Máte skúsenosť s obchodom Najlacnejšie-dreviny.sk?

Zobraz úvodný príspevok
Profilova fotka
Máte niekto skúsenosť s internetovým obchodom Najlacnejšie-dreviny.sk. Aká je dodacia doba a kvalita dodaných drevín? Ďakujem.
Odpovedať
Profilova fotka
@ivet200 plne s tebou súhlasím 👍👍
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 4 mesiacoch
Tento tzv eshop, nielenže okrádajú štát, ale aj klamú ľudí a namiesto pravej faktúry Vám dajú objednávku, ktorú si každý blbec vytlačí z e-mailu, takže ak budete objednávať z tohoto eshopu,, dávajte si pozor akú faktúru Vám dali...o kvalite tovaru ani nehovorím...pozor na tento internetový obchod, nedajte sa oklamať!
Odpovedať
Určite nieeee !!!!
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 7 mesiacoch
Nikomu neodporúčam. Majú nekvalitné rastliny. Stromy skoro žiadne korene nemali, keď sme ich vysadili, hneď sme aj fotili. Po desiatich dní už sa dalo vidieť, že stromy vysychajú. Reklamáciu neprijímajú, nekomunikujú, keď náhodou sme ich vedeli zastihnúť telefonicky, stále iba sľubovali, že nám dajú odpoveď na reklamáciu.Po viacerých písomných urgenciách dali odpoveď, že reklamáciu zamietajú z dôvodu neodborného zasadenia stromov. Nakoľko to nebola pravda /niktoré stromy sme ani nestihli vysadiť a už boli suché v črepníkoch/, zaslali sme ešte jeden list, nereagovali ani na to, potom sme poverili právnika, nech pošle posledný list, potom ich dáme na súd.... Zázrakom pani majiteľka hneď nás vedela kontaktovať...Koniec koncom nám zaplatila tie stromy, ale ostatnú reklamáciu odmietala, napriek tomu, že medzičasom ešte ďalšie stromy nám uhynuli. Pani majiteľka je veľmi nepríjemná, firma je neseriózna!
Odpovedať
Profilova fotka
@adretti u nás to bolo presne tak isto. Máme rozpisany aj list na SOI-ku, ale akosi sme sa ba to potom vybodli. No svine sú to riadne, trebalo by ich nejako verejne/hromadne nahlásiť, aby ich zrušili 😬😬😬
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Profilova fotka
@failbuster tak ako si sa zeregistroval sa môžeš kľudne rýchlo aj odregistrovať. Ešte tu pridaj fotky "tvojho" živého plota ako to robí pani majiteľka, zo zahraničných stránok a isto Ti to zožerieme aj s navijakom 😂😂😂😂
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Za mňa ok. Po zaplatení bol tovar relatívne rýchlo doručený, všetko sa ujalo. Dve rastlinky boli zlomené ale ujali sa a rastu dalej😊
Odpovedať
Profilova fotka
@failbuster ja nepíšem o fotkách zo stránky, to je aj laikovi jasné, že je to nereálny fotoshop, ale o fotkách, čo pridala pani do fóra, že ako sú zákazníci spokojní s tovarom a fotky stiahnuté zo zahraničných webov 😄😄😄. A beboj, určite nepôjdem protestovať s kartónovým transparentom pred ich predajňu, zase tak nízko som neklesla. Sú to jedna obyčajná banda podvodníkov a tým to pre mňa končí. Ak ty si spokojný, nech Ti robia stromčeky radosť 😉😉
Odpovedať
@failbuster tak si chod naliat, si jeden z tych co mali stastie. Ja som zial videla co poslali kamoske... A teda ak by bol nejaky rastlinny ombucman poslala by som ho na nich. Je xy eshopov co predavaju nakupene vypestky, kazdemu sudnemu cloveku je jasne, ze malokto si pestuje vlastne vypestky, ale to co oni su schopni predavat (borovice vyrvate zo zene s potrhanymi korenmi, strcene do kvetinaca, zasypane zeminou, chudence takmer suche, uz zltnude ihlicie su schopni prehlasit za kontajnerovane rastliny) je uz barbarstvo najhrubsieho zrna a drzost nad drzosti. Nie kazdy kto nakupuje rastliny je ostrielany zahradnik, nie kazdy vie ako ma kvalitny vysadbovy material vyzerat, takze toho uplne a planovite ojebabru... To, ze pani majitelka sem udrela fake fotku stiahnutu z netu, to je len dokaz o tom, ze aka je ich ucta k zakaznikom... Myslia si, ze vsetci seno zeru.. Jasne, tlacia cenu dole, nakupia kadejaky smejd. Keby nakupovali u dobrych pestovatelov nemohli by podliezat cenami konkurenciu. Ich obchodna politika je predat to co sme lacno nakupili neznalym a neinformovanym...
