Ako sa domôcť peňazí pri nedodržaní termínov?

Objednali sme si postel cez internet zaplatili sme zalohu.cakacia doba bola 8 tyzdnov.No po 10tich tyzdnoch stale nic,volali sme a neustale nas odkladali o tyzden.tak sme vsetko stornovali a ziadali vratit zalohu.a uz je tomu tyzden a peniaze stale nemame.co mozeme robit?poradte nam..
Odpovedať
Ak ste to platili kreditnou kartou tak to mozte urobit cez banku, v banke mas moznost ze ti peniaze vratia ak to dolozis potvrdenim..... zalezi to na banke a ich rozsahu sluzieb a ak prevod tak to je uz horsie. Skuste sa obrati na prislusny urad, nam pomohli ak sme mali podobny problem ;-) http://www.pravaspotrebitela.sk/index...
Odpovedať
Platili sme to bohuzial prevodom,ale doklad teda o tom mame ze sa peniaze previedli.Dakujeme za kazdu radu..
Odpovedať
my doobjednávali křeslo do obýváku, dodací lhůta 6-8 týdnů a čekali jsme 3 měsíce. mamka kupovala sedačku a po urgencích ji měla za 4,5 měsíce a taky byla dodací lhůta 8 týdnů
Odpovedať
skus napisat na stranku staznosti do sme sk, uz viacerym pomohli... resp. vyhladaj si na tej stranke tu vasu firmu, ci sa tam uz nachadza... aspon budes vediet ci je to podvod ;-)
Odpovedať
Dakujeme vam za rady.Divali sme sa na ten zoznam zatial sme ich v staznostiach nevideli.Pockame este tento tyzden ci nenaskocia peniaze.Ak nie zacneme to riesit...Po tejto skusenosti ale vieme ze uz nebudeme takto objednavat.Urcite dame vediet ako to dopadlo :-| Este raz dakujeme
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?