Zdravím,
Kúpili sme dom kde je inštalovaný kondenzačný kotol:
Vitodens 200
CE-0085 BO 0342
Serial no:7186846 512483102 WBA2
Mal by som zopár otázok, dúfam že mi niekto poradí:
1. Je možné tento kotol spravovať cez internet? Dá sa k nemu pripojiť modul Vitocom 100 type LAN1 alebo iný modul k tomu určený? Keď áno čo všetko by sme k tomu potrebovali?
2. Momentálne nemáme inštalovaný termostat v referenčnej miestnosti takže všetko sa nastavuje na kotli. Keď máme nastavenú ekvitermiu je vôbec nutné mať referenčný termostat?
3. Od predchádzajúceho majiteľa som sa nedozvedel kedy sa konala posledná servisná kontrola kotla, určite ale viac ako pred rokom. Ide o novostavbu, kotol bol zatiaľ nastavený na minimum, začali sme s tým normálne kúriť až túto zimu. Prišli sme o záruku alebo sa s tým ešte dá niečo spraviť?
4. Otázka na záver. V dome máme radiátory aj podlahové kúrenie. Pre podlahové kúrenie máme inštalovaný Grundfos UPS 25-60 180 P/N:59546345 ale bez elektroniky. Je možné k tomu dodatočne pridať Vitotronic 050 alebo inú digitálnu ekvitermickú reguláciu?
Za vašu odpoveď a pomoc vopred ďakujem!
Nikolas
1. Ano, da sa :), pred cca rokom za to chceli tusim az 400 alebo 600 EUR, vykaslal som sa na to...
2. Kvoli usetrenym nervom doporucujem 200vku dialkove ovladanie (termostat) do referencnej miestnosti a nastavit vahu ekvitermiky a teploty v ref. miestnosti na 50/50
3. Ak neexistuje zaznam o vykonani servisnej prehliadky po roku - prisli ste o zaruku. Avsak existuje moznost podpisat servisnu zmluvu priamo s Viessmannom a zaruka sa predlzi na 5 rokov. Oficialne to treba spravit do 3 mesiacov od spustenia, ale z vlastnej skusenosti viem, ze ani po vyse roku nemali s tym problem a servisnu zmluvu so mnou uzavreli. Podstatne je ci mate aspon protokol o zapojeni. Ak nie treba si pytat od povodneho majitela ci to ma, alebo aspon kto to montoval a dufat, ze to nemontoval sam :)
4. Tu neporadim :(. Doporucujem kontaktovat priamo Viessmann na Vajnorskej ci kde to sedia. Kontakt najdes na webe.