Opel - oplatí sa?

Má niekto skúsenosť s Insigniou alebo Astra sedan? Myslím novšie autá od roku 2012. Prečo Insignia po 4 rokoch dokáže klesnúť s cenou až na polovicu? Oplatí sa kúpiť ojazdené nie staršie ako 3-4 roky?
Odpovedať
Profilova fotka
@kexik218 skor by som to smeroval na autobazar.sk, autorevue, a dalsie fora ohladom automobilov
Odpovedať
My máme Opel Astra combi 1. rok. sme spokojní, spotreba 5,5 l/ 100 km, veľký kufor.....kupovali sme ju v akcii OPEL 24 hodín, opakuje sa táto akcia aj niekoľko krát do roka. Z ceny 22 500, sme sa dostali na cenu 15 500. Tak že finančná úspora obrovská. Manžel si to sám vyskladal, ako uznal za vhodné.
Odpovedať
Profilova fotka
Klesajú preto lebo aut máš na trhu strášne veľa. Inak ak kupuješ auto nepozeraj iba na spotrebu ako 99 percent Slovákov. To už vôbec neni smerodatný údaj na ekonomickosť jazdy. A tiež nový dieslový motor tak ročník 2010 a podobne si dnes kupuje iba veľmi bohatý človek lebo servisovať v dnešnej dobe dieslové auto je dosť paleta :-|
Odpovedať
@cinnamon111 my presne tak isto ako vy. Tiež Opel Astra combi. Tiež maximálna spokojnosť. Zvažovali sme nad kúpou ojazdeného, napr. passat alebo audi tak do 4 rokov, ceny sa hýbali okolo 10000 až 12000 €. Keď sme si zobrali, že pri ojazdenke je stále riziko, neviete čo kupujete (pretočené km, búrané atď), chyby sa môžu prejaviť časom, a potom je problém. Radšej sme doplatili o 2-3 000 viac a máme nové auto so zárukou a bez starosti. Myslím si, že pri dnešnej situácií na automobilovom trhu si len blázon kúpi ojazdenku za 10 000 € a viac
Odpovedať
@nelimatej Ja len par postrehov a otazok, na ktore necakam odpoved... Sedela si niekedy v audi alebo passate, ked to porovnavas s oplom astra combi? Myslis si, ze ked si si kupila nove auto, tak mat urcite starosti nebudes? Ja si naopak myslim, ze len blazon si kupi nove auto za 12 tisic a potom si este mysli, ze urobil dobre a porovnava ho so 4 rocnym passatom...
Odpovedať
Profilova fotka
@nelimatej No tak my sme ti blazni. :) je to vec nazoru. Tiez sme pred nedavnom riesili dilemu jazdenka vs.nove auto. Boli sme povodne rozhodnuti kupit nove auto, kedze jazdenka je tak trochu macka vo vreci. No na koniec sme skoncili pri 3-rocnom ojazdenom aute. Nove auto tejto znacky, v tejto vybave stoji okolo 30 tisic. Dokonca sme pozerali auto rovnakej znacky, nove, o jednu radu nizsie a stalo 20 tisic eur. Pozreli sme viac novych aut a aj keby sme navysili nas limit, tak by sme nedostali auto s parametrami, ktore sme pozadovali. Takze sme vsadili na jazdenku, kupovanu od znameho s tym, ze sme sa dohodli, ze auto dame preverit a ak najdeme nieco zasadne, mozme ho vratit.
