Reklamacia ELECTROLUX - moralne dno spolocnosti

Dobry den Pisem to tu lebo uz neviem na koho sa obratit a som po 2 telefonatoch a 3 emailoch uz zufaly. Nakolko v starom byte sme mali susicku znacky whirpool kde chodil opravar ku nam ako na klavir tak nam predavac odporucil znacku Electrolux nakolko je na motor garantovana 10 zaruka. S tym ze ak chcem mozem si predlzit zakonu 2-rocnu lehotu o niekolko rokov ale som to odmietol s tym ze co ine sa na susicke okrem motora moze pokazit vsak. Susicku som zakupil na vianoce 2017 /mali dobre ceny vo vypredaji po vianociach/ s tym ze predavac mi kazal ju zaregistrovat do 90 dni na stranke www.electrolux.sk co som aj zrobil 21.1.2018 a obratom mi prisiel od firmy Electrolux email s potvrdenim ze mi dakuju za uspesne zaregistrovanie vyrobku na ktorom bolo aj vyrobne cislo modelu a PNC cislo. Pred par tyzdnami sa susicka pokazila tak som zavolal registrovaneho opravara pre spotrebice electrolux ktory prisiel a povedal mi ze na susicke odisiel motor a nakolko skoncila 2 rocna zaruka tak mi to opravi za 120 eur respektive ak ju mam zaregistrovanu tak mam mu dat podklady a on vybavi nalezite zalezitosti nakolko na motor mam 10 rocnu zaruku. Tak som mu dal ten vytlaceny email ale na druhy den mi volal ze mu nechcu uznat reklamaciu nakolko som USPESNE zaregistroval susicku ale nie motor a dal mi telefonne cislo kde si to mam s nimi vybavit. A este mi povedal ze podla toho emailu a vyrobneho cisla ktore som mu dal mi povedal ze zistil ze v ich systeme je ze susicka bola vyrobena v 43 tyzdni v roku 2017 na vyrobnej linke v polskom zavode. Tak som volal na ich zakaznicke centrum kde mi pani povedala ze ANO susicku som prihlasil do ich systemu 21.1.2018 a nie len ze som to stihol do 90 dni ALE DOKONCA SOM TO STIHOL DO 90 DNI OD DATUMU KEDY BOLA VYROBENA V ZAVODE !!! ale ze mi to nemozu uznat nakolko som zaregistroval susicku a nie motor. Ked som sa jej spytal ze ci motor predavaju osobitne alebo spolu so susickou tak mi povedala ze viem co tym chcem povedat a dala mi kontakt na reklamace@electrolux.com ze mam tam napisat a prilozit potvrdenie emailu o zaregistrovani susicky z januara 2018. Tak som uz poslal 3 emaily vratane odvolania na neuznanie reklamacie ale vzdy mi od nich pride odpoved ze som na zaregistrovanie spotrebicu pouzil zly link a hoci vedia ze som 21.1.2018 susicku prihlasil, uviedol tam vyrobne cislo modelu a PNC cislo susicky a DOKONCA mi poslali potvrdzujuci email kde mi dakuju za uspesne zaregistrovanie vyrobku aj tak mi nechcu uznat reklamaciu lebo som vraj zaregistroval susicku a nie motor /hoci motor je vnutri susicky/. Ked som uz nahnevany znova telefonoval na zakaznicke cislo tak mi len ta pani znova zopakovala to co mala naucene z manualu ze som nesplnil podmienky spolocnosti, ze chape moje rozcarovanie nakolko mi potvrdila ze ten potvrdzujuci email mi oni odoslali v 2018 potom ako som susicku ZAREGISTROVAL ale bohuzial som nezaregistroval motor a ta registracia susicky im pomoze pri reklamacii v 2 rocnej zaruke. Ked som sa jej spytal ze naco by som v NEDELU 21.1.2018 o 12.34 hod. registroval susicku ked ta 2 rocna zaruka je AUTOMATICKA ZO ZAKONA tak len nieco zahapkala v tom zmysle ze chape moje rozcarovanie ale stanovisko ich firmy zostava nemenne. Ked som sa jej spytal ze kolko takych reklamacii z tohto dovodu uz zamietli hlavne starym ludom a ludom ktori nepracuju v IT sektore tak bola ticho. Potom sa ma spytala ci je to vsetko? Tak som jej povedal ze nech si ten link ktory tam maju na zaregistrovanie vyrobku zo stranky odstrania /nakolko mame zo zakona 2 rocnu zaruku/ a nechaju tam len ten link na zaregistrovanie 10 rocnej zaruky lebo tym len mylia ludi. Potom sa ma spytala ze preco som neklikol na ten 10 rocny link tak som jej povedal pravdu ze nakolko som v roku 2018 ten link nenasiel na ich