Dvere.eu, s.r.o. - naša skúsenosť

Chcem Vas upozornit na firmu Dvere.eu, s.r.o. Objednali sme si dvere z odlahcenej drevotriesky, zaplatili vsetko v predstihu aby sme dostali nejaku zlavu. Do objednavky predavac nahadzal len nejake kody, ako priloha k zmluve nic nebolo kde by si clovek vedel cokolvek overit, takze sme cakali ze dostaneme to co sme mu aj hovorili a dokonca aj ukazovali z vystavenych vzoriek. Na nase prekvapenie ked nam po mesiaci a pol od bojednania a zaplatenia namontovali dvere z vostiny za 900 EUR tak ma skoro porazilo. Keby som chcel vostinu, tak to kupim na pockanie v Baumaxe za 50. :-((( Samozrejme reklamaciu zamietli ze vraj sme si dostali to co sme si objednali a mali sme si to skontrolovat na web stranke vyrobcu.... Rozhodne neodporucam. Podvodnici!!
Odpovedať
aj v Beumaxe maju z drievotriesky :D aj baumax ponuka dvere od vyrobcov ako Masonete, Invado, Sapeli...proste to su znacky ktore su predavane roznymi predajnami a ked nejaky sukromnik predava "super" dvere tak to su presne tie iste ako v Baumaxe.
Odpovedať
No, nam do bytu dodavala a montovala dvere firma dvere.eu a som spokojny. Sice to museli dojst montovat na 2x, lebo neprisla cela dodavka, ale v ostatnom to bolo bezproblemove. Mozem skontrolovat, co sme mali uvedene v zmluve, ale objednana bola drevotrieska a bola aj dodana.
Odpovedať
váhal som, či reagovať na: nekupovať -podvodníci Nakoniec aspoň výsledok cirkusu, ktorý pán petko ako náš zákazník spustil: Chrliť blen a nenávisť ešte pred tým, ako sa máme šancu všetci zainteresovaní k problému vyjadriť a nájsť riešenie k spokojnosti oboch ! strán, bolo zbytočné. Keďže sa to riešilo skoro všade, kde sa dajú vybiť emócie, dospeli sme s podporou výrobného závodu Solodoor k akceptovaniu dodávky dverí inej konštrukcie ako je štandardné prevedenie a už sú na sklade firmy Dvere.eu v Bratislave 8.7.2014. Každý, aj zákazník sa môže po prečítaní prílohy zmluvy so špecifikáciou dodávky "nevyznať" v ponuke a potvrdiť niečo, čo sa líši od pôvodných predstáv. Takisto predajca môže prehliadnuť "dôraz" na nejaký čiastkový parameter. Verím, že ústretovosť v tomto prípade padne na úrodnú pôdu a nebude zneužívaná v komunikácii ďalších zákazníkov. Sme na tej istej adrese roky, a negatívne problémy nehádžeme do koša. Je pravdou, že pozitívne realizovaní zákazníci menej píšu a viac sa tešia doma z dobre realizovanej dodávky od špecialistu na dvere.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?