Odpoveď na príspevok od stano5858:
Stavebný denník. Dobrý deň prajem všetkým diskutu… @stano5858V tom prípade ti stačí excelovská tabuľka s 2 stĺpcami: dátum a popis. Viac ti odporúčam cashflow t.j. nahadzuj si bločky a faktúry do excelu. Nevyžaduje to veľa času, bo tak často matroš nekupuješ. Záznamy si vyfarby podľa skupiny, do ktorej patria položky t.j. základy, obvod. múry a priečky, strop, strecha, potery, chodníky, elektrika, plyn, kuchyňa etc. a na konci si ich spočítaj per skupina. Takto budeš mať prehľad, bo človek má tendenciu skreslovať realitu.snáď po rokoch to bude zaujímajé si to preštudovať o pospomínať
Odpoveď na príspevok od stano5858:
Stavebný denník. Dobrý deň prajem všetkým diskutu… @stano5858 my sme mali papierový denník kúpený a k tomu aplikáciu. Tam sa dali dať fotky, čo sa robilo, aké bolo počasie, aké stroje sa používali a čo sa kupovalo. Potom to spravilo aj výstup. Len časom to už nebolo také prehľadné keď človek pár dní zabudol zapísať a robilo sa viac veci naraz. Takže odporúčam to všetko priebežne robiť. A áno, náklady písať všetky, lebo raz sme vynechali pár nákupov a vo výsledku to bolo niekoľko tisíc. Takže buď všetko platiť z jedného účtu, kde budú len náklady na dom alebo si to zapisovať dôkladne. U nás je kolónka aj na náradie, obedy pre pomocníkov ak boli, nábytok, aj každý šrób a pena zarátaná. Odvtedy beriem z rezervou, keď sme u niekoho a povie že postavil za 60000, lebo neráta určite všetko ako v ten moment vidíme (závesy, televízor, svetlá, trávnik, stromčeky, domček na náradie atď určite nie sú v tej cene).