stranke /teraz v roku 2022 tam jasne svieti/ tak som pouzil ten JEDINY ktory som tam na registraciu nasiel nakolko iny na ich stranke nebol. Je toto po pravnej stranke zakonny postup? Neexistuje nejaky zakon ktory by ma chranil pred takymito smejdmi /ale hlavne ze sa na ich stranke hrdia vysokym ESG score ale mozu si podat ruky s podomovymi predavacmi hrncov/. P.S. A to pri tom bola susicka zapnuta dokopy 50 krat nakolko ju zapiname 2 krat do mesiaca ked susime velke plachty a deky z gauca co mi povedal aj samotny mechanik ked povedal ze susicka vyzera ako nova nakolko fakt na nej skoro nie je ziadny skrabancek /kto chce vidiet mozem tu pridat aj fotky/. Keby som vedel ze odide motor po 50 pouzivaniach kupim cinsku za polovicnu cenu ale som si priplatil ved reku mam 10 rocnu zaruku. Dovolili by si takto riesit reklamaciu aj so zakaznikom z nemecka ci my sme pre nich druha kategoria ???
Odpovedať
1
2
ak je v 2r zaruke, zanes to priamo predajcovy, nech riesi reklamaciu on ... my sme kupovali haier, a tiez tam boli 2 zaruky ale dala sa zvolit len 1, tak reku ci si musim vybrat ci chcem predlzenu o rok na celu pracku alebo 5 na motor ...napisali mi ze si mozem obe dat ale musim 2x zaregistrovat, co aj potvrdili * teraz pozeram, ze maju tam na vyber v ramci coho chces registrovat ... povedal by som, ze ak by si mal nahodou viac zaruk (inventor a rozsirena napr) tak musis 2x a hlavne, rozsirena zaruka zakupena na predajni, riesis na predajni ak to nieje priamo promo k spotrebicu, naco ta predajca upozorni, ze musis zaregistrovat to a to, aspon u nas tak bolo takze predpokladam, ze ty si dal tu standartnu registraciu, tam je ale napisane, ze sluzi hlavne iba na info co je sice blbe, ale maju to na stranke tak ... vedla je hned, registracia rozsirenej ...
Odpovedať
@martin118 Skusil byb som vyssiu instanciu, rovno matersku firmu. Ziadne SK/CZ zastupenie ale pekne napisal nastvany email na vedenie firmy.
Odpovedať
@shadowmilan ano ale dnes je oktober 2022, lenze ja som ju registroval v januari 2018 co bolo pred 4,5 rokom a vtedy som ten link na 10 rocnu zaruku proste nenasiel. Ak by to bolo take okate v 2018 tak dnes to tu neriesim. Mozno bola niekde schovana ale ked som isiel na ich stranku tak som vtedy nasiel odkaz na registraciu produktu. Vtedy som netusil ze su 2 odlisne registracie produktu, proste predavac mi nepovedal ze by som si dal na to pozor, cize som susicku zaregistroval, potvrdili mi registraciu a vec som povazoval za vybavenu.
Odpovedať
tak to je mi luto no, trebalo citat popis a pytat sa, ale zas ...nejaky prozakaznickt servis by mohol byt, ak zaregistrujes produkt tak automaticky by to malo byt ale tak to byva dnes ... tak kadejak ja som pred rokom kupil foliu pod strechu na bazos, lebo mi netrebalo cely balik kupovat ...ani som nemeral, veril som ...nebola tam ani polovica ... takze som musel aj tak kupit celu rolku a k tomu som mal este kus ...
Odpovedať
A este cisto z moralneho hladiska ak by som nemal zaujem o predlzenu zaruku tak by som proste v danu nedelu robil hocico ine nez isiel na ich stranku a na kolenach opisoval cisla zo spodnej casti dvierok a zadaval ich do systemu firmy electrolux. Ak by to bola Vasa firma zachovali by ste sa tak isto ako firma electrolux a odbili zakaznika s tym ze pouzil na registraciu nespravny link? Ja by som sa hanbil ako pes ak by som pouzil takyto argument. O kolko lacnejsie by ich vysla oprava ak by som pouzil spravny link??? Najhorsie na tom je ze z 3 emailov ani v JEDNOM mi nenapisali ze ich mrzi ze sa mi pokazil spotrebic hoci som to jasne im napisal ze som ho zapol 50 krat co mi potvrdil aj opravar ked povedal ze vyzera ako nova /nakolko v lete susicku vobec nepouzivame a cez rok len na velke postelne pradlo a deky/. Ak chcete mozem Vam ich emaily tu skopirovat. Proste firma bez chrbtovej kosti.
