Akcia a dobré ceny pneumatik

Zobraz úvodný príspevok
Nemáte niekto info kde sú momentálne dobré ceny pneumatík, alebo napr. o nejakej pripravovanej akcii na pneu? A neodkazujte ma niekam na motoristický portál, lebo pneu zásadne súvisí so stavebníctvom (napr. presúvam sa autom zo stavby na stavbu) 😅
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od starysomar:

@petersd - daj časom vedieť, bol som fanda Nokian…
@starysomar To, že auto skáče z boka - na bok pri pozdlžných nerovnostiach (napr. keď je zfrézovaný asfalt), mi robí každá pneumatika. Už som bol v minulosti sklamaný zo značkových pneumatik, napr. Continetálov, Wredesteinov,... a nedal som si povedať. Keď teraz sklame aj Nokian, tak tu Ti vravím, že už v živote nekúpim značku a zostanem pri lacných Matadorkách, alebo Barumkách. 🙂 Teraz som Nokiana kúpil iba kvôli tomu, že je len o cca 6 € drahší oproti uvedeným naším, no sú tiché a majú dobre parametre (B, A, 70 dB)
Odpovedať
Mozni som mal smolu na to, kde ich vyrobili. Napis Made In Finland nic neznamena... Gumy lisuju kdekade (...), nieje problem vlozit formu s napisom a pouzit blbe zmesi. Naozaj to dnes nieje o znacke... Drzim palce ;)
Odpovedať
tento rok musim aj ja prezut zimne. teraz dojazdievam z minuleho roka, ale teda asi nikdy viac, nie je to bohvieco v dazdi. tak som zvedavy, s ktorymi mate najlepsie skusenosti.
Odpovedať
Na Alfu mám vpredu zimné Sebring, vzadu Matador MP92. Nemali by sa tak kombinovať no nerobilo to žiadny problém na tom konkrétnom aute. Ani za ťažkých podmienok (Tatry). Dobré boli aj za sucha a relatívneho tepla.
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od starysomar:

Na Alfu mám vpredu zimné Sebring, vzadu Matador M…
@starysomar ... akeby si mal porovnať tieto dva pneu medzi sebou ? (hoc na základe subjektívneho pocitu)
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od starysomar:

Mozni som mal smolu na to, kde ich vyrobili. Napi…
@starysomar tymto sa absolutne neda riadit, kde bolo co akoze vyrobene. to o kvalite absolutne nic nehovori. u nas sa tiez robia suciastky na auta a montuje sa, potom to ide do nemecka, tam sa zlozia dalsie dva diely dokopy a uz sa tam kydne nalepka, ze vyrobene v nemecku, len preto, lebo to na oko lepsie posobi.
Odpovedať
Profilova fotka

Odpoveď na príspevok od borisss:

@starysomar tymto sa absolutne neda riadit, kde b…
@borisss "vyrobene v nemecku" už davno neni punc kvality... jak píšeš... mali sme volkswagen , ktoremu na karoserii chybalo vyrazene vin číslo na to určených miestach ! Riešilo sa to až na úrovni výroby vo Volsburgu ... ich odpoveď? Nemožné! Vraj nikto nepochybil a auto sa 3x kontroluje... no evidentne to číslo nebolo vyrazene tam kde malo byť od výroby... auto sa kupovalo nové, importér dal od toho ruky preč... dodnes ľutujem, že som sa s nimi nezačal súdiť o vadný výrobok (do 10r.) len vtedy sme stavali dom a mali sme kopu iných starostí ... toľko ku nemeckej kvalite... už nehovorím, že to auto bolo častejšie v servise ako na cestách ... pri 70tis. km kľakli rozvody a do 120 tis. km tam bolo vymeneé pomaly všetko... odvtedy koncernovku od vw nechcem ani vidieť a radšej kupim dačo čo vyrobil šikmooký japonec, korejec, tí majú iný vzťah k práci ale to moj názor
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od dexter89:

@borisss "vyrobene v nemecku" už davno neni punc…
@dexter89 s tym suhlasim korejcov mame v rodine od 2008 niekolko zatial kazdy minimalne do 250 tisic bez vaznejsej poruchy ci investicie okrem jedneho ale vyriesene promptne v zaruke. Bezne maju nalietane 300 ci 400 tisic km a stale jazdia v pohode.
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od dexter89:

@borisss "vyrobene v nemecku" už davno neni punc…
@dexter89 kupoval si nové a nekontroloval si WIN? to som potreboval už pri uzatváraní poistky,lebo ešte nemáš ŠPZ a ked sme pri poistkách tak od nového roku sa bude kontrolovať PZP pri kontrole na STK a auto staršie ako 10r kontrola STK ročne, kopa výrobcov pri chybách vôbec nezvoláva na kontrolu ale VW isto a či je vydarené alebo nie musíš mať šťastie, lebo aj to najlepšie má chybovosť len pár promile ale čo ti je to platné ked je to práve to tvoje
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od dexter89:

@borisss "vyrobene v nemecku" už davno neni punc…
@dexter89 Moja reč. Posledné dobré nemecké auto bolo vyrobené v roku 1959 a bol to Mercedes W180 Ponton. Odvtedy sa v Nemecku vyrábajú už len samé šroty.🙈
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od petersd:

@starysomar ... akeby si mal porovnať tieto dva p…
@petersd Sebringy majú prekvapivo dobré smerové vedenie a na mojom aute sú tiché (niekto na ne hundre skrz vyššiu hlučnosť, nezdá sa mi.) MP-92 neustreľujú ani pri agresívnom prejazde zákrut no mám VDC (ESP) teda ak dačo prepísknem, zrovná.
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od starysomar:

@petersd Sebringy majú prekvapivo dobré smerové v…
@starysomar aj ESP nebude reagovať ked to poriadne prepískneš, aby sa veľmi neroztancovalo hlavne pri myškách pri predbiehaní vyššou rýchlosťou na nespevnenej cete, pred daždom alebo na ľade
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od duzu:

@starysomar aj ESP nebude reagovať ked to poriad…
@duzu ďakujem, zatiaľ som sa za takmer milión km na osobných, dodávkových do 3,5T nikdy nevysekal hoci jazdím ako jazdím :) Stabilizáciu mám iba posledné 3 roky, iba na jednom aute a nevypínateľnú čo ma značne "irituje" (napísal by som inak no nestojím o ban :D) Desaťročia som zneužíval v zime jazdu a otočky šmykom no na Alfe 156 Sportwagin je - a nevypínateľná :(
Odpovedať
Profilova fotka

Odpoveď na príspevok od dexter89:

@borisss "vyrobene v nemecku" už davno neni punc…
@dexter89 A myslíš, že pri tých japonských, korejských a neviem akýchy iných šikmookých sa to nerobí rovnako ako s nemeckými?
Odpovedať
Profilova fotka

Odpoveď na príspevok od majcco:

@dexter89 A myslíš, že pri tých japonských, korej…
@majcco všetci robia svojim spôsobom všetko na hrane... kvôli úspornosti sa šetrí fyzikálne na každej skrutke... ja len hovorím svoju skúsenosť s VW ale samozrejme môže to byť aj kus od kusu ... @duzu ne oca nenapadlo roku 2009 ked to kupoval kontrolovať vin niekde na karoserii pod podlahou samozrejme toto za sklom bolo... problém nastal až keď vyšiel nový zákon, že ku STK potrebuješ mať dokumentované aj vin na iných miestach ... nič nikde nebolo ! samozrejme importér kotrý auto dodal ocovi nové, v prvom rade obvinil nás, že auto je zrejme búrané a diely menené... nastali kontroly, expertízy, merania laku ... nič sa nepreukázalo, diely boli pôvodné z fabriky, tak to riešili ďalej až priamo v Nemecku ! Tam zistili, že vraj v tej várke bolo všetko vyrazené a aj 3x skontrolované vraj ... no ako ? Auto stálo 4 mesiace, nepojazdné, lebo neprešlo kvôli tomu STK kým sa to poriešilo musela sa podať žiadosť na ministerstvo dopravy, kde sa urobila kontrola originality a priradili tomu náhradné vin aby to mohlo prejsť STK... no ako sa k tomu zachoval importér? nijak ! ešte ocovi vyrubil nejaké polatky za normohodiny a stojné... no proste otras... škoda že ja som vtedy robil mimo a stavali sme i dom a otec je nekonfliktý typ... dodnes ľutujem, že som nepodal žalobu... jeden právnik mi vravel, že to by nedokázali nijako obhájiť... ale komu sa chce dnes vláčiť po súdoch
Odpovedať
Dnes som videl (nefotil) zimne Sebringy na paradnom Volve ;)
Odpovedať
Článok sa načítava...

