Máte skúsenosti s firmou Top okná z Malaciek?

Ahojte, mate niekto skusenosti s firmou Top Okna z Malaciek? Dali mi velmi dobru ponuku, az rozmyslam, kde je hacik. Dakujem :)
Odpovedať
1
2
Ahoj tiež som hladala dodávatela na plastove okná. Dali mi dobru ponuku ale sused ma odhovoril. on si u nich dal robiť okná. Pokial ešte hladaš niekoho ja ti možem poradiť firmu ktoru sme si nakoniec vybrali my. napíš mi na mail: gaya@azet.sk gabika
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 4 mesiacoch
Firme TOP okná sa vyhýbajte velikánskym oblúkom. Kamarát má s nimi problémy už pol roka. Vraj peniaze hneď, ale nekvalitná odfláknutá práca.
Odpovedať
:-) Práveže viem,že ich okná sú brutal dobré a za perfektné peniaze máte všetko...u nás v dedine robily 3 domy a myslím,že idú aj kultúrny dom.Moja teta má od nich okná a pochvaluje si..Kvalitná práca.Možem len odporučit. :-)
Odpovedať
Super okná majú, o cene ani nehovorím..
Odpovedať
Túto firmu by som neodporúčala ani najväčšiemu nepriateľovi. Pri objednávke okien mi ponúkol pán, čo ich bol zameriavať aj interiérové dvere, ktoré som plánovala vymeniť. Pri objednávke mi však "pozabudol" povedať, že na farbe ktorú som si vybrala, je vodorovné lištovanie. Okrem toho nasľuboval hory-doly (medzidverové lišty v cene, dokončovacie práce, všetko dajú do pôvodného stavu a pod.). Zálohu som zaplatila za okná aj dvere. Keď prišli s dverami, skoro som odpadla, lebo dodali niečo iné ako som chcela. Konateľ sa so mnou nechcel ani baviť, že on za to nemôže čo objednávateľ spackal. Ešte ani nedokončili robotu, už odo mňa pýtal doplatiť peniaze. V pondelok vymurovali stenu a osadili okno, ale vnútornú parapetu nedokončili, lebo im nezostal materiál. Horko-ťažko prišli v utorok, parapetu osadili, ale úplne nakrivo. Zvonku zostala murovka neomietnutá. Potom prišli v piatok, keď už som mala vymaľované a položenú podlahu, som ich donútila parapetu vyrezať a vyrovnať. Potom začali rozbaľovať dvere a na troch zárubniach zistili poškodenie. Poslali to na reklamáciu a 5- týždňov som čakala na dodávku. Medzitým toho, čo robil objednávku prepustili, takže to čo bolo dohodnuté s ním, už neplatilo (žiadne lišty). Konateľ poslal vraj spoľahlivého majstra (toho, čo osadil parapetu nakrivo), takže tak aj v konečnom dôsledku vyzerala robota. Skončili večer, a jediné čo ich zaujímalo, rýchlo a pred očami montážnikov previesť peniaze na účet. Na druhý deň ráno som zistila, že 2 dvere sú poškodené (asi pri montáži), pri osádzaní dvier popraskala nová stierka a dokončovacie práce by som asi urobila ja kvalitnejšie. Takže hneď na druhý deň som posielala reklamáciu. Som zvedavá ako to nakoniec doriešim, lebo konateľ je neskutočný. Takže presne sa ako píše vyššie: peniaze hneď , ale termín dodania a kvalita práce sú na poslednom mieste.