Odpovedať
@shadowmilan s tou rolkou porovnavas jablka s hruskami. Ja neargumentujem tym ze mi nechcu uznat reklamaciu na motor susicky ktory bol vyrobeny v 43. tyzdni v roku 2017 a tym padom by som mal mat zaruku aspon do 43. tyzdna roku 2027. Moja obhajoba je ze som som si musel klaknut a po styroch fyzicky opisat cislo motara a PCN cislo zo spodnej casti susicky ktore je jedinecne a individualne pri kazdom kuse, tie cisla som im nahodil do systemu, firma electrolux POTVRDILA EMAILOM v roku 2018 a USTNE v roku 2022 mne a aj firme ktora susicku mi opravovala ze som registraciu vykonal ale pouzil som na registraciu NESPRAVNY LINK cize hoci maju vsetky udaje o susicke v ICH SYSTEME tak argumentuju tym ze som proste klikol na nespravny link. Vidis ten rozdiel???
Odpovedať
@martin118 máš pravdu .lepšie kúpiť činu lacnejsiu a kúpim si každé 2 -3roky novú za menej penazi a keď budem mať šťastie moze vydržať aj 5-10rokov.ktovie kde sa to všetko vyrába.
Odpovedať
A odkial si mal zobrat v tom roku jan/2018 link na 10 rocnu zaruku na motor, ak na ich web stranke taky link nebol ? Alebo bol? Snazim sa dostat do obrazu..
Odpovedať
@martin118 celé je to zvláštne, no verím, že sa dostaneš k niekomu, čo Ti to schváli. Mne vo Philips 2x uznali veci čo nemuseli. Snáď aj Electrolux. Inak k tomu, že sa na sušičke môže pokaziť iba motor a nič iné to je fakt vtipné. Však tá sušička má tepelné čerpadlo tam je milión komponentov čo sa môžu pokaziť. Nam napríklad odišiel nejaký kondenzátor. Máme našťastie dobrého opravára čo opravil iba ten. Za 100€ aj s čistením sušičky. Nová doska by vyšla 200-300€.
Odpovedať
Nic v zlom, ELECTROLUX, ale ak som ja vyrobca, ktory si stoji za svojim DIELOM, tak NEPODMIENUJEM toto dielo registraciou.
Odpovedať
@dusantt No oni tvrdia ze na ich stranke link bol len nebol tak okaty ako je dnes a trebalo sa k nemu preklikat. Dnes ho najde aj slepy. Proste ja nemam dokaz ze link na ich stranke som nenasiel. Dnes uz viem co som mal hladat ale v 2018 to bol nas prvy spotrebic kde garantovali 10 rocnu zaruku proste dovtedy sme mali bud standardnu 2 rocnu zaruku alebo sme si zaplatili za predlzenu zaruku ak sme to uznali za vhodne. Cize moj argument je ze ak by som ten link nasiel tak by som ho pouzil ale oni tvrdia ze hoci maju vyrobne cisla tak proste som pouzil link na zaregistrovanie vyrobku ale nepouzil som link na PREDLZENU 10 ROCNU ZARUKU. Ked som sa ich spytal ci mi tu predlzenu 10 rocnu zaruku nemozu ´ZAREGISTROVAT´ a pouzit udaje a cisla z registracie z januara 2018 tak odpoved bola: Dobrý den reagujeme na Váš e-mail, týkající se registrace prodloužené záruky. Velice nás mrzí Vaše situace, bohužel nejsme schopni nijak danou záruku doregistrovat. P
Odpovedať
@dusantt To su standardne odrby predlzenych zaruk aj inych vyrobcov. Vsade marketing, velka nalepka 100 rocna zaruka, ale spoliehaju sa, ze vela ludi nesplni obskurne podmienky registracie, nestihne, zabudne...
Odpovedať
Článok sa načítava...
