Čo žiadať ako kompenzáciu pri zle vyrobenom nábytku na mieru?

Stolár mi vyrábal nábytok do detskej izby. Ani jeden kus nie je vyrobený dobre, alebo nie je podľa dohody. Napr. do poschodových postelí do tvaru L sa mi nezmestia 80 cm matrace, lebo rošt je len 77 cm. To je asi najzávažnejší problém. Podotýkam, že na matracoch sme boli vopred dohodnutí. On mi povedal aký rozmer si mám kúpiť. Skriňu namiesto dvojdverovej predelenej so 2 šuplíkmi a policami vyrobil obyčajnú policovú. Stolíky sú nižšie (nezmestí sa mi pod ne kontajner). Dokonca pri vŕtaní poličiek mi v susednej izbe vyrobil 2 diery až do tehly s priemerom 10 cm. Je povinný to dať do poriadku, alebo "sa to stáva"? Keď vojdem do tej izby, zviera mi žalúdok. Stála dosť peňazí a všetko som mu samozrejme zaplatila, lebo na tie chyby sme prišli až postupne, keď sme upratovali v izbe. A najhoršie je, že nemám nijakú zmluvu. Čo môžem od neho žiadať ako kompenzáciu? Sľúbil, že to dá do poriadku ( tie postele), ale čo tá skriňa? A ešte iné závady o ktorých mi povedal, že to sa už nedá opraviť? Môžem trvať na prerobení na jeho náklady? Alebo budem rada (keď nemám zmluvu) ak mi dá do poriadku aspoň tie postele. Myslím si však, že ak chce naďalej seriózne podnikať mal by to dať všetko do poriadku ako to má byť-aj keď bude na tom stratový, alebo nie? Stolári, ktorí ste tu ako by ste to riešili vy?
Odpovedať
Jednoduche, dodat nabytok presne tak ako je uvedene v objednavke a stenu opravit, ziadna kompenzacia.
Odpovedať
spravil iste chybu, ze ste si tovar neskontrolovali poriadne pri odovzdavani diela. treba nafotit chyby a poslat, ukazat to stolarovi a ziadat o napravu. novy nabytok. diery, co spravil omylom, tak zarobit. to, ze spravil zle postel, skrynu, stol, to ste vsetko museli vidiet aj pri preberani diela. to, ze bude stratovy, je jeho problem. mal dodat to, co bolo objednane a nie nieco uplne ine, inych rozmerov. musim vam to vsetko porobit k vasej spokojnosti.
Odpovedať
Profilova fotka
kazda robota je vlastne reklama. moze byt kladna aj zaporna. treba zverejnit. cena sa da obhajit,nekvalita nie ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Kedze nemate papier, odskodnenia sa nedockate. Tovar ste prebrali, zaplatili. Mali ste to vsetko reklamovat pri preberani a pred vyplatenim. Pre stolara to je ukoncena zakazka.
Odpovedať
Robil vam to celkom bez papierov,alebo len nemate spisanu objednavku s poziadavkami? Pri zadavani zakaziek je dolezite mat spisanu objednavku s presnymi poziadavkami. Zial, ludia naletia casto vseliakym babrakom,ktori "akoze urobia bez papierov" lacnejsie a potom to takto dopadne. Stare prislovie nepusti : co je psano, to je dano" ;-) Bud ho budete otravovat donekonecna a nejaku napravu dosiahnete,alebo ...sa zmier, ze ste urobili chybu. Nakolko nemas ziaden doklad,tazko by si aj na sude dokazovala, ze ste sa dohodli inak,alebo, ze sa vobec poznate a ze zakazku robil dany majster.On bude zapierat a tvrdit svoje. Pre upokojenie ho mozes akurat tak nahlasit na danovy a zivnostensky urad, ze robi na cierno a zverejnit jeho pracu aj s menom niekde na nete, nech mu nenaletia aj druhi. :-|
Odpovedať
Odpoved na otazku : dobre vyrobeny nabytok na mieru !
Odpovedať
Profilova fotka
Treba platit az po prevzati tovaru namontovani a skontrolovani, nam ked robili kuchynu alebo vstavane skrine tak dosiel po montazi majitel skontrolovat, vsetko sme obehli ak bolo bez vyhrad tak som ho vyplatil
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?