Odpovedať
Vyjadrenie k zákazníče pod názvom nespokojnost/Pieštany/.Celú zmluvu a objednávku som ochotný zverejnit na tento portál..V prvom rade,žiadnej okenárskej firme neželám dostat takého nepríjemného a arogantného zákazník a ako ste Vy.Pri objednávke okien,dohodly sme sa na sume a zameraní.Na zameriavacom protokole,nebol uvedený žiadny vnútorný parapet a vonkajšie zapucovanie steny,kde ste uviedly,že Vám budú zateplovat činžák a na základe toho nepožadujete vonkajšie zapucovanie steny,lebo tam pojde fasáda...Vaša záloha za okná od zamerania prišla po týždni,kde ste uviedly hned montážnikovy/ktorý už mimochodom nepracuje u nás/,že okná máme zadat do výroby,že uhradíte zálohu na druhý den.Nakolko okná platím z vlastného,nechal som Vám čas na úhradu..Po týždni som Vám osobne zavolal,či sa niečo deje,ked Vaša serióznost už nebola...Na moju otázku ste odpovedaly,zabudla som.Toto bi som nazval prví problém s Vami..Druhý problém..Dohodly sme sa na termíne montáže,kde ste dvakrát zmenily termín dva dni pred montážou,čo mi skomplikovalo dost systém plánovania,kedže nie sme firma,ktorá čaká na jedného zákazníka za mesiac..Tretí problém..Dvere.Dvere ste si dohodly z montážnikom na zameraní,kde zase na zameriavacom protokole nebola žiadna poznámka,alebo pripomienka o lištách...Všetko ste riešily z montážnikom,ktorý tvrdil niečo iné,ako Vy.Nie som človek,ktorý sa bojí reklamácii,alebo osobnej zodpovednosti...To že Vám niekde vznikla fuga,pretože Vaše steny boly krivé,som nemohol ovplivnit..Na základe toho som Vám ponúkol,alternatývu,že Vám lišty dodám čestne za nákup,ponúkol som Vám montáž zdarma...Teraz k reklamácii..Na Vašu zákazku prišli montážnici zo zabalenými krabicami a pred Vami sa rozbalily.Tri oložky boly poškodené z výroby,tak sme ich daly vyreklamovat,kde reklamácia inter.dverí trvá 3,5 týždna.Zabudly ste dodat,že Vy ste zmenily montáž reklamovaných dverí a posunuly o týžden,ale najlepšie je kritizovat firmu,ktorá Vám minimálne v 5prípadoch vyhovela.Teraz k výrazu peniaze hned..konkrétne Váš prípad....Záloho za okná katastrofa,záloha za dvere ani nevravím,zase som Vám musel volat ,ale nechal som Vám čas 2 týždne..Vaša odpoved,pán Čík znova som zabudla.Je pekné,že objednat viete,len pri zálohovej platbe už máte sklerózu.Ked si pozrete moju historiu,ešte ako firma Čík Peter Predaj a montáž okien,zistíte že som fungoval 3 roky bez zálohy...nakolko som firmu Top okná kupil v januáry 2013 snážím sa vystupovat seriózne a íst do predu.Moja firma nie je nikde zadĺžená,tak také dotazy peniaze ihned ma urážajú..Po vykonaní montáže okien,kde bola práca ukončená,tak som Vás nebombardoval zaplatit sumu za ukončenie diela/nakolko,ste maly dve objednávky,jednu okná,druhé inte.dvere/,lebo som uznaz za čestné,že zaplatíte až po dokončení aj druhej objednávky,ktorá bola zvlášt/inte.dvere/..Dva týždne pred dokončením reklamácie,teda montáži interierových dverí/reklamovaných/,sme si telefonicky prešli vašu objednávku a z Vašej strany bolo počut len jediné-zlavu,zlavu,zlavu...Pri kalkulácii montážnikom,ktorý Vám mimochodom nezapočítal ani montáž inter.dverí a dal Vám ich z 3percentným rabatom,som Vám povedal,a aj dodržal,že Vám dám zlavu zo svojich a to som aj dodržal...Do telefónu ste mi povedaly,že moju firmu nebudete odporúčat nikomu,na otázku prečo,udajte dvovod,ked svojou šikovnostou a aroganciou ste získaly po prve..vnútornú parapetu zadarmo,a nie na okno,ale cez celú izbu,montáž a upravu inter.dverí zadarmo,zlavu poskytnutú mnou,inter.dvere za nákup.../som ochotný ukázat záujemcom faktúru,kolko sme Vám účtovaly,kolko stály Vaše dvere.Tri dni pred ukončením diela sme spolu telefonovali a dohodly sme sa na platbe v hotovosti,kde sme Vám vystavily pokladniční blok z registračky.Pri ukončení montáže,ste znova zabudly vybrat peniaze,preto som Vám povedal na Váš nápad,že to uhradíte cez internet,že teda nech montážnici počkajú na Vaše potvrdenie o platbe,aby som zase nemusel volat za svoje peniaze a počut znova Vašu odpoved-Zabudla som. :-) Riadne sme sa dohodly na zlave.A na vyjadrenie Ani najvačšiemu nepriatelovi---Vám odpoviem,som ochotný ukázat objednávky od roku 2004,kedy som si založil živnost a profesionálne začal venovat oknám,aby si zákazník vybral sám objednávku z hociktorého roku a