Ten ich posledny email bola uz proste posledna kvapka mojej trpezlivosti. Proste mi odpisali nieco v zmysle ze to nie je fyzicky mozne proste ako keby som po nich chcel aby macka brechala. A pritom staci otvorit subor s udajmi z januara 2018 kde su vyrobne cisla ktore som im nahadzal do systemu /ak subor stratili tak ja mam vytlaceny email ktory mi obratom poslali nakolko som si ho nechal kvoli 10 rocnej zaruke kde su uvedene vsetky vyrobne cisla zo susicky/ a zkopirovat ho na ten 10 rocny link alebo vobec nekopirovat nakolko vsetky udaje su na tom emaily z 2018 tak proste pouzit tu obycajnu registraciu. Ale je lahsie napisat: ´Velice nás mrzí Vaše situace, bohužel nejsme schopni nijak danou záruku doregistrovat´ - Cize z cestiny do slovenciny by som to prelozil asi takto - V tomto pripade nas oprava nebude stat ani cent, prave naopak budete si musiet zakupit novy motor na ktorom zase zarobime a akcionari budu spokojni. Proste kapitalizmus a ESG hodnoty v roku 2022.
Odpovedať
@martin118 nech sa paci, internet si veci pamata https://web.archive.org/web/201802240... ani ja tam nevidim "10 rocna zaruka" alebo "registracia produktu" ci podobne.. maju to tam skryte velmi neprehladne, podla mojho nazoru, a to len jednym jedinym slovom... Zaujimave je tiez to, ze to bolo na domene http://invertor.akcia-electrolux.sk/ ktora dnes uz nie je registrovana. (zmenili registraciu na inu domenu, na iny sposob) ktovie ale preco, zeby sa viac ludi stazovalo, ze je to zlozite? A vyzeralo to asi takto https://web.archive.org/web/201708312... Stale si myslim, ak by to bola seriozna firma, SPLNAS VSETKY logicke poziadavky, nakupil si ten produkt v dobrej viere, ze ho kupujes s motorom, na ktory spolocnost udeluje 10 rocnu zaruku. A preco by mala zaruka padnut, ze si ho nezaregistroval? Co ti ta registracia mala deaktivovat kazitko na dialku?
Odpovedať
Profilova fotka
@martin118 napis na tu matersku firmu na reklamacie
Odpovedať
@dusantt Tam vlavo dole pod Kontakty a Podpora je ´registracia vyrobku´ a presne na ten link som klikol nahadzal do ich systemu vsetky udaje ktore po mne pozadovali model, vyrobne cislo, PNC cislo ... a oni mi obratom poslali email kde mi dakuju za registrovanie vyrobku so vsetky tymi udajmi ktore som im nahadzal do systemu. Inak prave pozeram oficialnu stranku electrolux a cena ich akcii isla dole o 45 percent od zaciatku tohto roku. Myslite ze to je dovod preco mi nechcu uznat reklamaciu? Potrebuju aby som si zakupil novy motor zo svojho???
Odpovedať
@martin118 akcie padaju a pravdepodobne budu este padat.. nie je to len electroluxom, ale svetovo (aj ine firmy, vsetko, na uroven cca jesen 2021, nezdravo rastli pumpovanim penazi do obehu pocas a pred koronou aj po nej).. im by taky 1 motor mohol byt ukradnuty, kedze je to velka firma, ale asi nejde len o 1 motor a mozno je to regionalna zalezitost, lebo neviem ci mali celo EU alebo celo svetovo tuto akciu, alebo len nas blizky region "stredna EU" a podobne.. to uz som nestihol dohladat.. tiez by som napisal na "vyssie" miesto nez len slovenska reklamacia.. nemas co stratit 🙂 ak by ti uznali reklamaciu ihned, ak by som o tomto nevedel, teraz si na nich budem davat velmi velky pozor, a vseobecne, nekupil by som si ich, lebo podmienovanie zaruky registraciou je absurdita (ako napr ucet zadarmo pre X pohybov a podobne praktiky)... + je velmi absurdne, ak sa motor pokazi po 50 pouzitiach... firma by mala uznat, ze pochybila..
Odpovedať
@dusantt Vsetky telefonaty a emaily som riesil zatial s Ceskom. Aspon na telefonaty mi odpovedali Cesky a odpovede na email mi tiez prisli v cestine. Firma ktora mi prisla opravit susicku https://www.spikelektro.sk/ tak na nich mam iba dobre referencie fakt sa snazili s nimi komunikovat nakolko som bol na predajni ked s nimi telefonovali a urobili co mohli ale bohuzial Electrolux uz nie je to co byvalo ani kvalitou a ani pristupom. A to od nich mam chladnicku, mraznicku, indukciu, mikrovlnku a mal som susicku.
