Kolísanie otáčok motora

neviete poradiť? ak naštartujem motor za studena tak to vyhupne na 2 tisic potom klesne a okolo 1 tisíca kolíše a ustáli sa nad 1 tisíc. A potom postupne za minútku klesne na 1 tisíc. Prečo to motor robí? ide o renault 1,2 , 54 kW. 16 ventil. tankujem iba 95 od slovnaftu.
Odpovedať
1
2
zabudol som dodať motor je nový ma najazdené iba sotva 7 tis km,
Odpovedať
To jr normálne kým sa nezahreje...
Odpovedať
To nie je normalne, treba to dat na pocitac co tam odislo.
Odpovedať
Vycisti klapku
Odpovedať
Renault... Ak je to trojvalec tak je to ok. :-D
Odpovedať
je to štvorvalec
Odpovedať
@pantvaroh nemyslis vazne ze to pises sem.. ti to zmazu, aj tak musis ist do servisu tak chod, treba ako zaklad urcite diagnostiku
Odpovedať
Vývojári v Audi vymysleli pohon všetkých kolies, tak si to dali do znaku. Vývojári v Renault nevymysleli nič, a tiež si to dali do znaku.
Odpovedať
@insed hm...akurát že Audi vzniklo v 1910, pohon 4x4 v roku 1900 - Porsche.
Odpovedať
@catscan možno len zdokonalili ten pohon, toto bol skôr vtip na margo renault :-)
Odpovedať
@insed ...asi pre toto nevymysleli nič...nechceli riskovať :-D :-D :-D
Odpovedať
A co riesis vlastne? mas nove auto v zaruke tak asi zajdem do autorizovaneho servisu
Odpovedať
Článok sa načítava...
no čo je zaujímavé ten motor to nerobí vždy, niekedy to proste urobí a inokedy nie cez zimu to nerobilo vôbec a teraz ako sa oteplilo to dakedy urobí a dakedy nie.... proste nechápem.
Odpovedať
@technik007 to je síce holý fakt, ale slováci nevymysleli nič žiadnu značku žiadnu inováciu ničoho iba mantujú zahraničné autá v mega hangároch...
Odpovedať
@pantvaroh ..možno to zlé je na niečo dobré, pretože možno by vymysleli ešte niečo horšie ako Renault :-D :-D
Odpovedať
@pantvaroh ..Ja by som to typoval na Lambda sondu ale ako píšeš v zime ako aj v lete otáčky iste stúpnu nad obvyklých 800otáčok /cca 1000-1500/ a samozrejme závisí od teploty/ako sa rýchlo motor zohreje na teplotu okolo 80C/ kedy sa otáčky ustália..Ale ako Ti radili predo mnou máš nové auto a choď do servisu nech to hodia na diagnostiku...Vôbec ani neuvažuj o tom, aby si Ty do toho zasahoval nejako pretože Ti skončí ZÁRUKA... ;-)
Odpovedať
@technik007 už vymysleli... https://www.google.com/search?q=taz+1...
Odpovedať
@technik007 presne toto aj mne napadlo, lambda sonda robi sarapatu. @pantvaroh nespekulij, chod s tym do servisu, pripoja na diagnostiku a zistia (aspon dufajme, ze zistia) co strajkuje. Chlape, treba si uvedomit, ze toto su auta prespikovane elektronickymi dzindzikmi, ktore si ziju vlastnam zivotom, Toto nie je Skoda 100, kde s kamaratom stravis sobotne predpoludnie nastavovanim palca rozdelovaca, len aby si sa vyhol vysavaniu. Elektronika v autach vas o tuto zmysluplne zabavu pripravila :-p (a aj tak sa vysavaniu vyhybate :-p )
Odpovedať
@pantvaroh nechapem preco to tu vlastne riesis, zaruka je presne na toto, zavez to do servisu a este si pytaj nahradne auto!
