Merkury Market Prešov

Zaciatkom augusta si moji rodicia vybrali v Merkury sedacku, kreslo a nejake komody. Chceli si doma trocha vynovit obyvacku. Kedze su uz starsi siel som tam s nimi aby som im pomohol. Nakupoval som tam 1. krat. Na kazdom oddeleni sme cakali tak 30-40 min., kym sa nam podarilo odchytit jedneho predavaca ktory behal medzi poschodiami. Vsetok tovar na objednavku. Ze ak si to objedname online a nie v predajni, tak to pride max do 6 tyzdnov, pretoze online objednavky maju prednost. Tak sme sa pobrali domov a objednal som im to v eshope a samozrejme zaplatil. Po 6 tyzdnoch zacali chodit maily ze to bude meskat, a meska. Posledna info od nich, ze mozno koncom novembra, zaciatkom decembra /covid atd/. Nic by ma nestvalo, keby ze oni uz skoro 3 mesiace tocia moje peniaze a tovar v nedohladne. Mozem ziadat peniaze spat? Ma niekto podobnu skusenost?
Odpovedať
Profilova fotka
@til2 - v objednavke mas jasny termin dodania. ak ho prekracuju, je to ich problem https://www.merkurymarket.sk/vop/ treba napisat ze odstupujes od objednavky (preto a preto) a ziadat o vratenie penazi na ucet do 14 dni. ked nie, podnet SOI. Problem moze byt ak je tovar na objednavku, ale to neznamena ze mas cakat 2 roky. a to ze si zaplatil dopredu je cisto chyba (ale to uz vies).
Odpovedať
@mgx no oni si to urobili tak, ze objednavka zostane zrealizovana az po prijati platby.
Odpovedať
Profilova fotka
@til2 z merkury marketu maximálne nejaké dekorácie, alebo prechodové lišty, už nikdy nič viac... ja som objednal u nich v Trnave do novostavby (obývačka s kuchyňou) dlažbu, bola ozaj veľmi pekná a tešil som sa na ňu, po vyše dvoch mesiacoch čakania som ich kontaktoval, aby som sa informoval o stave objednávky, ďalších xy týždňov ma naťahovali s rečami, že už je naložená v preprave (v kamióne) a príde do predajne o pár dní, po ďalších xy týždňoch, kedy som im už dal najavo, že sú asi neschopní mi po toľkých mesiacoch zistiť, čo je vlastne s objednávkou, tak mi ich zamestnanec do telefónu povedal, že nechápe, že ako sa to dalo vôbec systémovo objednať, že výrobca ju už prestal vyrábať.... a že ak chcem späť peniaze, tak musím osobne prísť do predajne zrušiť objednávku (lebo oni nevedia, alebo nemôžu poslať peniaze na účet) a bohužiaľ som u nich kúpil v BA aj plávačku, ktorú som začal pokladať a hneď po otvorení prvého balíka som si myslel, že ma prekotí (kompletne všetka zničená), tak som naložil ten odpad a sadol nasraný do auta, po príchode do predajne v BA mi nedokázali zrušiť objednávku, lebo bola vystavená v Trnave (takže ak si náhodou niečo kúpiš v Prešove a si napr. z BA, nemáš šancu to v BA reklamovať 😄) .. zavolal som si vedúceho (neschopný vysmiaty polák ktorý mi asi rozumel každé druhé slovo) a že idem reklamovať aspoň tú plávačku, tú mi našťastie že vymenia za tú istú, postavil som auto pred ich výdajňu a pri nakladaní som ju rovno otvoril a? no samozrejme všetka poškodená 😄 takže som zobral peniaze a letel zasa zrušiť objednávku do Trnavy.. za ten deň som najazdil cca 300 km, takže ako som písal na začiatku, odtadiaľ maximálne nejakú drobnosť...
Odpovedať
Mna tam najviac fascinuje ta zaostalost systemu-vyberies si tovar,po dlhych minutach odchytis nudneho predavaca,zas sa vytrati,akoze ide overit sklad,okej mame,vypise ti papierik-ides s papierikom na prizemie k pokladni,tam styria piati pred tebou,pockas,zaplatis,s uctenkou utekas naspat hore,za pultom chlapik cekne to,okej mozte si to zobrat. Zas mozes ist po tom ich hradnom schodisku na prizemie a tesit sa ze ides konecne prec. Nieco neuveritelne,v polsku zrejme radi spominaju na taketo retro postupy.
Odpovedať
...oni sú fakt 100 rokov pred ipicámi.Bral som tam dlažbu,a po príchode domov boli dáke poroztĺkané. Pri ďalšom nákupe som to chcel vymeniť,no a SMRADLAVÝ POLIAK...že mal som si to skontrolovať(...moja cgyba ,jasné!) No po čase som kúpil kameň na stenu,a osobne sme s manželkou kontrolovali každú jednu krabicu(...mojích 15 minút slávy 😄 😄 😄 😄 😄 )išlo skladníka VYKOTIŤ jak si to preberám!!!
Odpovedať
@dent Merkury sa v Poľsku nechytil, sú tam asi tri a to len na Slovenskom pohraničí. Čo som sa rozprával s kamarátmi z Poľska, hovorili, že taký avšus, čo tam predávajú, by si poliak nekúpil. 🙂
Odpovedať
@ernesttyukos len pre zaujimavost. V pl je 21 obchodov. To co ti tvoji kamosi nakecavaju su rozpravky starej matere. Kym nebol v pl leroy merlin tak tam bolo vzdy plno.
Odpovedať
@iamriso ak by som tovar objednal a zaplatil, ked ho kurier prinesie, tak ok, ale oni špiny vedia, ze pri tom ako jednaju so zakaznikom by 99% ludi objednavku zrusilo.
Odpovedať
V MM fakt jedine nejake doplnky,svietidla,koberce,alebo farby.System ze kupis v jednom meste a v druhom sa neda reklamovat je tiez zastaraly,nehovoriac o tom co tu vyssie pisali,ze vybrat tovar,potom ist na ine poschodie vystat radu a zaplatit,potom naspat,samozrejme ze zas cakas kym si ta niekto vsimne a potom do skladu.Co sa tyka konkretne MM Presov,tak tam sa predavaca nedockate.Minule som sa nieco informoval v oddeleni podlah.Stali sme tam asi styria,prisiel predavac,ujal sa prveho zakaznika a traja sme cakali dalsich 15 minut,potom som sa nieco opytal a len za pochodu sa ujal druheho zakaznika,treti to uz nevydrzal a odisiel a medzitym prisli dalsi traja.Potom vam povie ze tovar je na objednavku a uz ide prec a ty si vyberies nieco ine ale zase je pred tebou niekolko zakaznikov.POradit sa tam o niecom ani nema zmysel...
Odpovedať
@jozefsv Máš pravdu, ale sú zaujímavo umiestnené. Majú dokonca rovnako ako my.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?