Ako postupovat pri nedodrzani terminu dodania interierovych dveri?

Prosim vas o radu. Mame objednanych 8 ks dveri do domu.Firma,kde sme si dvere objednali nam povedala,ze budu hotove o 4-6 tyz. Poslali nam na email aj zmluvu,kde je napisane,ze dvere dodaju do 30 dni od zaplatenia.Zaplatili sme za ne hned plnu sumu,pretoze sme potom dostali zlavu. Tento tyzden je to uz 6 tyz.co cakame,tak som v pondelok volala koli info,v ktory den budu. Pani z firmy (ako som az teraz zistila je jediny zamestnanec a majitel) sa so mnou pomaly ani nerozpravala. Povedala,ze nevie kedy dvere budu a dovidenia. Drzo,arogantne sa ma snazila odbit. O 2 dni som jej volala opat a na otazku kedy budu opat reagovala drzo, ze nevie a ked som jej povedala ,ze nedodrzuje zmluvu,kde je napisana lehota 30 dni zlozila telefon a o 20 min poslala mail,ze nam oznamuje,ze dodanie bude meskat. Co mozeme v tomto pripade robit? Kedy a ako odstupit od zmluvy? Co ak nebude suhlasit s odstupenim? Verim,ze sa jej to pacit nebude pretoze by jej ostali dvere,ktore su atypicke...takze by ich ani nepredala inemu.
Odpovedať
OR SR čo o tejto "firme" hovorí?
Odpovedať
Profilova fotka
Odstupit od zmluvy mozes kedykolvek a je jedno ci sa jej to bude pacit alebo nie. Otazka je, ci uvidis niekedy svoje peniaze. Obzvlast pri jednoosobovej sro je to velmi komplikovane... ked natiahla takto viacerych ludi, zavrie "firmu" a mozete si ist piskat... Ak je zivnostnicka tak ste na tom trosku lepsie.
Odpovedať
@dedo758 Je to sro vedena na nejakych chlapov
Odpovedať
@vovo No to si ma nepotesil. To je konecna na tomto Slovensku. Slusny clovek si nic nepomoze! Je to podla OR SR sro.
Odpovedať
Profilova fotka
@katka9911 mas na nich dajake referencie? Alebo ako si k nim dosla?
Odpovedať
@vovo Nasla som ich na internete. Uz sme potrebovali rychlo niekde objednat dvere a firma je kusok od nas,tak sme isli k nim. Vcera som si pozrela na facebooku ich stranku a nejaky pan tam pisal,ze mal s nimi podobny problem. Dvere mu dodali,ale neskor a ze hrozny pristup,neodpisovali mu na emaily,nedvihali tel. Proste ta zenska,pani majitelka sa vobec nevie spravat. Namiesto ospravedlnenia zakaznikovi za meskanie je drza,arogantna... Na otazku kedy budeme mat dvere povie neviem a hotovo. My sa chceme prestahovat a brzdia nas uz len tie dvere.
Odpovedať
nijako ti nepomozeme, treba sa z toho poucit a neplatit hned vsetko vopred.
Odpovedať
Profilova fotka
@katka9911 no tak verim, ze tie dvere nakoniec dostanete aj ked s omeskanim. Stahovat sa mozete aj bez dveri. My sme takto byvali 3 mesiace, kym nam nahodili dvere. Je to blbe najme na WC, tak ale ste rodina a ked budete respektovat sukromie toho druheho, prezijete to :-)
Odpovedať
@katka9911 Zožeňte si všetky potrebné papiere, napríklad zmluvu s ich podpismi, a dajte to čím skôr na súd aby sa spustila exekúcia. Aby ste boli prvý v zozname ktorých bude exekútor vyplácať. Inak sa k peniazom nedostanete.
Odpovedať
@katka9911 V budúcnosti nič neplaťte vopred. Potom už ani seriózna firma nemá dôvod ponáhľať sa. Pýtajte faktúru, a peniaze plaťte pri preberaní tovaru (sklad, dodávateľ). Zľava sa dáva vzhľadom na konkurenciu, a je to odrb na prilákanie zákazníkov. V cenníku sa udáva vyššia cena a každý predajca vám dá poriadnu zľavu. Je to ako s akciami v obchode. Napíše sa vyššia cena, preškrtne sa a pôvodná cena je akciová.
Odpovedať
@katka9911 Hoďte sem meno tej firmy, nech majú druhí možnosť sa jej vyhnúť...
Odpovedať
trestne oznamenie a exekucia. ine ti nezostava
Odpovedať
Článok sa načítava...
