Odpoveď na príspevok od pouzivatel996:
V minulosti som aj ja riesil odflaknutu montaz pl… @pouzivatel996 "konca prveho roka to nemozu zamietnut bez odborneho posudku." Bejvavalo... zakon o ochrane spotrebitela sa menil, teraz moze dodavatel zodpovednost za vadu odmietnut hocikedy a posudok musis nechat vypracovat ty... Ale vzhladom, ze to je ucelne vynalozeny naklad na uplatnenie zodpovednosti za vadu, tak ti ten posudok musi predajca/dodavatel sluzby preplatit...Odpoveď na príspevok od pouzivatel996:
V minulosti som aj ja riesil odflaknutu montaz pl… @pouzivatel996 Už dlho platí, že dodávateľ Ti môže odmietnuť - neuznať reklamáciu. Iba tak, "keď sa mu tak zachce" - dôvod si nájde. A zákazník musí zháňať odborné posudky na povrdenie odôvodnenosti reklamácie, ak ju chce opätovne riešiť. Napr. moja mama si nedala poradiť, resp. bola dôverčivá k jednému miestnemu dealerovi plastových okien. Okna jej doniesol, staré zdemontoval, nové osadil i vysprávky urobil. Mama mu vyplatila dohodnutú sumu (jasné že na ruku), no a tu šťastný príbeh skončil.... Po 2 - 3 rokoch začali rámy na oknách z vonku černať, ta čerň sa postupne šíri ďalej, vyzerá to ako obyčajná čierna pleseň drevených okien. Dealér najprv sľúbil, že príde pozrieť, potom už ani telefóny nedvíhal, teraz je niekde na neznámom mieste. Ak človek nemá riadnu faktúru, ostanú mu iba oči pre plač. Tie plastové okná majú teraz cca 5 rokov, no sú výzorovo súce na výmenu.