Je toto poškodený drez Blanco?

Dobrý deň, obraciam sa na Vás s otázkou ohľadom drezu. Objednali sme si drez Blanco 5, z vrchu vyzerá v pohode (ak si odmyslím tri čierne bodky, ktoré neviem dať dole, resp. som to neskúšala čistiacimi prostriedkami, aby sa náhodou zatiaľ nič nestalo). Ale zospodu má ryhy ako je na foto. Je toto v poriadku? Nevyznám sa v tom, či to je OK, či to treba vymeniť, lebo to bude robiť do budúcna problémy. Viete mi niekto poradiť či ste sa s tým už stretli? Ďakujem za pomoc.
Odpovedať
Profilova fotka
@onka podľa mňa je to len povrchová úprava... ja by som to osadil. Ak by bol problém, máte fotky, a aj príspevok na fóre.
Odpovedať
@dominik_galaba Ďakujem za odpoveď. Prvý krát máme granitový drez, takže to neviem, posúdiť, snáď bude OK.
Odpovedať
Profilova fotka
@onka ja by som sa obrátila aj s fotkami na firmu, kde ste to kupovali. Napíšte im mail, nech Vám dajú potvrdenie, že je to takto Ok a môžete to osadiť
Odpovedať
@sandria Áno, už som im písala, len sa neozývajú.
Odpovedať
Profilova fotka
@onka chápem dnes je otrasne sa niekam dopracovať. Tak skúste tam volať a dožadujte sa odpovede. Aby potom keby nahodou nepovedali, že sa jedna o mechanické poškodenie. Mne takto v záruke odmietli vyreklamovať poličku na chladničke otrasne služby v dnešnej dobe.
Odpovedať
Profilova fotka
ta prva foto je myslim okej, predsa len povrchova uprava nejaka tam byt musi, ale tou druhou foto som si nie celkom isty. nemusi to byt nic, ale pre istotu by som nastojil na nejakom vydreni. ak by sa nahodou nieco s tym stalo v buducnosti, budete aspon kryti.
Odpovedať
@okro1 Ďakujem pekne, medzi časom sa mi vyjadrili, že to tak je v pohode, že to býva a že mi dajú aj písomné vyjadrenie.
Odpovedať
@onka no tak aspon nieco. ak by bol s nim nejaky problem, tak sa mas o co opriet, ze ta zavadzali, no myslim si, ze to bude ok
Odpovedať
Profilova fotka
asi zle spravena povrchova uprava. zalezi ako je to hlboke, no tiez by som sa priklonila k tomu, ze je to kvazy len taka esteticka vada
Odpovedať
Nie nebolo by vidno, ze by to slo tak povediac do ziveho, takze sa priklanam k tomu, ze to bude v pohode
Odpovedať
@onka ja by som to reklamoval , ten povrch musí byt suvislý...pýtal by som to vymenit..
Odpovedať
… neobrátil by som sa na predajcu, ale priamo na výrobcu. Ak to je konštrukčne tak, že to výrobou vzniká, musí to byt aj na zrkadlovo druhej strane hrany, resp miesta. Ak to tam nie je, nemá to tam byt. Výrobok musel prejsť nejakou výstupnou kontrolou.. buď majú zle nastavený proces alebo niekto niečo odflakol. Ja mám takéto komunikácie s výrobcami celkom rad. Keď povedia, že to je normálne, tak idem tým smerom, že na druhej strane to chyba a ja to tam chcem. Potom mi poslu poukážku, aby som zmĺkol….a keď je poukážka podľa mojich predstav, zmlknem… A na margo foto.. podľa mna to nebráni užívaniu…
Odpovedať
Článok sa načítava...
@brapene heh tak to už máš celkom dobre vyšpekulované
Odpovedať
@brapene ANI POšKRABANý LAK NA NOVOM AUTE NEBRáNI POUžíVANIU..
Odpovedať
@doritt .. samozrejme odtiaľ-potiaľ… no pri firme Blanco by som očakával kvalitu, aj na neviditeľných častiach.