Odpovedať
Profilova fotka
@failbuster inak trápne, ak si svoj vlastný koment musíš aj sám olajkovať 😂😂😂🙈🙈
Odpovedať
Článok sa načítava...
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Profilova fotka
@failbuster ja? Nie, ak si klikneš na like, ukáže Ti užívateľa. Nemám to vo zvyku lajkovať si vlastné komenty 😉
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
No škoda, že som nečítal Vaše príspevky pred objednaním...moja situácia je ako cez kopirák 😄 ale v niečom som lepší, kuriér mi volal v sobotu v 6:50 ráno, že stojí pred domom aj s rastlinami.V takýto čas by som v sobotu nečakal nikoho...no tak som si v polospánku prevzal zdechlé pahýle pichnuté asi včera večer do kvetináču.Odrbali ma o 90 euro,ale viac ma štve,že som sa tešil na pekné rastliny,ktoré si dnes posadím...na takéto podnikanie musíte mať "žalúdok" takto oYebávať ludí.Katastrofa.
Odpovedať
Profilova fotka
@yohanzlesa no tak to Ti nezávidím, 90 ečiek je už teda dosť, za zdochliny 😬 veľa šťastia
Odpovedať
@failbuster nie sme negativisti, ale žiaľ nemáme dobré skúsenosti....prezradím Vám, že neide o 6,-EUR, ale o vyše 800,- eur ....stromčeky sme u nich priamo nevedeli kúpiť, hovorili, aby sme objednali cez internet.... Keď sme ich dostali predstavte si, že sme nevyberali z kvetináčov,(kým tam bol šofér), aby sme pozreli aké majú korene, to sme zistili pár dní po dodaní, keď sme ich začali vysadiť. Hneď sme aj fotili, nakoľko sme videli, že s takýmito koreňmi nemajú šancu prežiť. Cca po 10.-tich dní už sa dalo vidieť, žltnúce listy.... Takže toľko..., ale rada čítam, že Vy máte dobré skúsenosti, k tomu sa teším, tak kľudne u nich nakupujte naďalej. My sme také šťastie nemali a nie iba s rastlinami, ale aj následnou komunikáciou s obchodom ohľadom reklamácií.
Odpovedať
@yohanzlesa ved im to vratte .. do 14 dni, ja by som nevahal
Odpovedať
@sslavusaa Tak som rastliny reklamoval a vraj sa mi ozvú ohľadom výmeny...vraj chyba pri preprave 😄 čo s tým má preprava ,že stromček nemá korene a je celý chorý netuším...tak tragikomédia pokračuje,som zvedavý,či pošlú znová mŕtvy pachýľ
Odpovedať
Profilova fotka
@yohanzlesa snáď budeš mať viac šťastia ako my. Aj keď, ja som reklamáciu riešila po pol roku. Na jeseň sme sadili, pomaly kapal a na jar sa už neprebral.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 3 mesiacoch
Dobrý deň, dnes (19.12.) mi bol doručený krásny, hustý vianočný stromček v črepníku, ktorému korene prerastali až cez črepník. Objednaný 16. 12. 2020. Maximálna spokojnosť, šofér Ľubomír ústretový, vytlačil mi aj bloka, ak by som chcela reklamovať, ale nemám čo. Eshop odporúčam. 🙂
Odpovedať
@anna1313 a to si sa tu len kvoli tomu zaregistrovala? Daj fotky, nech posudime, co sa na strane najlacnejsich drevin stal vianocny zazrak
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 3 mesiacoch
Profilova fotka
Dobrý deň, skúsenosť s nákupom v e-shope najlacnejšie-dreviny, dopadla veľkým sklamaním. Poslali mi v zľave jeden podvýživený olámaný uschnutý konárik, z ktorého asi len zázrakom niekedy vyrastie tá rastlinka. A druhá z troch objednaných bola tiež v takom zúboženom stave, no tá sa pozbiera. Síce boli ochotní, mi prijať reklamáciu, čisto formálne, ale keďže som nemala doklad od kuriéra o zaplatení na dobierku (moja chyba), tak mi tú reklamáciu nechceli ďalej vybaviť. No dôkaz, čo mi poslali mali na fotkách. Prosto, suchý konárik za 5€!!! AKCIA!. Takže tak, bola by som opatrná pri nákupe, radšej len osobne! Ale ja už som nakúpila, viacej ďakujem.
