Ahojte máte skúsenosti s mirjan24 internetovým obchodom kde sa dajú kúpiť sedacie súpravy? A aké sú? Kde majú kamenný obchod v blízkosti BA? Nedočítala som sa a chcela by som si vyskúšať sedačky a hlavne popozerať. Daakujem za rady:)
Ahojte, ja som si objednala z Mirjan24, kvalita je úžasná a úžasne jednania zo strany spoločnosti, nadmieru som bola spokojná na telefónnej linke s pani Stachovou. Veľmi príjemná pani, super jednanie. Som veľmi spokojná 🙂))
Dobre spravy! Vasa objednavka je kompletna a pripravujeme jej expedovanie. Chcete zmenit adresu/objednavku? Dajte nam o tom vediet teraz na neskorsie zmeny adresy/neprevzatie objednavky mozu byt extra spoplatnene. Dakujeme. S pozdravom Mirjan24.sk
Takuto sms,ako ked som neni doma,tak pridu na dalsi den ked doma budem,obzvast ked meskaju.
Z eshopom Mirjan24 sme max spokojni. Odporucili nam krasnu sedacku. Rychla dodacia doba, kvalitne prevedenie a prijemny material. Krajsia ako na foto. Chystame sa od nich objednat aj dalsi nabytok. Maju krasne produkty.
ja s nimi nemám dobrú skúsenosť a chvalabohu ani neplánujem od nich niečo kupovať a zaoberať sa s touto firmou. Kupoval som od nich stôl a stoličky. Stoličky ok ale stôl bol v iných rozmeroch ako mali deklarované a aj ako som objednával. Peripetie nastali až keď som chcel stôl vrátiť. Zabalil som ho lepšie ako mi prišiel a oni mi po doručení do skladu toto napísali:
Dobrý deň,
V rámci Vašeho odstúpenia od zmluvy sme obdržali od Vás späť
zaslaný tovar.
Žiaľ tovar nám prišiel s poškodením. Počas transportu skrutka
nohy tlačila na dosku stola, ktorá bola poškodená.
V prílohe zasielame foto poškodenia.
Nakoľko podľa zákona kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty
tovaru pri odstúpení od zmluvy a vrátení tovaru.
Navrhujeme Vám poníženie hodnoty vrátenej sumy.
Na váš účet zašleme 75% z ceny výrobku,čo predstavuje 59,93€
Poprosíme Vás o vyjadrenie či súhlasíte s takýmto riešením.
Vzniknutá situácia nás mrzí.Pokiaľ tovar od Vás odišiel v
poriadku,Vieme poradiť pri vymáhaní tejto straty od prepravnej
spoločnosti,ktorú ste použili pri spätnej preprave tovaru ku nám.
Myslím si, že toto je štandardná politika obchodu ako obabrať zákazníka o peniaze aby si znížili náklady. Po mojej odpovedi: Myslíte, že sme postihnutý? Ja viem, že si potrebujete nejako revanšovať náklady s tovarom , ktorý ste mi poslaly aj keď zlý. Nafotiť iný tovar nieje problém. Veď ani farba na fotkách nesedí.
Toto mi pripadá ako nekalá praktika, ktorá má znížiť vaše straty. Začínam ľutovať, že som navštívil tento shop. Vrchol bol, že pri zobrazení vlastností fotky sa mi ukázal dátum vytvorenia fotky pred doručením do skladu. Takže si urobte názor. Nakoniec mi bola uhradená plná suma, ale to ma už nepresvedčí o nákupe v týchto shopoch, ktoré majú výdajný sklad v Martine.
Mirjan24 ,ľudia dávajte si pozor klamú ľudí a nevracaju peniaze za odstúpení pri zmluve pritom podľa obchodnych podmienok to porušujú,mali sme objednanú sedačku a od zmluvy sme odstúpili nakoľko sedačka nám nevosla cez dvere,čakáme na vrátenie sumy a oni sa ani neunuvaju ozvať no des mali by ich zatvoriť vôbec nespĺňajú podmienky,podali sme trestné oznámenie a tiež sa obrátime na obchodnú inšpekciu,takýto ľudia nech idú predávať na trh paradajky