Odpovedať
Inak to je dost dobry trik od nich, ze je tam registracia produktu, a ziskas tym vlastne nic.. nejaky manual, ktory nepotrebuje 99% ludi, jedine ze by bol produkt kazovy a potrebovali by zistit, co ten hcybovy kod znamena.. Prečo registrovať? Stiahnite si dokumenty Majte prehľad o zárukách Dostaňte okamžitú pomoc Nakupujte príslušenstvo pre váš spotrebič prehlad o zaruke, ved mam doklad o kupe, okamzitu pomoc snad dostane aj neregistrovany zakaznik (napr senior,) nie? prislusenstvo, aha, tak tam to je, kazove produkty 😄 2 registracie su malo, jedna na toto a druha na tu 10rocnu zaruku, chcelo by to dalsie ine 2 registracie, napriklad registracia DNA a potom este registracia oblecenia, ktore bude susicka susit, inak padne zaruka, ved co ak by som tam susil tehlu..
Odpovedať
Mozno by som sa opytal v tom CZ ze kam sa mas ist moznost stazovat vyssie, ci to nebude tato osoba, alebo vynechat CZ podporu, kedze sa uz vyjadrili a napisat tejto Pani https://www.electroluxgroup.com/en/co... Povodom (aspon tam sidlia) je to Svedska firma, (tusim aj IKEA je Svedska, nie?) tak snad tam amju respekt pred zakaznikom a ktovie, nemas co stratit, mozno nieco poradi..
Odpovedať
@dusantt Myslis ze podobne je to aj v krajinach na zapad od Bratislavy? Lebo nemyslim si ze z pravneho hladiska by im to v civilizovanej krajine preslo to s akym ´argumentom´vybavili moju reklamaciu k spokojnosti svojich akcionarov. Ak je meter nastaveny rovnako na riesenie reklamacii aj na zapade tak sa firme Electrolux ospravedlnujem za to ze to tu takto verejne rozoberam. Ale jedno viem isto po tom co som si s touto firmou za posledne dni presiel viem ze u nas uz spotrebic znacky Electrolux nekupime. Viem ze je to moja vina lebo som mal v skole davat lepsi pozor na hodine informatiky ale zo mna nikto debila argumentmi na urovni 1. rocnika zakladnej skoly robit nebude.
Odpovedať
hahaha, tolko placu pre opravu za 120€
Odpovedať
@kejsix O peniazoch to bolo na zaciatku ked reklamaciu v mojom mene vybavovala Spikelektro. Ked som im neveril s akym argumentom vyrukovala firma Electrolux len aby nemuseli si stat za svojou SLAVNOU 10 ROCNOU ZARUKOU /co bol vlastne jediny dovod pre ktory som si zakupil ich vyrobok/ tak som prisiel k nim na predajnu kde mi dali cislo na ich zakaznicke centrum a vlastne som zistil ze si nevymyslaju ze fakt ta registracia vyrobku v skutocnosti nie je registraciou vyrobku. Od tej chvili to uz bolo osobne a mimochodom na Ukrajinu sme s manzelkou poslali od zaciatku konfliktu viac nez co stoji novy motor. Je to o tom ze proste nemam rad ked niekto robi zo mna fackovacieho panaka-debilka. Proste dal som si tu namahu ze som skoro poleziacky opisoval vyrobne cisla zo spodnej casti dvierok, dal si tu namahu ze som im udaje nahodil do systemu, zakupil spotrebic kvoli jednej jedinej veci PREDLZENEJ ZARUKE a oni teraz chcu z toho vycuvat s argumentmi ako keby som seno jedol. Proste nie aj keby som si mal najat pravnika za 200 eur aby som od nich vysudil motor za 120 eur tak zo mna nikto debilka robit nebude. /proste citim sa ako keby mi nadavali ze som z osobitnej skoly a neviem citat a pisat/.
Odpovedať
@martin118 najat pravnika za 200 eur? vy ste z akej planety?