Odpovedať
@janka279 vy ste pravdepodobne kupovali drahšie auto, že? ;-) Lenže my sa tu bavíme o opli ;-), ktorý v akcií Opel 24 vychádza od 12 000 € a vyššie. Ale ako si napísala, je to vec názoru, tisíc ľudí, tisíc chutí. Sú ľudia, ktorý povedia, že nové auto v žiadnom prípade, veď vyjde z predajne a už stráca predajnú hodnotu, a sú ľudia, ktorý by ojazdenku nechceli, možno zlá skúsenosť
Odpovedať
aj mne pride naj volba auto lepsej znacky (audi, vw, bmw, honda) ktore je 1-4 roky stare, idealne ked je tak dvojrocne s malo km, auto cena oproti novemu je uplne inde a auto je ''skoro'' nove. A este jedna alternativa, velmi dobra, kupit si predvadzaci model co ma od 0-1000km,ma rok a oproti novemu je o 1500-2000eur lacnejsi;-)
Odpovedať
Profilova fotka
@nelimatej Jasne. Tisic ludi, tisic chuti. Ci bolo nase rozhodnutie spravne, ukaze az cas. Zatial sa mi auto paci, sedi mi ako rit na serbel. :) Toto je uz nasa tretia jazdenka, prvu do teraz pouziva svokor a chodi nou aj na dlhe cesty do zahranicia. Auto nemalo vazne opravy, len tie suvisiace s opotrebovanim. Ma uz svoje roky. S druhou jazdenkou sme mali par problemov, ale rozchodili sme to a je to super vykonne auto ako stvorene na dlhe cesty. :) To pouziva manzel na sluzobky. Nove auta maju vyhodu, ze sa na ne vztahuje zaruka a ak sa aj vyskytnu nejake chyby, vacsinou sa daju riesit v ramci zaruky. @rasto7764 Presne aj toto bola nasa dalsia alternativa. Kupit predvazdacie vozidlo. Za lepsiu cenu je mozne dostat auto s lepsou vybavou.
Odpovedať
Ja som kupoval novú Toyotu, tiež som rozmýšlal nad predvádzacím vozidlom. Kamarát, čo je vedúci predaja ma od toho odhovoril, že predvadzacie vozidlo, to platí do slova a do písmena.. :-|
Odpovedať
@kexik218 ako to suvisi si stavbou?
Odpovedať
Tak-tak... poprosím adminov tému vymazať...
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
gashtaan, dedo758 - prečo sa do nej navážate? Je pravda, že jej otázka nesúvisí so stavbou, ale je umiestnená v sekcii VŠETKO MOŽNÉ - VOĽNÉ DISKUSIE - tak kde je problém? :-)
Odpovedať
Profilova fotka
@gashtaan no auto moze mat modru strechu a material tiez na niecom treba vozit :-) ale teraz vazne, s tymi autami je to tak, jedni su za stare, druhi za nove, ale v podstate nikto nema pravdu :). Zavisi to totiz od konkretneho pripadu. Niekedy kupite stare auto a budete si trieskat hlavu o mur, aka to bola blbost, lebo ste stale v servise a niekedy sa to stane aj pri novom (moj pripad). A ani vychytena znacka nie je zarukou, ze sa to skonci zle. Npr aj spominany Opel mal strasne zlu povest, ale to sa prave v poslednej dobe dost meni (hlavne v Nemecku). Osobne som sa rozhodol, ale zase pre nove ale s tym, ze zaruka bude 4 roky. Asi to budem zase aj potrebovat, podla predajcu bolo auto vyrobene minuly pondelok :(
Odpovedať
Profilova fotka
Ja osobne som za jazdené autá. Prečo? No jednoducho raz v živote som si kúpil nové auto - Mazdu - ktorá patrila štatisticky k málo kradnutým autám. V mojom prípade štatistika zlyhala a o tri dni som bol bez auta. Ukradli mi ho. Nové auto stráca prvé tri roky na hodnote veľmi rýchlo a prvý majiteľ sa s ním nachodí poctivo do servisu nielen na záručné prehliadky, aby nestratil záruku, ale aj všetky "muchy" a chyby, ktoré sa objavia v rámci záruky sa odstránia. Potom prídem ja - a po troch rokoch si kúpim lacné ojazdené auto, ktoré má už vychytané prvé muchy. Dalšou výhodou je u mňa to, že so mautomechanik a okrem toho, že sa v autách vyznám, tak sa aj v servise občas dostanem k výhodnej ponuke. :-)
Odpovedať
Profilova fotka
@jamk1 no koli tom kradnutiu noveho sa oplati asi GAP. K tomu druhemu, ja zase na mojom vidim, ze sa prave po tej zaruke zacinaju veci kazit a to zase financovat nechcem :). Zavisi od modelu samozrejme, ale su veci ktore sa prirodzene opotrebuvaju .
