vyúčtovanie tak som.tomvcera pozeral v šachte na novom.je od 7.2 do 15.11 len 75m3 namerané .to len za posledný mesiac pred výmenou toľko narátali.a po výmene za cca 10 mesiacov 75kubikov..čiže nemohol byť únik.mimo šachty .a ak bol v šachte tak asi by do nej 96 Kubíkov nevoslo
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od mirinko28:

@chrobak7 však ale keď si pozrú posledné spotreby…
@mirinko28 Argument, že doteraz som mal 7 m3 mesačne a tam bolo nameraných 96 m3 za mesiac, tak to musí byť chyba - neobstojí. Ty si mohol za mesiac minúť 96 m3, mohlo ti napr. tiecť WC a nevšimol si si to. Netvrdím, že to tak bolo, len ty nemôžeš argumentovať, že mesačne míňaš 9 m3, ak vodomer nameral skutočne 96 m3. Podaj reklamáciu, uvidíš. Tu to nevyriešime.
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od epto:

skontrolujte stav vodomera, napustite postupne do…
@epto To mu nepomôže. Ten starý vodomer, čo odniesli v rámci výmeny nameral 96 m3. Alebo to zle zapísali.
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od chrobak7:

@epto To mu nepomôže. Ten starý vodomer, čo odnie…
@chrobak7 narychlo som cital, zle som pochopil.
Odpovedať
Inac vodarne sa niekedy spravaju divne. Odcitavam si z vodomera stav kazdy tyzden a prisiel som na to, ze vodomer stoji. Rucicky sa krutia ale hlavny ciselnik nie. Hned som reklamoval emailom aj s fotkami a tabulkou spotreby aj s presnym dnom vzniu poruchy (podla spotrebovanej vody) To na vodarne bolo asi vela, zpar dni sa nic nedialo. Az po telefonate a urgencii sa vyjadrili, ze preberali moj pripad na schodzi a vyslu technika. Ten prisiel, ako prve skontroloval plomby, videl, ze koliesko v strede sa kruti a prehlasil, ze vodomer ide. Tak som mu to cele vysvetlil, on type poruchy ani len netusil. Odfotil si vodomer, ze pride zajtra zas. Vravim, odcitajte elektronicky. On nema citacku. Na druhy den dosli dvaja. Jeden odfotil, porovnal s tym co bolo den predtym a vyhlasil, ze vodomer nejde. Na otazku, ci maju citacku, nech zostia elektronicy stav, povedali, ze maju ale nie je nastavena na moj vodomer. (to som nechapal co treba nastavovat). Tak ze pridu na buduci tyzden. Na druhy tyzden, uz po mojej dalsej urgencii dosli traja. Jeden aj s citackou konecne zistil stav, ktory bol vyssi ako namerane cisla na vodomeri. Zhodnotili, ze je treba vymenit ale ze idu volat majstra/veduceho ci naozaj. To som im vravel, ze neodidu, pokial nevymenia. Nakoniec vymenili, do protokolu uviedli stav stareho (z ciselnika) a stav noveho (0), podpisal som, odisli. Tolko dni kvoli jednemu vodomeru.... Asi musia vykazovat cinnost, normalne by sa to dalo stihnut za jeden vyjazd. A najlepsia vec - pri rocnom vyuctovani uvadzali stavy vodomerov z ciselnika, cize to co som sptreboval, ked vodomer stal mam zadarmo. (asi kompenzacia za dlhu vymenu) :) Dalsiu prihodu ako sused nahlasil poruchu a mne zastavili vodu, vam napisem inokedy :)
Odpovedať
Asi bude treba dodrzat datum splatnosti na fakture, resp. vypise. Ty sice podas staznost, ale oni maju lehotu zo zakona, dokedy sa ti musia vyjadrit, potom to budu urcite este presetrovat. Ta splatnost bude istotne kratsia, ako ich povinnost na vyjadrenie. Pokial nechces mat upomienky, alebo nebodaj penale za omeskanie uhrady, bude to treba zaplatit.
Odpovedať
Článok sa načítava...

Odpoveď na príspevok od chrobak7:

@epto To mu nepomôže. Ten starý vodomer, čo odnie…
@chrobak7 nam kedysi odpisali stav elektromeru vyssi o 2000. Sestku "videli" ako osmicku.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?