Odpovedať
@daralbajda .. to je fakt. Ak bude na neviditeľnom mieste na aute so zľavou, od ktorej padam do kolien…. Nech je… samozrejme.. píšem s rezervou. A ako som spomenul vyššie… odtiaľ-potiaľ…
Odpovedať
@onka časom v tom mieste praskne.... Rovnako ako nám po troch rokoch... Kúpili sme teraz nerezový. Nahadzoval som ho pred týždňom cca...
Odpovedať
@megdesign Uf, tak som bola "v pohode" a už nie som.... Uvidím, aj stolár (ktorý robí kuchyne často) mi povedal, že za neho OK. Tak neviem...
Odpovedať
@onka neosadzal by som ho, to nie je mikroprasklinka na zakladovej doske, ale diera ako na Titaniku 🤔 Ked s tym predajca nema problem, tak nech ho zoberie naspat a da dobry kus a pise si s niekym inym komu to nebude az tak vadit 😎
Odpovedať
@onka Je to určite vada, ale nie tragická alebo tak zásadná, aby sa drez nedal používať. Také niečo vznikne pri lisovaní, keď sa na niektoré miesto dostane menej materiálu. Ak ten defekt nepreniká až na druhú - pohľadovú stranu (ak horná strana je neporušená, nevidno prasklinu a povrch je celistvý), tak je drez použiteľný a bude normálne slúžiť. Mohlo by sa stať, že pri nejakom väčšom mechanickom namáhaní (napr. niekto si sadne na drez), tak drez praskne a praskne práve v tom mieste, kde je oslabený vnútri materiál. Ale pri bežnom používaní to neprekáža. Prípadne ho odfoť z vrchnej strany, ako to vyzerá, Ak tam nič nie je vidno, tak by som ho bez obáv osadil. Navyše je to v okrajových miestach, nie v hlavnej vaničke, tam drez naozaj nebude namáhaný.
Odpovedať
Profilova fotka
@onka suhlasim s @rkorba, ak je to tovar v 1 triede kvality, ma byt bez tychto "zavad". Prasknut nemusi, ale moze. Ak tam bude zaujimava zlava, ma vyznam to risknut, inak vratit a pozadovat za 1triedne peniaze aj 1triednu kvalitu = crep bez prasklin. Mne prisla nova chladnicka (Bosch, ale zabalena akoby to vyrabali jajo a pajo) spucena od nejakeho stroja co to prekladal v sklade a predajca napisal ze "na funkcnost to nema vplyv". Odpisal som mu ze ak ma zaujem, nech si ju da do vlastnej kuchyne. To uz zostali ticho....
Odpovedať
ja som osadzal 2 blanco granity a oba boli pekne suvisle aj zo spodnej strany ... nic taketo take "praskliny" co vyzeraju ako keby dali mali materialy do formy uz toboz nie to prve by mi nevadilo, druhe uz ano
Odpovedať
Ja mam teraz blanco drez pred osadením na dome a spodok je suvisly. Mne by to vadilo. Zda sa mi to prilis.
Odpovedať
Profilova fotka
Oslov firmu Ancor Slovakia oni su dovozcom blanco drezov a popis im situaciu ze sa nevies dopracovat k reklamacii a oni ti daju urcite stanovisko. Ja osobne mam s nimi iba dobre skusenosti.
Odpovedať
Takýto by som nechcel. To by som neosadil ani keby mi napísali, že je to OK. Odstúpil by som od zmluvy a dal si to vymeniť. Lebo nevieš kedy sa to môže prejaviť tá prasklina a nik iný na to nedoplatí len ty.
Odpovedať
@cielo33 hmmm tiez je moznost, no to sa malo riesit hned, ked ho rozbalili.
Odpovedať
Neriskoval by som to. Nevies co sa moze stat po case, nevies ako to moze vypalit a najma ked to praskne tak aby nebol problem s vyreklamovanim. Radsej teraz vratit a vymenit alebo objednat z inakade.
Odpovedať
Profilova fotka
Mate ho uz namontovany? Kolko dni je od kupy? Lebo aj je nejaka moznost, asi by som ho vratila
Odpovedať
@wolodymyr áno už som to tak urobila a vyjadrili sa mi, že je to v poriadku. Dokonca som oslovila priamo Blanco a z tade tiež prišla odpoveď, že OK. Tak už to nechám tak, mám niekoľko odpovedí (písomných), že je to v poriadku tak snáď to tak aj bude.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?