Ma niekto skusenost s Innogy Expertom?

Zvazujeme prechod na ineho dodavatela plynu, zvazujeme Innogy. Robia si teraz kampan na tych expertov co vam zhodnotia vasu spotrebu a povedia kde mozete usetrit. Prisiel nam teraz email s tymto clankom https://www.innogy.sk/web/sk/innogy/a... a uz mi to nedalo tak si ich chceme pozvat domov. Mate niekto skusenost ci naozaj vedia pomoct, resp usetrit? dakujem.
Odpovedať
Profilova fotka
na bezplatneho experta by som sa nikdy nespoliehal :). To co potrebujes vediet vysoko pravdepodobne zistis aj sam, chce to len trochu casu a studia.
Odpovedať
@jankokral sú to klasickí predajcovia door2door asi. Dajú ti ponuku a uvidíš.
Odpovedať
@majkoj v niecom mas pravdu, keby bol cas tak sa naucim toho vela ale toho casu fakt vela neostava. @17alexis videl som uz aj nejake referencie a ludia si pochvalovali. za vyskusanie nic nedame, ved je to koniec koncov konzultacia zdarma
Odpovedať
@jankokral Ak momentálne nakupuješ plyn od SPP, tak Inogy ponúka plyn určite lacnejšie (aspoň v neďalekej minulosti to tak bolo). Nie je to bezplatný poradca, jeho úlohou je spraviť analýzu a predať ti produkty, ktoré ti môžu pomôcť ušetriť. Niektoré zmysel dávajú, iné nemusia. Je na tebe čo si z toho vyberieš.
Odpovedať
@jankokral áno, presne tak. Povedia ti možnosti a uvidíš. Ja som kedysi robila door2door, hoci v inej oblasti a človek za informácie naozaj nič nedá.
Odpovedať
Ja som len jediny raz nezlozila telefon ked mi volali a doteraz na to doplacam. Bola som zvedava, odpovedala som asi na 7 otazok a oni mi poslali tu ich akozeanalyzu. Prisiel postou papier s informaciami ktore priemerne inteligentny clovek vie. A stoji ma to dodnes cas a nervy ked mi zvoni telefon. Uz mi volali 128 krat nepomaha ani slusne odmietnutie a podakovanie za papier, ani dorazne poziadanie o vymazanie z databazy, nic. Este aj vtedy na tie otazky som odpovedala snad po 15 telefonate. Aby som sa ich zbavila :-N A dobre mi tak. Nic ine si nezasluzim. Teraz to budem mat dozivotne.
Odpovedať
@ada32 to ti volali 128 krat zakazdym z ineho cisla?
Odpovedať
Profilova fotka
@ada32 ja mam toto presne z orange a tcom. Uz mam v spamovom zozname asi 20 ich cisel. Pekne zodvihnem, odlozim telefon bokom a necham ich sa vykecat :). A dam do spamu dalsie cislo.
Odpovedať
@gashtaan ako kedy. Zatial mam dve ich cisla v bloknutych. Niekedy maju prestavku aj dva dri tyzdne. A potom zase 2 - 3x za den. Ked su blokovani tak to nezvoni ze ano ale zvedavost mi neda a vzdy pozriem kto to bol vsak ten pokus sa ukaze.
Odpovedať
@majkoj velmi to obtazuje. Este ked sa pripoja ponukaci cennych papierov a podobni, uz rovno skladam.
Odpovedať
Profilova fotka
@ada32 Mne minule zavolala pani z elektrarni, ktorych klientkou som a ponukala bez zvysenia ceny nove sluzby. Ked som sa jej snazila vysvetlit, ze lezim nachladnuta v posteli a nevladzem rozmyslat nad jej ponukou, tak som dostala odpoved, ze aj ona je chora, uz si v to rano dala dva paraleny a napriek tomu pracuje, a teda co mam ja za problem?! Musela som sa velmi ovladat, aby som jej nepovedala nieco stiplave ...
Odpovedať
@jankokral ,našiel som spoľahlivú kalkulačku na výber enerdií pozri tu: http://www.vyhodnaenergia.sk/ ja som kontroloval podľa internetových stránok a je pre SSE D istotne dobrá, má byť stále aktualizovaná takže ti netreba žiadneho poradcu, ja poznám len takých ktorý chcú nabaliť seba , ale nie pomôcť tebe
Odpovedať
Článok sa načítava...
Diskusia pokračuje po 10 mesiacoch
Ahojte, ja som sa k danému subjektu dostal len nedávno, resp. k ich podomovému "agentovi s teplou vodou". No v prvom rade, je to vždy obchodník. Obchodníci nerobia nič zadarmo, ale zaobalia ich produkty do takých slovných konštelácií, poloprávd, niekedy vyslovene klamstiev, aby to vyzeralo lákavo, nevyhnutné ba až životne dôležité. Myslel som si, že pôjde o nejaké meranie spotreby elektriny či čo... od elektrární. A ono fakt prišiel "agent s teplou vodou" (namotávač na produkty). Keďže za energie moc neplatíme (studňa, vykurovanie elek. bojlera kotlom v zimnom období, atď), tak plán úspor vyzeral napr., že bolo by vhodné vymeniť 15 ročný mrazák za novší (kto by to bol povedal...fíha), ale ok, to boli tabuľkové hodnoty. Návrh na úsporu bol prenajať si od ich spoločnosti filtre na zmäkčovanie vody a detektory CO/dymu, čo by činilo cca 10e/mes. Jak rátam, tak rátam, za rok 120e/rok, 1200e za 10rokov. Z uvedeného mi vychádza, že ak sa mi pokazí práčka, bojler, aj 3 batérie.. no nech aj 2 obehové čerpadlá vo vykurovacom okruhu v priebehu 10 rokov, myslím že sa do tej sumy s prehľadom zmestím. Čiže celkovo vidím, že v našom prípade nešlo o zníženie nákladov, ale o zvýšenie (o ich produkty), resp. ak rátam s dožitím spotrebičov tak neutrálne. Aby som nezavádzal, tak v tom sú teda aj tie detektory. Som si vedomý, že v tom mal pravdu. Áno môžu zachrániť život. Upozornia na CO, dym, oheň. Ale teda doteraz (od detstva) sme nič také nemali a žijeme. Niektoré požiare sa stávajú z nedbanlivosti (kanvica na sucho...), niektoré z poruchy - a tie snáď už len Boh vie prečo sa stávajú. Keď už ich služba, tak sa divím, že neponúkajú sprinklery, tie zdetekujú a mali by aj uhasiť. Ako - áno, niekomu to môže vyhovovať (ako na začiatku janokral napísal), že nemá čas si o všetkom zisťovať informácie, ale teda tým len sám sebe rozširujem obzor, popri možno skromnejšom životnom štýle, ale s časom pre rodinu s radosťou z malých vecí. Obchodníkov a obchodnícke reči nemám rád, lebo dávajú pocítiť že keď nekúpim práve ich výrobok/službu tak som lúzer (tak som to pocítil) a nechcem podľa nich chrániť svoju rodinu (zas psychologicky nátlak), čo povedal pred mojou manželkou (teda nie že nechcem - to by si nedovolil, ale proste reči o ochrane rodiny). S manželkou sme za jedno, tak som rozhodol, že nic nebude a šmitec Toľko moja skúsenosť NAiro
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?