Odpoveď na príspevok od toky1:

Na jednom aute mám Continental Allseasons contact…
@toky1 Ty si moja krvná skupina...Ja som cca 3.roky dozadu kupoval Michelin komplet novú sadu za 350€ v renon. servise na pneu.. Tešil som sa ako malý chlapec až kým som zbadal že v zákrutách ma "vynášali" a známy mi radil ich trošku "prifúknuť" na nepomohlo mi to vôbec, vlastne ešte horšie....Myslel som si že to treba trošku zabehať, ale nakoľko sa to nezlepšilo, tak som pneu dal vyzuť a kým boli v záruke a nové som ich predal v inom servise za 320€ a kúpil som použité Continental ako aj predtým čo som používal, ale v servise ma presviedčali že Michelin sú naj...pre moju potrebu... verím tomu že sú dobré ale nie pre mňa...Od začiatku ako sme dokúpili aj druhé auto nemám iné pneu ako Continental, len som sa úfal na odborníkov že budú dobré aj Michelin...no zmýlil som sa...V zákrutách iste NIE!!!! Ja poctivo mením v lete letné v zime zimné,neverím ""celoročkám" som asi zo starej školy😁..
Odpovedať
Nerad by som sa mylil no Micheliny boli "klzave". Za cenu vyssej zivotnosti horsia prilnavost hlavne za mokra. Nejake ine (znacku pozriem ak nezabudnem) som vyzul a zahodil lebo za dazda ma obiehal zadok (na aute bez esp)
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od starysomar:

Nerad by som sa mylil no Micheliny boli "klzave".…
@starysomar Ja si ešte pamätám, keď sme v roku 1970 kupovali v Tuzexe Renault 8, tak mal obuté Michelinky a tie vydržali 70 tis. kilometrov. Potom sme boli nútení kúpiť Barumky so vzorom OR6 a po 25 tis. kilometroch boli zodraté na kord. Vredy boli ešte Michelinky TOP pneumatiky. Dnes by som ich nechcel ani zadarmo.🙈
Odpovedať
Profilova fotka

Odpoveď na príspevok od technik007:

@toky1 Ty si moja krvná skupina...Ja som cca 3.r…
@technik007 ja som napr. na spaľovaku SUV Tiguan ale nie 4x4 klasicky predný pohon, mal celoročne ... Ako bál som sa popravde zimy ale prekvapilo ma to ako dobre to držalo aj na snehu a celkovo ... Nevýhoda celoročných je asi len leto vyššia spotreba v lete ... Keď niekto jazdí malo a niekde na rovine na juhu tak celoročky sú podľa mňa dobrá voľba Ja často chodím aj Poprad - Smokovec a to musím zimné ale zvládali to aj celoročky posledné zimy stoja za starú bačkoru ani hore není veľa snehu ... A niekde pri Bratislave to už je skôr anomália keď náhodou nasneží a udrží sa celodenný mráz ... Inak nevýhoda elektro auta s predným pohonom (prerobené spalovaky) je blbá trakcia a na snehu vraj takmer nepoužiteľné ... Uvidíme
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od chinatech:

@starysomar Ja si ešte pamätám, keď sme v roku 19…
@chinatech Nuž neviem..letné používam Michelin pilot sport cup 2,a lepšie nepoznám. Zimné som vyskúšal úplne všetky,a tiež mi vyšli najl.Micheliny hlavne z pohľadu dojazdu. Netvrdím,že konkur.nemôžu byť lepšie( i keď tie rozdiely sú minim.),ale najviac mi vydržia.
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od starysomar:

Nerad by som sa mylil no Micheliny boli "klzave".…
@starysomar zadok obieha väčšinou ak je pohon na zadnej náprave, vo veľkej zákrute ak náhle zmeníš rýchlosť ,stačí pustiť plyn alebo len mierne zabrzdiš ide do hodín otočí ťa naspäť hlavne ak je opačne klopená zákruta , stačí to vyskúšať na ceste cez Šturec je to z BB-MT, len dnes už asi len veterán čo má len pohon zadnej nápravy a ťažký zadok motor vzadu ako staré Škodovky, dnes väčšina len predný pohon a tam pri zablokovaní predku ide auto von zo zákruty-nezatočí
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od technik007:

@toky1 Ty si moja krvná skupina...Ja som cca 3.r…
@technik007 ale niekedy dávnejšie boli len celoročné hlavne na starých Škodovkách Barum , OR6 boli lepšie ako OR11 a prešiel som na nich i 60 tisíc, tlak sa upravuje na každom aute ináč má byť označený na vodičových dverách za studena, na diaľnicu mierne prifúkať, ak je tlak nižší a nemáš kontrolu otáčok zahrieva pneu vyzúva ich na väčších zákrutách, najhoršie drží stopu ked začína pršať tvoria sa guľôčky na ktorých poriadne klže
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od starysomar:

@duzu ďakujem, zatiaľ som sa za takmer milión km …
@starysomar nevypínateľná stabilizácia je dobrá na pretokoch , kontrolovateľný šmyk na nespevnených cestách sa dá prejsť rýchlejšie, niekto zas nemá rád ked nemôže vypnúť preklzovanie nemôže ísť do kopca na snehu rýchlejšie, tiež mám strmú cestu tesne pred domom na ulici zatiaľ mi drží ked pribrzduje nezaťaženú pneu , tiež sa mi to nedá vypnúť, jediné čo niekto vypína je funkcia Štart-Stop,ked sa len poposúva stále by vypínal motor ja radšej stlačím spojku na prednej kapote sa vyblokuje zatvorenie, aby to nesvietilo vybrať i kontrolnú letku a nemám zapnutú ani úsporné jazdu ECO, vtedy sa nedá rýchlo viac pridať na prvý krát až opakovane úplne na plno plyn
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od duzu:

@technik007 ale niekedy dávnejšie boli len celoro…
@duzu Iný typ pneu ten istý tlak a auto sa chová v zákrute ako vymenené...Čím to je??? Nemám dôvod "prifúknuť" len tak pneu pokiaľ výrobca to neurčuje....Samozrejme že iný tlak v počte zaťaženia na pneu... Ináč nevidím dôvod...
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od starysomar:

Nerad by som sa mylil no Micheliny boli "klzave".…
@starysomar Mne to robilo aj za sucha....Mal som nové pneu a keď som sa vracal z At na Sk a iste poznáš tú tiahlu zákrutu odbočka At dialnice na BA taká do "protismeru" na a tam mi na suchej ceste odchádzal zadok a mal som čo robiť to vyrovnať... Prišiel som domov a hneď predal pneu a vymenil za Continental... nedám dopustiť...mám to už overené dlhé roky, len vtedy som potreboval vymeniť nové pneu a nevedel som rýchlo zohnať ten správny rozmer tak som volil Michelin...Prešli 900km a preč s nimi...
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od duzu:

@starysomar zadok obieha väčšinou ak je pohon na…
@duzu - mám odjazdené milión bez jedinej nehody, jediného zrazeného ježka, psíka na predokolkách, zadokolkách, 4x4 no ďakujem :)
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od starysomar:

Nerad by som sa mylil no Micheliny boli "klzave".…
Firestone boli totálne mizerné, za dažďa sa šmýkali viac, než ostatné čo som mal hoci na snehu...
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od technik007:

@duzu Iný typ pneu ten istý tlak a auto sa chová…
@technik007 to sú tak kritické rýchlosti dobré na pretekoch Formule tam tiež menia všetci ináč rôzne pneu ale na bežnú jazdu pri max povolených rýchlostiach sa to až tak neprejavuje ,bežné pneu sú na rýchlosť 190km ,toľko som ešte nikdy nešiel
Odpovedať
Na Warťasi som roky jazdil na OR-6, na Škodovke Barum OR-34. To boli "dobové" celoročky. Jednu zimu (aj leto) na OR-19 - to boli iné hrabáky :D Obrázok k DOT netreba komentovať :D
Odpovedať
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?