zavolal či je zákazník spokojný a či má všetko dodané..Netvrdím ,že moja firma pracuje bez problémov,ale som názoru,problémi sú na to aby sa riešily a ked máme objednávok ako maku tak sa problem može vyskytnút.Týmto nechcem hodnotit situáciu,ale v niktorých prípadoch viem pochopit aj konkurenčné firmy,že nie len zákazník má vždy pravdu.Všetko je o dohode,zameraní a zameriavacom protokole,kde je dáné čo zákazník si objednáva.Problém je vtom,že menší dodavatel sklopí uši,lebo je rád,že má ako takú zákazku a bojí sa niečo povedat zákazníkovy,lebo ten sa hned v prvom rade vyhráža televízio,forami atd..Lenže pani nespokojná,ja taký nie som.Nikdy nie som zaujatý,snažím sa riešit problémi zodpovedne,ale verte,že Vás ako osobu bi som nedoprial ani naj. konkurencii..To že moja firma predá cez 5000 okených jednotiek,svedčí o tom,že asi keby boly nespokojný ták si tie okná neobjednávajú...To je celé čo mám záujem k tomu povedat ako majitel.Ešte som zabudol na vyjadrenie sa k myslím druhemu,alebo tretiemu príspevku o peniazoch...hodnotí ma zákazník ,ktorý je z okolia ban.bystrice,kde som v živote nemontoval a ani nedodal okná..Moj názor,nemali ste napísat nespokojná,ale Zábudlivá.. :-)
Odpovedať
Nikdy, opakujem NIKDY si nedávajte inštalovať okná od firmy TOP OKNÁ MALACKY. Vlastná skúsenosť.
Odpovedať
TOP OKná z Malaciek, ja mám s nimi strašné skúsenosti. To je na román a hlavne nekvalitná práca a arogancia majiteľa.... Ľutujem , že som ich pustila do chalupy.
Odpovedať
Súhlasím s nespokojným02,mám vlastné skúsenosti.Mne sa napríklad pokazilo kovanie a do dnešného dňa pán majiteľ na to kašle,podotýkam že to bolo v záručnej dobe.
Odpovedať
Ako vidím,konkurencia má stále nervy.....prečo si nezverejnia mená??????Je zaujimavé,že máme čoraz viac roboty..čo už,ako som napísal,som každý si može u mna v kancelárii vybrat objednávku a spytat sa na spokojnost.......Prajem pekný den konkurencii a ceny určite nemienim zvyšovat. :-D
Odpovedať
pan majitel topokna, od augusta ste neni schopny poslat ludi na obhliadku reklamacie prasknuteho ramu dveri, toto je mala ukazka ako pracujete "som názoru,problémi sú na to aby sa riešily" tak toto je nazorna ukazka: 14/08 pani na linke mi povedala, ze ste v nemecku 15/08 povedali ste mi ze pridete v sobotu ( nepovedali ste asi ktoru ;-) ) 18/08 - 26/08 ste mi nedvihali telefon a naspat ste nezavolali ani raz 26/08 volal som z kolegovho telefonu a to ste uz vedeli zavolat aj naspat... dohodli sme sa ze poslete niekoho kto sa pozrie na zavadu, odvtedy ste sa neozvali 05/09 ste mi povedali ze mate jednanie, naspat ste nezavolali 09/09 som sa dovolal iba pani na centralu z tohto popisu budete vediet o ktoreho zakaznika ide dufam ze mi teraz odpisete ze to robila este firma peter cik predaj a montaz okien, ktora medzicasom ukoncila cinnost 8-)
Odpovedať
moj prispevok trochu od veci, ale co tak popracovat na gramatike pan majiteltopokna? Chvilu som si myslel, ze zamerne vymienate makke "i" s tvrdym, ale potom som objavil aj niekolko spravne napisanych slov. Cize v oboch pripadoch KATASTROFA.
Odpovedať
Článok sa načítava...
Máme tiež zlé skúsenosti s touto firmou.Cenová ponuka lákavá,ale cena na úkor kvality.Reklamovali sme viacero vecí a doteraz žiadna ochota riešiť reklamácie.V júli nám menili okna a doteraz nieje hotová práca za ktorú sme zaplatili.Komunikácia nulová.Pan majiteľ ani nereaguje na maily.Nebudem zachádzať do detailu,ale berte do úvahy viacero vecí ako je cena.Dobre zvážte komu a za čo zaplatíte. ;-( .My sme oľutovali.A hlavne neplaťte dopredu.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 3 mesiacoch
Keby niekto nahodou velmi intenzivne rozmyslal, ci si ma dat realizovat okna od tejto firmy, rozhodne NIE. M4rek, tu dal krasny sumar toho, ako jednanie s touto "skvelou a korektnou" firmou funguje, resp. nefunguje. Su to fuseri a firma by sa mala premenovat na STOP Okna. Tuto firmu NEKONTAKTUJTE za ziadnych okolnosti. Nam realizovali okna v aprili 2013, doteraz nemam objednavku vybavenu v plnej miere, bohuzial, som ju zaplatil v domneni, ze sa jedna o korektnu firmu. To, co tu pise vacsina ludi, nie su prejavy konkurencie ako spomina pan Peter Čík, ale nespokojnych ludi. To, co tu pise naopak pan Čík su iba fabulacie a polopravdy. STOP TOP OKNA !!!!
