Musím sedačku pri reklamácii zaniesť predajcovi?

Ma niekto skusenosti,ako je to ked reklamujem sedaciu supravu?Musi prist predajca po nu ku mne domov a zniest ju cez poschodia sam a na jeho naklady,alebo to musim zabezpecit sam?Kupil som ju pred pol rokom,slovensky vyrobca a predavacka hovorila,ze je urcena na kazdodenne spanie.Nespali sme na nej ani raz a vrzga neskutocne,az sa na nej neprijemne sedi.Ked som ju kupoval,priviezli ju pred panelak a hore schodistami som ju musel vyniest ja.Preto sa pytam,ci pri reklamacii ju budem musiet zniest pred panelak,alebo by to mal urobit predajca.
Odpovedať
My máme sedačku tiež od slovenského výrobcu a reklamovala som ju 2x. Prvý krát prišli k nám domov a odstránili závadu priamo u nás - vyskočila pružina. Druhýkrát sme asi po pol roku zistili, že v mieste kde sú spájané sedáky sa uvoľnilo šitie, vtedy si výrobca prišiel po sedačku sám, zniesli ju z druhého poschodia a odviezli aj doviezli späť na vlastné náklady. Pritom to bola firma cca 250 km od nás. Takže z mojej strany maximálna spokojnosť nielen, čo sa týka predaja, ale aj servisu potom a to sa u nás vidí len málokedy, bohužiaľ.
Odpovedať
@kuracinarez @marianka_21 odkial mate sedacky? viem ze napr asko pride ku vam domov a zoberie si na svoje naklady nazad. alebo staci nafotit ak ide o viditelnu vadu a poslat im na reklamacne. potom poslu ludi na odvoz. inde neviem
Odpovedať
G..Topolcany
Odpovedať
my máme z Topoľčian M......m
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?