@marinak53 rozbiť hubu bez svedkov sa tiež dá
Odpovedať
Polystyrén ty si ale klasa. Na súd až po využití ostatných prostriedkov,zatiaľ len nedodržali termín dodávky a to stále nieje na súd!!! Najprv odstúpiť od zmluvy pre jej nesplnenie,písomne,doporučene,s uvedením dôvodu,požiadať o vrátenie peňazí a určiť termín dokedy. Ak sa peniaze nevrátia do termínu- pokus o zmier. Potom návrh na súd na vydanie platobného rozkazu. Ak ho súd vydá osloviť exekútora. Postup 2 klamať telom a poslať doporučene list akože od advokáta zastupujúceho zákazníka so žiadosťou o okamžité splnenie zmluvy a s pár paragrafmi,ktoré hrozia predajcovi ak to nevyrieši... :-) :-) :-(
Odpovedať
Tak konecne sme dvere dostali. Po termine, po kope nervov. Uz som naozaj myslela, ze nebdeme mat ani € ani dvere. Vôbec s nami nekomunikovala, nedvihala telefon (dvihala, len ked sme volali s iného cisla), neodpisovala na emaili. Ceresnicka na torte bolo odovzdavanie dveri. Cakali sme na ne 2 hodiny, nakolko prave mala zákazníka, ktory si prisiel dvere objednat. Takze my, co sme uz platili sme boli druhi v poradi. A rada zverejnim meno firmy, nech sa ludia oblukom vyhnu! Ide o firmu DEAS v Bratislave (Puchovska ul.) Jo a majitelke pani Zvarikovej uz len prajem, aby raz natrafila na zákazníka, ktory jej nakope tu velku prdel za taketo arogantne, hnusne chovanie sa k ludom, ktory jej vlastne davaju zarobit.
Odpovedať
@dedo758 Firma Deas Bratislava
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 mesiacoch
@katka9911 Zákazník ak opisuje záležitosť, nech ju opíše celu - obsluhu si vyžiadali v deň pracovného voľna 30.08.2014, koncom augusta bol predlžený víkend piatok až pondelok. p. Vajda Michal si vyžiadal aj v pondelok ráno 01.09.2014 o 8,00 hod návštevu v deň pracovného voľna. Zákazka mu bola dodaná presne v 30 pracovný deň, pondelok 20.10.2014. doklady sú prístupné k nahliadnutiu pre verejnosť na firme. Záloha bola zaplatená bankou 04.09.2014, v objednávke je jasne písané dodávka 30 PRACOVNÝCH DNÍ. Zákazník v 3. týždni volal ohľadom dodávky dverí, pretože tak je reklama na bilboardoch. Ak by si objednal drahšie dvere, tak sa napíše i do Zmluvy o dielo dodacia lehota 3 - 4 týždne. Zmluva o dielo znie -Všeobecné ustanovenia : 1. Vzťahy založené touto objednávkou sa riadia podľa § 262 Obchodného zákonníka týmto právnym predpisom. Manželka p.Vajdová evidentne nepochopila čo sú pracovné dni. Ak má niekto potrebu ohovárať takýmto spôsobom firmu DEAS' ® - Zvaríková Kata a sa mu uľaví, nech sa páči.
Odpovedať
@katka9911 Zákazník ak opisuje záležitosť, nech ju opíše celu - obsluhu si vyžiadali v deň pracovného voľna 30.08.2014, koncom augusta bol predlžený víkend piatok až pondelok. p. Vajda Michal si vyžiadal aj v pondelok ráno 01.09.2014 o 8,00 hod návštevu v deň pracovného voľna. Zákazka mu bola dodaná presne v 30 pracovný deň, pondelok 20.10.2014. doklady sú prístupné k nahliadnutiu pre verejnosť na firme. Záloha bola zaplatená bankou 04.09.2014, v objednávke je jasne písané dodávka 30 PRACOVNÝCH DNÍ. Zákazník v 3. týždni volal ohľadom dodávky dverí, pretože tak je reklama na bilboardoch. Ak by si objednal drahšie dvere, tak sa napíše i do Zmluvy o dielo dodacia lehota 3 - 4 týždne. Zmluva o dielo znie -Všeobecné ustanovenia : 1. Vzťahy založené touto objednávkou sa riadia podľa § 262 Obchodného zákonníka týmto právnym predpisom. Manželka p.Vajdová evidentne nepochopila čo sú pracovné dni. Ak má niekto potrebu ohovárať takýmto spôsobom firmu DEAS' ® - Zvaríková Kata a sa mu uľaví, nech sa páči. @vovo
Odpovedať
@dodok prosim , prídite si preveit doklady na firmu, odvážny hrdina.