Odpovedať
Timi52 je evidentne Peter Cik, pretoze ze ho mozte identifikovat podla jeho obvyklej gramatickej chyby, ktore mozte najst v jeho prejave pomerne casto: "u nás v dedine robily 3 domy a myslím,že idú aj kultúrny dom.Moja teta má od nich okná a pochvaluje si..Kvalitná práca.Možem len odporučit."
Odpovedať
nuž, nam robili v 09/2012 okná na novostavbe. cena super. rano prišli maníci v aute (asi traja), jeden okná vyložil, rovno si vypytal kavu (ani sa nepytal, rovno si rozkazal) a chichichi chachacha. potom sa vratili ostatní maníci a šup-dup osadili okná, len tak zahučalo. a teda celkom fajn. žiadny problem. a kedze sme boli s kávičkovým maníkom dohodnutí, že mi este skontroluje nastavenie starších plastových okien (od inej firmy), nepustila som ho hned. zatial zhrabol doplatok druhý pán zo skupiny a kavičkový maník nastavoval okná. ostatní na neho dobrých 10min vytrubovali dole, že kde je. chvalabohu sa neponáhlal na ukor roboty a skontroloval všetky okienka do posledného. sumár: okná nastavené, nové osadené a všetko funguje ako hodinky. možno pristup bol teda "rychlo rychlo, mame toho vela" ale stazovať sa nemozem. zatial nebolo treba nič reklamovať. 8-(
Odpovedať
Tak, ak niekto chce mať problémy s nekvalitnou prácou, ktorú nemožno reklamovať, tak potom treba zavolať do firmy TOP OKNÁ a to najlepšie majiteľovi - Peter Čík. Okná Vám namontujú neodborne, ale peniaze chcú všetky. V prípade reklamácii sa Vám najprv bude majiteľ Peter Čík vyhovárať a sľubovať všetko možné. Po čase Vám prestane dvíhať telefóny a ak si myslíte, že Vám na maily odpovie tak to ste na veľkom omyle. Ak niekto vie, akým spôsobom sa dá podať a hlavne kde, žaloba na toho "podnikateľa" tak sa rád s Vami spojím a môžeme to spraviť viacerí., Osobne si myslím, že takáto firma nemá na trhu čo hľadať. Obyčajný ŠMEJD! A tie dva príspevky o spokojnosti určite písal samotný Peter Čík.
Odpovedať
My sme si dali od nich okna a dvere pred pol rokom robit vsetko ok doslo k montazi dvere nam zabudli vyrobit tak dalsie dva tyzdne sme cakali. Okna nam zapucovali, tak ze ani fasadnu omietku na dome nemame take hrube zrno ;-) Sietky mame pol roka v kute bo nam zabudli dat strunky na ne na uchytenie o ram uz ich nahanam druhy mesiac este stale im neprisli na sklad tie strunky hrozne a servis nula bodov okrem tych sietok nam nie su schopny prist nastelovat dvere.Mali prist tento tyzden v pondelok konecne a nikto sa ani neunuval zdvihnut tel. a zavolat. Dnes idem zasa k nim na predajnu to riesit a zatvorene.Telefon nikto nedviha ved naco aj. Takze moje odporucanie na tuto firmu nehrozi.
Odpovedať
My sme čakali na dvere /marec 2014/ o 3 týždne dlhšie, ako bolo v zmluve! Nedvíhali telefóny, nekomunikovali s nami. Už dlho som sa v dnešnej dobe, pri toľkej konkurencii, s takým jednaním nestretla a dúfam, že nestretnem! Neodporúčam, bude vás to stáť len nervy, starosti a peniaze. Môžu byť radi, že manžel je tolerantnejší, ja som chcela odstúpiť od zmluvy a podať trestné oznámenie. Topokná NIKDY.