Odpovedať
Profilova fotka
@kexik218 Celkovo je dnes investicia do noveho auta velmi stratova.Automobilky chrlia kvanta aut a preto prepad ceny po 2-3 rokoch na polovicu nakupnej ceny nije nicim vynimocnym.Opel je na tom velmi zle.Preto predava s obrovskymi zlavami,aby udrzal ake take predaje a nasledne zarobil aspon na servisnych pracach a dieloch.Robia momentalne vzhladovo pekne auta,ale kvalita je zla,prepad ceny obrovsky.Osobne by som sa Oplu oblukom vyhol.
Odpovedať
Profilova fotka
@zirafak to s oplom a kvalitou uz davno nie je pravda. http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/...
Odpovedať
mam doma 2 ople. s benzinovou astrou ziaden problem, dieslova vectra si uz peniazky vyziadala. (chybu spravili, ze tie diesle su alfa romeo motory...) s oplami som celkovo spokojna, mala som chvilku insigniu, a brala by som aj tu, je hlavne vacsia ako astra. neviem odkial mate ze su ople lacne, moje nove stalo vyse 40.000€ :-D a budem sa znova opakovat, najlepsie kupit jazdenku, a to z nemecka. ci uz je to opel alebo ine. tam ceny klesaju neuveritelne, po roku strati auto aj 20-30% z ceny. a vyber je neskutocny, vybavy lepsie ako na SK.
Odpovedať
Profilova fotka
@majkoj Skutocne veris takymto v dnesnej dobe upletenych testom? :-D
Odpovedať
Profilova fotka
@zirafak a ty veris urban legends ? :-D
Odpovedať
Ak ti môžem trochu poradiť: Máme vo firme zopár aut a v poslednej dobe ich aj dosť sledujem. Keby som si mal vybrať Opel a financie by mi to dovolili, tak si kúpim GTC alebo Insigniu :-D vo všeobecnosti sa hovorí, že Ople sa dosť kazia. Niekto tu spomínal Audi, radšej nekomentujem - asi musí mať na to človek šťastie, mali sme vo firme 4 a všetky sa kazili a to boli nové (Q5, A4 allroud, A4) Jedine A8 stálo za to, ale to sa odzrkadlilo aj na cene. Volkswagen je dobrá značka, málo sa tieto autá kazia a ešte by som pochválil zlatú, dobrú mazdu alebo hondu ;-) Prípadne v poslednej dobe som pozeral nový ford focus, nad tým by som skôr porozmýšlal ako Opel. V podstate je to jedno, musíš mať šťastie na auto, potom ti to môže dlho vydržať aj bez opravy :-) a hlavné je, aby si sa dostala tam kam chceš ísť :-)
Odpovedať
@rebelix tak ale vies ako sa jazdi s firemnymi autami... tam nevydrzi ani tank :)
Odpovedať
@gashtaan - poznám majiteľov, hlavne tých kvalitnejších aut. mali sme kúpené hondy, konkrétne civic pre ďalších zamestnancov. To je nezmar :-D Po 500.000 km ked niečo škrípalo v aute, tak to vedúci dopravy len odstránil napr. nejakú platničku a že je to vybavené, už to ide potichu :-D
Odpovedať
Profilova fotka
@manilla ja som s Nemeckym kolegom riesil, preco su tie auta v Nemecku take lacne. Vysvetlil mi to tak, ze oni su lacne len ked sa vyvyazaju, lebo na to nie je zaruka :). Ked on kupoval jazdenku pre seba tak stala vraj majland. Ale to neznamena, ze sa to tam neda kupit pri troche stastia za super cenu .