Odpovedať
Dodacia doba bola super, rastliny som mala do troch dní. S kvalitou rastlín to už bolo horšie. Niektoré boli napadnuté húsenicami, stromček marhuľky 150-160 cm bez vypestovanych vyhonov. Dva konáriky 30 cm od naštepeneho podpníka, ináč nič. Okrem toho predávajú invázne dreviny bez upozornenia, že potrebujú zabezpečenie. Nie všetci zákazníci vedia, čo treba urobiť pri sadení, aby sa vám to nerozrástlo po celej záhrade. Po telefóne vám nikto odbornú radu nedá, lebo sa nevyzná a na maily čakáte na odpoveď niekoľko dní. Hrozné. Už nikdy neobjednávam najlacnejšiedreviny.sk. Viem z vlastných skúseností prečo ten názov.
Odpovedať
Profilova fotka
Neodporúčam. Kvety odpad. Veľmi som sklamaná a ešte aj napadnuté muškami. Nákup nad 50€. NIKDY VIAC!
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 3 mesiacoch
Profilova fotka
ABSOLUTNE NEODPORUCAM! Rovnaka skusenost ako viaceri komentujuci. Objednala som palmu, ako dar k sobasu. Palmu od kuriera za mna preberala kolegyna, nakolko som nebola v den dorucenie na pracovisku. Kolegyni sa rastlina nepozdavala, ale nakolko sa nejednalo o jej objednavku necitila sa byt kompetentna odmietnut palmu prevziat. Palmu prevzala a hned mi zavolala, ze palma nevyzera dobre. Obratom som kontaktovala kuriera, aby sa vratil a palmu prevzal spat. Odmietol. Po uplatneni reklamacie mi bolo oznamene, ze ak chcem, aby mi vratili peniaze, mam im tovar dorucit do Topolcian. Rozumej, vyse 100 km od miesta mojho bydliska. Obvolala som kurierske spolocnosti, no ziadna nechcela zivy kvet prepravit, alebo ak ano, tak bez zaruky, v akom stave ho dorucia. A vysledok? Mam palmu v dezolatnom stave, ktoru nie je mozne podarovat a vlastne ani vratit, nehovoriac o tom, ze ako dar k sobasu som musela kupit inu palmu inde.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 3 mesiacoch
Firma sama o sebe nič moc, všetko dovoz z poľská, komunikácia slabá, majiteľ dajaký Turek ruku preč od nich, neplnia si závesy, 🤐😬🚮
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 4 mesiacoch
Objednávka zo dňa 24.04.2022 a rovnako určite neodporúčam! Radšej si tých pár eur priplatiť. Keby som to preberala ja a nie svokra, tak to neprevezmem! Hanbila som sa, že som ich odporučila aj jej. Rastliny sú naozaj mizerné a nekvalitné. Bohužiaľ som si skôr neprečítala recenzie. Samozrejme som nečakala, že budú doručené rastliny zodpovedať fotografiám na e-shope, ale voči kupujúcemu by bolo by férové, aby vedel, čo vlastne kupuje a predávajúci by nemal zavádzať. Objednala som si stromčekovú figu za 29,90€ + doprava a figa vyzerá ako 1 pahýľ s 3 malými prútikmi + jeden prútik suchý a na kmeni samá hrča. Keď som neskôr videla v kamennej predajni vo vedľajšej dedine stromčekové figy po 35€, tak mi bolo normálne do plaču, že čo som kúpila ja. Predávajúci vôbec nekomunikuje, takže neviem, či sa neobrátim na SOI ako tak vidím predchádzajúce recenzie pár rokov dozadu.
Odpovedať
Śkoda, že som nenašla túto diskusiu skôr. Na jar sme objednali dve brezy, betula utilis doorenbos- namiesto toho prišli doorenbos betula pendula, čo vyzerá úplne inak. Muchovník sme objednali krík, prišiel jeden 2,5 m dlhý tenký slíž so zle zastrihnutými konármi na vrchu. Rozčuluje ma to vždy keď sa na to pozriem. Neodporúčam, je to neseriózny predajca.
Odpovedať
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?