Odpovedať
a to ešte fungujú , veď čo príspevok to problém. asi by som si ani sieťku neobjednal , veď pokiaľ by mi prišla tak by ma zožrali komáre :-D
Odpovedať
Dnes som sa v Prievidzi na Slovenskej obchodnej inšpekcii dozvedel, že dňa 25.4.2013 bola Petrovi Číkovi udelená pokuta vo výške 500€ za nevybavenie reklamácie v stanovenej lehote. Tu je dokument, ale musíte listovať alebo vyhľadať http://www.soi.sk/files/documents/pra... Zároveň mi bolo odporúčané podať sťažnosť. Každá opakovaná pokuta je vraj vždy vyššia. Tak ja do toho idem, a doporučujem to každému. Ak bude viac podnetov, potom už to nebude len 500€.
Odpovedať
:-D rekordny pocet jednoprispevkovych uzivatelov v diskusii :-D
Odpovedať
@s555 A potom sa pýtaj na nejakú firmu :-D
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 mesiacoch
Dobry den vsetkym, spolocnost TOP OKNA mi nic nevravi, ale poznam pracu pana Cika, kedy vykonaval podnikanie cez zivnost. Mne osobne jeho kvalita prace vyhovovala maximalne vyhovovala, okna som si objednal s trojsklom, a boli v najvyssej kvalite, kedze som na ne ziskal prispevok v ramci programu setrenia ziv. prostredia, kde kontrolny organ uskutocnil kontrolne merania priepustnosti tepla, osadenia, atd. Okna mam uz treti rok bez chyby. Na margo negativnych a anonymnych prispievatelov uvediem, ze nech si pozru referencie na pana Cika zo vsetkych zdrojov. S pozdravom, marian slavik
Odpovedať
Pripájam sa k diskusii. Okná nám dodali, osadili, nastavili. Všetko funguje ako má. Nejaké veci neboli dotiahnuté do konca, ale majú tam šikovného chalana, ktorý ako sľúbil prišiel o pár dní a dal všetko doporiadku. Bol veľmi milý a prijemný. A čo som počula dotiahol viac vecí do konca, na ktoré boli stažnosti. Možno tej firme svitá na lepšie časy. Treba skúsiť. Firiem s oknami je veľa a problémy sa nájdu všade.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 mesiacoch
Súhlasím s "nasrany_na_topokna" a rovnako idem podať podnet ku kontrole na SOI. nebudem sa tu rozpisovať o mojej nespokojnosti k vyššie uvedenej firme, len podotknem, že moja reklamácia sa ťahá od roku 2011. čo dodať? asi len toľko, že raz sa to dotyčným vráti aj s úrokmi. Ľudská slušnosť je pre pána konateľa zrejme neznámy pojem.
Odpovedať
Pozor na firmu Top okna !!! Ja som ich musel riesit s pravnikom. Su to podvodnici. Este aj majitelia medzi sebo sa pobili, az jeden z nich (Kuklovsky) z tejto firmy odisiel.
Odpovedať
Vyhýbajte sa takým firmám, ako sú TOP OKNÁ veľkým oblúkom.
Odpovedať
Profilova fotka
;-) skuste sa obratiť na nás,tu na východe človek ešte pracuje a zarába podstivou prácou a kvalitne.350km dnes nie je problem prejsť.
Odpovedať
Nech si tu majiteltopokna píše, čo chce: tiež som nespokojným zákazníkom firmy Top Okná. Práca nekvalitná, s reklamáciou nedostatkov sa rozlúčte! Majiteľ Čik s Vami bude veľmi aktívne komunikovať pri objednávke a platení, následne komunikácia viazne. Priebeh reklamácie: telefonicky s Vami komunikuje Čik, ktorý Vás požiada o zaslanie e-mailu - na ten nereaguje, následne Vám prestane dvíhať telefón a nepreberá ani písomnú korešpondenciu. A pokiaľ mu zavoláte z iného čísla, zdvihne a pri slove reklamácia tvrdí, že nie Čik! Slovenská obchodná inšpekcia eviduje desiatky podnetov - P. Čik citujem "marí výkon kontroly". Firma sa Vám bude teraz oháňať zmenou konateľa - za všetkým však stále stojí neseriózny P. Čik! Peter Čik, vyjadrite sa radšej ku skutočnosti, že Vás rieši Slovenská obchodná inšpekcia!!! To svedčí o serióznosti firmy Top Okná! A najmä: nezavádzajte ľudí tým, že máte 5000 montáží ročne a negatívne reakcie píše konkurencia! Tie píšu nespokojní zákazníci!
Odpovedať
1
2
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?