Odpovedať
@gashtaan @gashtaan toto je v kategorii volna diskusia takze nechapem preco sa mi tu oduvas Dakujem vsetkym za nazory a skusenosti
Odpovedať
Profilova fotka
Vždy záleží na konkrétnom kuse. Tak ako môžete kúpiť bezproblémové nové auto, rovnako aj úplnú katastrofu s ktorou budete viac v servise ako na ceste. Tak isto sa dá kúpiť ojazdený črep ako aj auto, ktoré bude slúžiť bez poruchy ďalších stotisíc km. Všeobecne sa ale dá povedať, že súčasné nové autá sú kvalitou a poctivosťou ďaleko za tými, čo sa vyrábali 10-15 rokov dozadu. Nájsť poctivo vyrobené auto už chce znalosti, t.z. od akého výrobcu aký model, konkrétny motor a prevodovku. Hlavne výrobcov motorov a prevodoviek nie je až tak veľa a boli by ste prekvapení, kto je konkrétny výrobca motora a prevodovky v konkrétnom modeli - nikedy býva jeden a ten istý motor v ponuke aj 5-6 značiek ;-)
Odpovedať
@kexik218 osobne mam Astru uz nieco vyse 4 roky - objednana asi 3 mesiace po tom co prisla na trh. 1.4 Turbo Cosmo. Cena bola OK, za to ze to ma fakt skevele svetla - AFL adaptabilne bixenony (odporucam) - teraz su este nejak vypelsene AFL+. Priplacal som si za nastavitelne tlmice, sportove sadadla, vyhrievany volant - fakt v zime paradicka (kia s tym prisla az teraz tusim v poslednom roku). Samozrejme na aute boli nejake muchy a asi 2 zvolavacky - nejaky snimac spojky (sem tam vyplo tempomant) a nadrzka chladiacej. Ale co ma nastvalo najviac - tesne pred dovrsednim 4 rokov a necelych 80 tis. km zacala hucat prevodovka a isla na repas. Ked som kupoval zaruka bola 2 roky, teraz je tusim 4, ale mal som nejake poistenie Car Garantie, takze repas prevodovky 400 Eur namiesto 1400. Uvidime ako dlho to bude ok. Inak teraz sme absolvovali cestu do Grecka a spat - spolu 4000 km. Cesta tam 1700 km so spotrebou 6.7 l, pri priemernej rychlosti 100 km/h (vsetko na hranici povolenych rychlosti podla GPS nie tachometra), po ostrove Lefkada sme najazdili asi 300 km stupla spotreba na 7.1 a vydrzala taka presun na Chalkidiki aj navrat spat. Trochu ma stve ta prevodovka, uvidime ako bude drzat dalej. - zaujimava alternativa pri Oploch je tovarenske prerobenie na LPG (nie niekde v garazi montaz splynovaca), konkretne 1.4 turbo 140 k, - teda ide na benzin alebo LPG (ma 2 plnohodnotne nadrze, plyn asi za rezervu) Urcite to ma Astra aj Zafira. Inak 2015/2016 by mala prist nova astra aj Insignia - a minimalne pri astre sa pise o schudniti cca 80 - 100 kg, kedze tie auta su fakt dost tazke.
Odpovedať
Profilova fotka
@mr79 tak mne takto zacala hucat prevodovka na mojom roomstri pri cca 120k. Odislo tam dvojlozisko. Ale dostala ma "pricina", ze vraj prilis setrim auto :). Kolega co ma pozna skoro umrel od smiechu. Takze to je asi standartna vyhovorka :). K tomu som menil spojku a plno kadejakych drobnosti (spinace , vypinace, ventilator na klime, nejake dolamane klapky na klime, uchytenia prednej napravy...). Ked sa tak zamyslam asi by som to nemal ani predat, lebo je tam uz skoro vsetko podstatne nove :)
Odpovedať
@majkoj no ja to nesetrim... ved preco som si daval sportove ergonomicke sedadla, nastavitelny podvozok - nehovorim ze je to nejaky trhac asfaltu, ale da s tym jazdit aj rychlo aj usporne ;)
Odpovedať
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?