Slovenská pošta - doručenie rozbitého drezu Blanco

Ahojte... Prosím o pomoc ako postupovať, keďže nám poštový kuriér doručil zničený drez. Čiže v skratke... Chceli sme si kupiť granitový drez.Na bazosi som našiel silgranitový drez Blanco Metra 6s za 160€.Na nete stojí cca. 300€.Predávajúci bol z Čadce. Dohodli sme sa teda na sume 160€ za drez + 18€ doprava s poistením krehkeho tovaru. Čiže dokopy 178€.Kurier nam to doručil asi pred mesiacom... Bol štvrtok večer. Ja im bol v zahraničí v robote a manželka nejako nemala čas to otvoriť. Mame 2 maličké deti. Tak som to otvoril v sobotu ráno.Celkovo obal na prvý pohľad poškodený nebol... No na moje zhrozenie bol roh drezu odlomený (fotky).Potom som si všimol, že v mieste kde je odlomeny ten roh tak je tam deravý obal... (fotky) Hneď v pondelok sme to boli na poste reklamovať. Bola to riadna "komédia" lebo ani poštarky nevedeli ako postupovať =-) a čo vypisovať. Strávili sme tam hodinu.Nakoniec to museli poslať na preskúmanie obalu do Bratislavy na centrálu... Že čo?????? Akoze ja si zaplatím poistenie krehkeho tovaru a oni chcú skúmať ako to bolo zabalené? Veď keď to pošta v Čadci preberala, tak to mala ona skúmať, že či je to dobre zabalené. NIE??? A popripade neprevziat. Podotýkam, že to bolo zabalené perfektne, pošta tam ešte prilepila nálepky "KREHKE" No museli s tým doslova jebnut o roh krabice... Ešte na našej poste sa postarka vyjadrila, že viete to ide cez 10ludi a stáť sa môže všetko... Áno, práve kvôli tomu tom poistené... Nie? Dnes... Po 3 týždňoch skúmania obalu prišlo vyjadrenie... Reklamácia nebola uznaná z dôvodu neskoréj reklamácie. (mali sme to reklamovať hneď na druhý pracovný deň.) Ale hlavne, že to nebolo správne zabalené!!!! Tak to kuwa nemali prevziať na dopravu... Ak sa im obal nepozdával... Co mame robiť? Kde sa mame ešte sťažovať? Mame šancu uspieť? 180€ nie je málo peňazí... Predávajúcemu veríme že nám poslal drez v 100%stave Ďakujeme za každú radu
Odpovedať
1
2
obávam sa že to nevyreklamuješ, ak si objednám takú vec , musím ju skontrolovať a neprebrať , obal si mohol poškodiť i sám doma, a prepravca už za to neručí, skús to reklamovať u predajcu ak mu dokážeš nesprávne balenie, to prepravca nemohol vedieť,ak nebolo vidieť
Odpovedať
@titanius Chápem tvoje rozhorčenie, ale bohužiaľ si nepomôžeš. Tiež som raz prijal cez poštového kuriéra balík s lampou. Balík som prevzal a kuriér odišiel. Po otvorení som zistil, že nejaké plasty na lampe sú rozbité - asi im padol balík. Bol som na pošte a podľa poštového poriadku poškodený balík doručený cez poštového kuriéra musíš reklamovať do 24 hodín, resp. najneskôr nasledujúci deň po doručení. Jednoducho - vnútorné predpisy pošty nepustia. A nepomôžeš si nijako - ani súdne. Prepravný poriadok je daný a zverejnený. Môžeš kúpiť nový drez. A bohužiaľ je pravdou, ako sa vyjadrila pošta - že ak je to raz krehký tovar, treba ho zabaliť tak, aby sa nepoškodil. Tí, čo s balíkmi narábajú, tak ich nešetria. Treba rátať s tým, že v aute niekedy tie balíky popadajú. Ja keď balím krehké veci, tak ich obkladám polystyrénom (napr. tatko som posielal pár počítačov).
Odpovedať
Profilova fotka
do telky, na internet, na súd, všade možne, najmä všetkým ukázať, čo je POŠTA za neschopný postkomunistický inštitút
Odpovedať
Profilova fotka
@franz666 nie, len dosť nasraný z donútenia občasný užívateľ tejto neschopnej inštitúcie
Odpovedať
Profilova fotka
@franz666 nazývam ju neschopnou z vlastných skúseností
Odpovedať
@chrobak7 aj to by mal byť presne tvarovaný polystyren od výrobcu na konkrétny kus originál balenie, v práci máme na to sklad s každého typu aspoň 2-3 balenia , dodávky sú i 20 kusov
Odpovedať
@merak takže ostatný prepravcovia sú OK? ved si môžeš vybrať
Odpovedať
Článok sa načítava...
@franz666 Nie je to chujovina. Je to v reklamačnom poriadku pošty. Je to bod 2.8: https://www.posta.sk/subory/36962/rek... @titanius A s tým zabalením prepravovaného tovaru - tu sú inštrukcie: https://www.postovy-kurier.sk/ako-spr... Ja som sa tomu tiež čudoval, ale bolo to tak. Viem, že po vojne je ľahké byť generálom, no ja som už poučený - na vlastnej chybe. Teraz už aj ty.
