Zla skúsenosť s predajňou TOP Kúpeľne Dolný Kubín

Chcem upozorniť na veľmi zlú skúsenosť pri reklamácií kúpeľňovej skrinky v predajni TOP kúpeľne, Dolný Kubín. Skrinka mala zlomenú drevotriesku a poškodený roh dvierok. Predajňa mi reklamáciu neuzanala s odvôvodnením, že som si ju musel poškodiť pri prevoze. Viezol som ju v kufri osobného auta, drevotrieska hrúbky 18mm, dvierka poškodené pod obalovým kartónom a ešte ochranným papierom v rohu...záver si urobí každý sám. Opakovane som sa snažil reklamovať, nakoniec som bol odbitý bežnou formulkou - mali ste si skontrolovať tovar na mieste pri preberaní. Áno, mal. Priznávam. U ich konkurencie som sa však stretol s iným prístupom... Ako nespokojný zákazník som to dal najavo a povedal, že moji známi tam už nekúpia nič. Pani predavačka to zabila vetou, citujem "nevadí, prídu druhí". Po tomto už k tomu nemám čo dodať a nemám tam naozaj čo kúpiť. A to som tam chcel kúpiť 3 kúpeľne, jednu aj s HM vaňou. Neviem si predstaviť, že by som tú vaňu náhodou prišiel reklamovať... Na záver - keď som kupoval boli veľmí milí. Riešeníe reklamácie - strata času.
Odpovedať
@pedro001 Tak ako vraví teta prídu druhý. Ale ak predavačka nebola majiteľ tak prečo si to neriešil s majiteľom ale s predavačkou???
Odpovedať
Predavacka zrejme dostala od majitela doveru riesit reklamacie...kedze ich riesi. Nie je teda dovod to riesit s majitelom. Aspon ja mam take skusenosti a som na to tak zvyknuty.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?