Kondela - reklamácia pomoc

Zdravim Vás, potrebujem poradiť ako postupovať ... Kúpili sme si sedaciu správu v tempo Kondela. Sedačka mala svoju tvrdosť, prevedenie farebné ako sme dlho hľadali,.... Tak sme sa rozhodli pre kúpu. Problém nastal po pár dňoch občasného podotýkam občasného používania...v stredovej časti dvoj sedačky začala neskutočné vrzgat. Poslali sme to na reklamáciu pol sedacej súpravy nám zobrali ma nejake posúdenie k výrobcovi. Druha polovička bola v tom čase úplne ok. Po dvoch dňoch ako nám zobrali na reklamáciu túto prvú časť ..nám začala vykazovať akési divné zvuky aj tá druhá časť a v jednej časti sa stala úplne vydesená a zmenila úplne svoju tvrdosť. ( Ja mám okolo 50 kg, som toho času doma sama)....teraz je potrebné dať do reklamácie aj túto druhu čast, nakoľko ťa som si naozaj není vedomá toho, že by som išla sedačku nejako nadmieru zaťažiť alebo neviem ako mechanicky poškodiť Po recenziách čo čítam odkedy som sa začala zaujímať o spôsob vybavenia ich reklamácie...... Som strašne zhrozená. Moja OTAZKa teda znie ....dá sa s nimi alebo dohodol sa s nimi niekto na kladnej odpovedí? Že reklamáciu uznali? Pretože ozaj netuším, čo budem robiť v prípade, že to odmietnu reklamovať....ak si kúpim sedaciu súpravu ktorá má cez 200kg a mali čo robiť 4 chlapi ju vyniesť do bytu...tak pochybujem že ja ako 50 kg človek a jedno dieťa ledva 15 kg ktori sme na nej sedeli za ten celý čas od kúpy po teraz asi 5 hodín aj to nie v kuse ide mať takéto opotrebenie, za naozaj nemalý peniaz.... Ja neviem ako postupovať.....prosím vás je tu niekto to mi vie poradiť čo spraviť a načo si dať pozor?
Odpovedať
to stresujes a este nieje ani vybavena reklamacia ? to prajem vela stastia ... moc toho nenarobis, ak zamietnu mozes podat namietku a potom sud ...klasicky postup pri zamietnutej reklamcii ... v pripade sedacky to je neprijemne ... alebo skusit nejakeho stolara ci ti nevie pozriet a dodatocne vystuzit a zmierit sa stym ... a vrzgat zacala ako ? ked si sadnete a vstanete ? alebo ked sa pohnete na nej ? toto naznacuje na nedostatocnu vystuz alebo nalomenu ...mozno pri preprave im prasklo nieco ...ak to je tento pripad, je to taky pingpong ...ze kto zato vlastne moze tazko sudit ...
Odpovedať
Držím palce. Sesternica mala od nich sedačku, reklamovala ju po pár mesiacoch. Celý proces reklamácii trval cca rok. Sedačka bola viac u nich ako doma, ale nakoniec jej vrátili peniaze
Odpovedať
@zuzcek1988 môžem správu?
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?