Odpovedať
@meterprekazdeho Milý meter. Neviem kto si,neviem prečo reaguješ po štvrť roku,neviem prečo som odvážny hrdina... Ja som len napísal postup pri nedodržaní uzatvorenej zmluvy na základe popisu katky 991. Nikoho som neohováral,zmluvu som nečítal takže neviem aký bol termín dodania čo ma však u takýchto zmlúv odrádza je ak sa uzatvárajú podľa obchodného zákonníka a nie podľa občianskeho zákonníka kde má spotrebiteľ vyššiu mieru ochrany. Obchodný zákonník je prioritný pre uzatváranie zmlúv medzi podnikateľmi a spotrebiteľa čiastočne znevýhodňuje pri jeho nedodržaní a následnom riešení. A to tiež o niečom svedčí. Hlavné je,že dvere boli dodané a všetci by mohli a mali byť spokojní... želám veľa úspechov
Odpovedať
Napodobne veľa úspechov, a skôr ako sa niečo napíše verejne bez overenia si pravdivých a písomne podložených dôkazov sa radšej nevyjadrujem na verejnosti. P, Vajdová neopísala pravdivo záležitosť a klame na verejnosti čo sa označuje ohováranie a poškodzovanie dobrého mena firmy. Prečo znovu nenapísala, že dvere predsa len má v 30. pracovný deň ? Kde je tu serióznosť mladých ľudí ? Kde je bontón ? Kde je napísané, že obchodník má rešpektovať všetky nemiestne poznámky a nálady zákazníkov, On je čo ? Figúrka z gumy a papiera ? Obchodník má ponuku cenu , dodacie lehoty. a zákazník ju chce, alebo nechce akceptovať. Ak áno, všetko má v písomnej forme predložené. Doteraz za 13 rokov to vedel každý zákazník akceptovať a správa sa normálne. firma DEAS' ® - Zvaríková Kata je seriózna firma, ktorá si plní všetky povinnosti voči zákazníkom, a veru aj naviac. A ak niekomu pani Zvaríková nesedí ako osoba, nech komunikuje písomnou formou, tá sa už odoprieť veru nedá. :-)
Odpovedať
Profilova fotka
@meterprekazdeho Nechapem o co Vam ide, preco mi posielat x sukromnych sprav a vycitate mi, ze sa vyjadrujem k dajakej teme. Mila pani Zvarikova, mne je uplne jedno ako Vy vediete svoj business. Toto je verejne forum. Zakladatelka tejto temy sa chcela poradit ake ma moznosti a k tomu som sa aj vyjadroval. Pride mi uplne absurdne, ze sa do mna obuvate a posielate mi x sukromnych sprav, kde ma vyzyvate aby som si overoval dajake fakty. Ja nie som sudca mila pani, ja som daval rady @katka9911 ako vycuvat z blbej situacie - a je mi pri tom uplne jedno ako to vidite Vy, Vam som neradil. Som na tomto fore uz dlhsiu dobu a je tu celkom dost blbov. Ale az Vy ste ma dokazali vytocit natolko, ze som na Vas primitivizmus aj reagoval. No viem urcite DVE veci: Prva - Vase jednanie je absolutne neprofesionalne, nazval by som ho az sedliacke. Co ste vlastne sama dokazala spamovanim tohto fora, ako aj "pokusom" o obranu. Druha - A dufam, ze to tu bude svietit pekne dlho! Urcite by som si od firmy DEAS - Zvarikova Kata nekupil absolutne NIC
Odpovedať
Pokial sa za serioznost povazuje nezdvihanie telefonu, arogantne a drze chovanie voci zakaznikom, tak dakujem, taku serioznost neprosim. A co tu bolo predvedene od meterprekazdeho, to je len vizitka vyssie popisaneho. Gratulujem k nazornej ukazke. Doteraz to mohlo vyzerat ako vymyslene (jesitnych a prchkych zakaznikov je tiez vela), ale teraz je to cierne na bielom. Antireklama par excelance.
Odpovedať
@vovo Srdečná vďaka pán vovo a prajem Vám, aby Ste sa stretli vo vašom živote s takými ľudmi ako je pani Vajdová, jej manžel jednal normálne, Ale za 15 rokov takýto jeden prípad asi musel byť, a to že je pani dostala dvere v čase a termíne stanovenom v Zmluve o dielo je pravda a tu len klamala. Verejné fórum je aj o tom, že ľudia sa tu vyjadria a keď sa vyjadruju, tak nech PRAVDIVO: Ak už raz dvere máte, verím, že nepotrebujete :-) . To, že tu surfujete, znamená ,že sa zaoberáte inými, dobrovoľne a nezávisle, Prajem Vám krásny deň.
Odpovedať
Profilova fotka
@meterprekazdeho Ja Vas chapem, ze Vas nahnevalo, ak o Vas niekto pisal nepravdy. Ja som tiez mozno reagoval prehnane. Cele to spustila Vasa "snaha o obranu" - ktora bola zrejme v "navale zlosti" a jednali ste impulzivne. Cize do buducnosti je lepsie si pamatat - najprv dychat. potom pisat :-)
Odpovedať
Sice neviem aku pani Vajdovu tu meterprekazdeho spomina (zrejme dalsi nespokojny klient), no to len potvrdzuje,ze sme zrejme neboli jedini,s kym mala spominana firma problem. Nam dvere nakoniec dodala,nastastie...sice s tyzdnovym omeskanim,ale aspon,ze dosli! A ako pise vovo,pani by mala asi aj pred dvihnutim hovoru najprv dychat a az potom sa bavit so zakaznikom,nech nie je na nich oprskla pri otazke: prosim vas,kedy bude termin dodania? Nemam za potrebne pisat na niekoho klamlive recenzie. Ak budem spokojna,rada sa pochvalim,ak budem nespokojna,tiez posuniem dalej! Tak to chodi!
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?