Zoznámte sa s možnosťami vášho PRO účtu

25. sep 2017

Prezentáciu na profile Profesionála môžeme rozdeliť na dve zložky. Neaktívna zložka profilu, ktorá zahŕňa základné informácie o vás a vašej práci a zobrazuje sa v katalógu Profesionálov. A potom je tu aktívna časť, ktorá vám môže pomôcť k väčšiemu zviditeľneniu sa, pričom nástrojmi k tomu sú Fotoblog, Shop a Fórum.

Vypĺňanie rutinných informácií nikto nemá rád. Avšak majú svoj zmysel.

Na samom začiatku vášho profilu nájdete rámček s „vizitkou“. Obsahuje prevažne kontaktné údaje, na ktorých Vás záujemcovia zastihnú. Nezabúdajte na to, že každému zákazníkovi vyhovuje iný typ komunikácie, preto nevynechajte telefónny kontakt, mail a web.

Popis činnosti“ využite tento priestor na predstavenie vašej firmy, vlastnej osoby, popíšte čo je vašou náplňou práce a čo viete ponúknuť užívateľom stránky. Rozsah textu je na vás, aj keď používatelia dávajú prednosť kratším a prehľadným textom. Dôležité je, aby ste v ňom obsiahli všetko, čo si myslíte, že by mali o vás zákazníci vedieť. Využite aj formátovanie textu, či možnosť vložiť video z embed kódu.

Fotky vašej práce“ by mali byť reprezentatívnej vzorky, stačí ich preto zopár avšak dajte si záležať na ich výbere. Šancu ukázať viac z vašej práce ešte dostanete, preto netreba užívateľov „zaťažovať“ uverejnením celého vášho portfólia hneď v úvode.

Portrét. Za firmou vždy stojí človek, nie logo, ani produkt, preto chceme, aby v tejto časti bola odkrytá vaša identita. Ste početnejšia skupina? V takom prípade povoľujeme dve osoby na portréte a to najlepšie tie, ktoré budú mať na starosti spravovanie profilu.

Okienko pre odkaz na „fanúšikovský“ facebook vám môže priniesť nových návštevníkov a fanúšikov a logo je vizuálnym prvkom, ktorý môže prispieť  k rýchlejšiemu identifikovaniu vašej firmy.

Užívatelia vidia náhľad z týchto informácií aj v katalógu Profesionálov. Je vhodné preto nezanedbať tento úvod vašej prezentácie, pretože ovplyvňuje prvý dojem, ktorý si o vás vytvárajú.

Fotoblog. Shopy. Fórum. Aktivity, ktoré vás posúvajú bližšie k zákazníkom.

Pre ešte lepšie zviditeľnenie na stránke sa môžete ostatným používateľom pravidelne pripomínať a byť im na očiach vďaka ďalším možnostiam, ktoré Vám profil PRO prináša.

Vo fotoblogu môžete uverejňovať albumy, krátke správyčlánky. Príspevkami viete byť nápomocný ostatným užívateľom, ktorí sa registrovali na našom portáli práve preto, aby nazbierali mnoho rád a inšpirácií a našli odborníka pre ich problém. Zároveň je tento priestor vhodný na predstavenie vášho portfólia, čiže je fajn ho pravidelne dopĺňať o nové príspevky.

Shopy sú priestorom, kde môžete ponúknuť svoje služby či produkty aj priamo k predaju. Je to miesto, kde prebieha ponuka a dopyt, preto nie je potrebné potom inzerciu vkladať inam.

Fórum navštevujú všetci užívatelia, teda ako „bežní“, tak aj Profesionáli. Nachádzate tu svojich potenciálnych klientov, ktorých môžete osloviť s ponukou služby. Je to aj priestor pre nadväzovanie priateľstiev, nezáväzné komunikovanie s cieľom poradiť, či pomôcť s určitým problémom a aj tým sa medzi ostatnými zviditeľniť.

Každá jedna zložka Vášho profilu má svoj zmysel a jej vyplnenie o vás podáva ucelenejší obraz. Je na vašom rozhodnutí akú formu na oslovenie potenciálnych zákazníkov si zvolíte, pretože aj váš prístup k nim je osobitý. Myslite však na to, aby ste tvorili o sebe pozitívny obraz a  ponúkli čo najlepší servis aj na pôde nášho portálu :).