Odpovedať
@insed ...a chvalabohu že s tým už aj prestali, o tom viem svoje..a verím tiež že každý kto používal denne také "vozidlo" tiež vie svoje...hlavne sa previezť takou sanitkou po nie veľmi dobre udržiavanej ceste... ;-) po vystúpení zo sanitky na 100% "vyzdravel"... :-D :-D
Odpovedať
kolisanie otacok u tak mladeho vozidla je divne. Keby je to auto s najazdom nad 100 tisic, opytam sa ci nebola vybrana bateria, niektore znacky pri co i len 5 min odpojeni baterie stratia takzvanu VRAM pamat, ktora je zodpovedna za mixovanie vzduchu a paliva. Vela servisov na tejto nevedomosti mastne zaraba, ale to nebude Tvoj pripad. Totiz zanesena skrtiaca klapka ako pisal originalx moze sposobit presne toto, ale nemusi. S tak malym najazdom to ale nemusi byt, moze to byt napr MAF senzor (mass air flow), ktory mas za vzduchovym filtrom pod kapotou, mozno to tam len niekto zle nasadil, mozno je odtrhnuta nejaka rura a mas unik vzduchu. Ale pokial ti otacky idu stabilne uz so zahraitym motorom, idu? nemas zapnutu KLIMU pri tych kolisani otacok? Klima beze prihodi kludne aj 200 otacok ked sa zapne (napriklad mne zapina kazdych 30 sekund na 8 sekund, odhadom). otacky nad 1000 je dost vela, to je na bezne auto fakt vela.. nechcem byt zas za paranoika, ale na slovnate tankovat, fu, to by som svojmu autu neurobil, ale ja tam musim liat aspon 98cku :D Z PP ale asi inu moznost nemas :( v servise nehovor ani slovo o tom, ze si skusal hlada zavadu sam, servis vzdy hlada co i len najmensiu zamienku ako ti zrusi alebo odmietne zaruku. ani o tom nevtipkuj... v tom servise, samozrejme idealne je to zobrat tam, kde si ho kupil, ale pokial to nie je mozne, tak iny autorizovany servis a odvolaj sa na zaruku, ale najskor by som sa slusne opytal, ci mi to vedia pozriet, ci sa to chova normalne... Mne to napr zime hodi az na 2500, klesne na 750.. v lete a horku to hodi len okolo 1800 a klesne na 750 daleko rychlejsie. Druhy start uz so zohriatym motorom mas aky? Ale tak ci tak, bez ohladu na kohokolvek rady, zastav sa v servise, na nete ti nikto nepomoze. Skor riskujes dalsie kilometre s moznou zavadou, ale pokial ti pri tachometri nehlasi ziadna ZLTA ikona alebo cervena nic, tak je to pravdepodobne len zohrievanie motoru... Zas nestresuj sa :D
Odpovedať
štart prebehne tak že pri štarte to vyhupne na 2 tis. potom klesne na tisíc a potom sa okolo tisícky pohúpe a vystupi cca na 1200- 1300 a potom po pár sekundách klesne na 1000, no nerobí to ráno, nerobí to ak je zima, nerobí to nikdy ak trochu pojazdím teda ak naštartujem kus prejdem vypnem a zas naštartujem, v servise som bol povedali mi že mám natankovať do prázdnej nádrže aspoň 20 litrov 98 smičky benzínu a ak aj potom to bude opakovať sa tak mám prísť.
Odpovedať
@pantvaroh skus si to odsledovat v zavislosti od spustenej klimatizacie v aute...
Odpovedať
@sue1978 mám zapnút klímu a naštartovať alebo ako? prečo by mala mat klíma na to vplyv?
Odpovedať
Profilova fotka
To by ma naozaj zaujimalo ako ma ten problem vyriesit 98ka :)
Odpovedať
Profilova fotka
@pantvaroh klima potrebuje vykon motora, akonahle sa zapne, stupnu otacky na volnobeh.
Odpovedať
Profilova fotka
@pantvaroh vidim ze moc o historii slovenska nevies ;-) vela veci sa tu vymyslelo a pol sveta to obkukalo. Smutne je len to ze casom sa vsetko rozkradlo a rozdrbalo. Sme moc mala krajna na to aby sme mohli superit s ostatnymi krajnami
Odpovedať
Profilova fotka
@pantvaroh chod na diagnostiku. Moze to robit aj cidlo teploty motora. Alebo nejaky studenak ktory meni odpor. Bez pocitaca sa budes zbytocne trapit. Su manici co ti za 10 minut prstom ukazu na vec ktoru treba vymenit.
Odpovedať
To je celkom brutalny servis, ked je norma 95 a oni radia 98...
Odpovedať
@insed Dnesne Audi ma 4 kruhy ako memento zlucenia 4 automobiliek v roku 1932 - Audi, DKW, Horch a Wanderer.
Odpovedať
1
2
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?