Odpovedať
@franz666 Dajú sa opraviť, ale len chvíľu po zadaní. Ja som svoj príspevok upravil - bol som na teba príliš prísny. :-| ;-)
Odpovedať
@merak vsetci ostatní prepravcovia to maju takto, reklamácia do 24 hodín, nie len sl. pošta.
Odpovedať
Tak načo sa priplaca za poistenie krehkeho tovaru??? To môžem rovno poslať obyčajne... Cez leto sme si objednali TV 65" uhlopriečka za 1000€.Na krabici bola aj vyobrazena,čiže kuriérska spoločnosť (UPC) si dala veľký pozor pri preprave. Na krabici nebol ani škrabanček... Chcem tým povedať, že ak je na prvý pohľad jasne,co sa prepravuje, tak prepravca dáva pozor na poškodenie... V mojom prípade si dementi možno mysleli, že je to skrinka, komoda a pod... Proste SLOVAKISTAN ]-(
Odpovedať
Profilova fotka
@duzu ako som napísal, z donútenia občasný užívateľ, ja už ani šeky radšej nechodím platiť na poštu @pistikus len ostatní prepravcovia si z tých balíčkov a zásielok nerobia futbal a basketbal ako pošta
Odpovedať
Uznávam, ze to manželka mala otvoriť hneď a nasledujúci deň isť reklamovať... No na 100% som si istý, že by ju aj tak neuznali z dôvodu zlého zabalenia
Odpovedať
A to ich skúmanie trvalo 3tyzdne... Asi zavolali Horácia Keina z CSI MIAMI
Odpovedať
to je smutny zazitok a obavam sa, ze nic nedosiahnes, lebo ich pravidla su pravidla komunistickej zahrady vyhodne jedine pre nich, nie pre zakaznika.. Ja sa tiez pridavam k ludom, co s postou radsej nic nechcu mat.. Uz sa mi tiez 2x stalo, ze mi prisiel tovar zniceny, raz vyliata vonavka, ale tak, ze uz som pomaly pri brane citila, ze mi prisla vonavka a asi sa rozbila, postarku netrklo ani nahodou, ze asi bude problem a samozrejme som ani nic nedosiahla, resp. eshop sa tiez do toho zapojil a radsej mi poslal novy tovar, lebo nemal nervy sa hadat koli 7 euram.. Druhykrat mi prislo uplne rozbite maslo v pohariku, pricom bolo zabalene do 3 cm hrubej vrstvy bublinkovej folii a oznacene ako sklo.. Opat mi radsej poslali z eshopu druhe, lebo vedeli, ze s postou nic nevyreklamuju.. A take, ze priplatim si dorucenie balika domov, som doma a napriek tomu si najdem zlty listok v schranke, to uz ani nehovorim..
Odpovedať
je na výber veľa iných prepravcov, prečo práve neschopná pošta? chodí mi dosť zásielok a ak je poškodený obal pred otvorením to nepreberám. (u pošty to nejde, tam najprv preber a potom nás do toho nič) obávam sa, že @titanius si nepomôže, s poštou nepohne ani štrasburg.
Odpovedať
@akvi Keď človek niekedy vidí, ako to ten kuriér má uložené v aute, vôbec sa nečudujem, že sa to poškodí.
Odpovedať
Tie dristy o komunistickej poste si nechajte, to je kapitalisticka posta ak ste si nevsimli. Ostatne firmy su ok? Videl som ako sa zaobchadza s balikami, videl som vela balikov, casto to ludia balia nie ako idioti ale ako nesvojpravny hyper kkti na urovni bkbsej opice, napr monitor v krabici 2x vacsej a v nej asi 2 hrste polystyrenovych guliciek. Cize 10kg vec volne hidena v krabici atd. Ten drez mali zabalit lepsie. Ked balim balim aby to prezilo pad z metra bez problemov.
Odpovedať
mne poslali bidet, volne ložený v kartonovej krabici bez dalsieho zaistenia, samozrejme rozbitý. ešte na ulici som to reklamoval u predajcu. nový priviezol na druhý deň ten istý kurier. zabalený rovnako a už bez pýtania ho rozbaloval :-D
Odpovedať
Aha... čiže aj napriek tomu, že tam budu nálepky "KREHKÉ" tak s tým môžu hádzať o zem, áno? A aj balík s označením "KREHKÉ" ma "prežiť" pád z 1metra??? To nemôžeš myslieť vážne 8-( Bolo to zabalené perfektne, najmä rohy drezu boli aj "vyztužené" Trvalo mi najmenej 5min.kym som sa dopracoval k samotnému drezu...
Odpovedať
Aby sme sa rozumeli... Na tých fotkách je balík už po rozbalení a následnom provizornom zabalení pred odoslaním na skúmanie do výskumného ústavu v Cerne :-D
Odpovedať
1
2
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?