Odpovedať
A preco to tu vlastne pisem no lebo ked som im povedal ze ich argumenty su pre mna neakceptovatelne a ze sa chcem odvolat tak mi odpisali: Dobrý den Vaší situaci rozumíme, pravidla v rámci akce Prodloužené záruky jsou však pevně dány a není možné ani systémově výjimku nijak provést. Vzhledem k faktu, že stanovisko naší firmy zůstává neměnné je naše vyjádření finální. Váš případ je z pohledu naší firmy uzavřen. S pozdravem, Anastasija Barbanakova Reklamační oddělení CZ/SK Electrolux s.r.o. Email: anastasija.barbanakova@electrolux.com Budějovická 778/3 Web: www.electrolux.cz / www.aeg.cz 140 21 Praha 4 Tel.: +420 261 302 261/+421 232 141 303 Česká republika
Odpovedať
@kejsix no z takej ze mam este svoju hrdost a verim v hodnoty. Ale vy to asi nepochopite tak ako ja nedokazem pochopit ako nejaky muz z Ukrajiny ktory ma zenu a deti dokaze ich poslat na zapad pricom on sam zostane bojovat za svoju vlast hoci vie ze je skorumpovana a rozkradnuta oligarchmi. Ja by som odisiel spolu s rodinou ale ti chlapi sa rozhodli zostat a bojovat. Preco? Tak to zase neviem pochopit ja. Niekedy sa za svoje prava a pravdu musi clovek byt a v tomto pripade ja mam pocit ze na mne bola spachana krivda a nie je to uz o peniazoch.
Odpovedať
@martin118 Tahat ukrajinu do reklamacie susicky je silne kafe aj na mna. Dajte vediet, ako ste dopadli, len tak, pre pobavenie ostatnych.
Odpovedať
No neviem preco som to vytiahol ale asi preto ze som sa dnes rozpraval na detskom ihrisku kde som bol s detmi s jednou ukrajinkou /v Bardejove ich je dost vela/ a ona mi presne rozpravala ze jej muz zostal doma, hoci ona ho prosila aby usiel s nimi ale ze nie on zostane ze bude branit svoju vlast. Cely vecer na to myslim ked pisem ze aka krivda sa mne stala a ten chlapik dobrovolne zostal doma. To len tak na okraj. No nic chcel Electrolux vojnu tak ju bude mat. V poslednom emaily ktory som im poslal ze budem bombardovat vsetky mozne fora vratane modrejstrechy pokial im niekto z marketingoveho oddelenia nenapise aby mi uznali reklamaciu. Susicka je spotrebic bez ktoreho viem zit do konca zivota cize casu mam dost /ak by to bola pracka tak uz davno kapitulujem a na vlastne naklady si ju necham opravit/. Cize vojna v style David vs Golias. Ja sam proti Electroluxu.
Odpovedať
@kejsix proste moja logika ma blok ked niekto umyselne robi zo mna debila a to konkretne: - ked electrolux mi tvrdi ze som spotrebic nezaregistroval hoci som ho zaregistroval, ale pri tom tvrdi ze technicky som ten spotrebic zaregistroval ale mne je to houby platne ked technicky musim opravarovi zaplatit za opravu nakolko electrolux mi odmieta uznat reklamaciu. - ked som sa telefonicky pytal pani na zakaznickej linke ze nakolko ako ona sama tvrdi ze som nemal zaregistrovanu 10 rocnu zaruku ci by mi v tom pripade nemohla cast z tych penazi ktore som zaplatil za susicku poslat mi na ucet nakolko model bez 10 rocnej zaruky by mal byt logicky lacnejsi a ja by ich pouzil na nakup noveho motora + doplatok. Tak mi na to povedala ze ten model ktory som si zakupil sa neda kupit bez 10 rocnej zaruky proste ta 10 rocna zaruka je v cene. Tak som sa jej spytal ze v com je potom problem tak mi povedala ze som nezaregistroval motor. Ked som jej povedal ze som zaregistroval susicku a nakolko sa motor pri kupe novej susicky nepredava osobitne ale spolu so susickou tak ten je v susicke .... No proste bola to debata asi ako o tom ci bola skor sliepka alebo vajce..... Cize ako som povedal toto uz nie je o peniazoch aj keby ma oprava mala stat iba 12 eur aj tak si nenecham od nikoho kakat na hlavu.
Odpovedať
lebo vsetci sa saliete za Elktroluxom, Boschom a neviem cim este. Mam vo fimre aj doma vsetko Beko, lacne, vsetko funguje, urobi to sluzbu, nekazi sa. Vo fime mycky Beko /standardne domove/ umyvaju denne 5-6 cyklov a idu a idu ...
Odpovedať
1
2
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?