Duša na vozík

dobry den......prosim vas ako vymenit tuto dusu? selep ma 2 matice neviem z akeho dovodu na bicykli je iba jedna matica nemam s takym selepom ziadne skusenosti, ktora matica kde ide, vdaka za pomoc, pridavam foto
Odpovedať
@santos950 Aký typ duše máš na foto??? Daj podrobnejšie údaje..Je do auta,traktora???
Odpovedať
je to na vozik karu
Odpovedať
asi je to auto selep
Odpovedať
@santos950 Tak potom nemusíš mať obavu... Daj dole matice /obe/ prevleč cez ráfik dušu a daj presne ventil cez otvor a nasaď maticu.Dotiahni tak aby to nebolo veľa ani málo, aby sa Ti ventil neskrútil pri montáži pneu. Potom to normálne nafúkaj a ventil musí smerovať von v 90stupńovom uhle. Potom po nafúkaní dotiahni maticu a keď chceš daj aj tú druhú-kontramatku. To je všetko... ;-)
Odpovedať
cize prevliect ventil cez dieru a dat tu podlozku s maticou? nafukat potom ta druha matica ani nemusi ist iba ciapocka nie?
Odpovedať
@technik007 vdaka za pomoc
Odpovedať
@santos950 podlozka ma byt podla mna zvnutra rafiku. Preto ma to osadenie, aby zapadla do diery v rafiku. Dotiahnut tak ledabolo, nafukat skoro naplno, potom dotiahnut maticu. Pripadne aj kontra maticu. Tak ako pise @technik007.
Odpovedať
Profilova fotka
@megdesign Tam kde je zavulanizovaný ventil do duše je kuželová podložka, ktorá má tvar ráfiku a tá z vnútornej strany zabezpečuje správnu polohu ventilu. Matica sa montuje jednoznačne z vonkajšej strany a druhá je použitá ako kontramatka, aby sa matica napovolila. Určite nedávať maticu z vnútornej strany, lebo by poškodila dušu.
Odpovedať
@megdesign ked ma ist podlozka do vnutra tak potom aj matica dovnutra, neviem ci to tam nebude zavadzat vo vnutri ta matica
Odpovedať
@jamk1 Ved o tom pisem.... Na obrazku su dve matice a jedna podlozka, ktora ma "bombir" - vytvarovanie, aby zapadla do rafika z vnutornej strany. Z vonkajsej strany potom len matica, pripadne aj druha kontramatka. ;-) http://www.dum-motocyklu.cz/media/ven...
Odpovedať
@santos950 Nie. Vyskrutkuj tie dve matice, podlozku nechaj na ventile. Obuj plášť na jednu stranu rafika, potom dnu strc dusu a ventil do diery v rafiku. Obuj druhu stranu plastu. Nafukaj tak,aby sa dal nadstavit ventil kolmo na osku kolesa. Dotiahni jemne maticou. Dofukaj naplno. Dotiahni maticu s citom. Druhu - kontramaticu - mozes a nemusis dat. Potom len plastova capicka na koniec. ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
@megdesign Prepáč, asi som nepozorne čítal. :-)
Odpovedať
Článok sa načítava...
@jamk1 A mozno som to aj ja sprosto napisal :-D
Odpovedať
@megdesign cize potom podlozka bude opacne polozena v rafiku nie ako je teraz vid obrazok hore
Odpovedať
som sa skecal podlozka bude tak ako je na obrazku hore
Odpovedať
Ano. Podlozka bude vlastne medzi rafikom a dusou. Ta podlozka tam je na to, aby dusa drzala na mieste a pri "flekovani" ti neustrihlo ventil :-D
Odpovedať
@megdesign :-D :-D :-D
Odpovedať
@megdesign Myslím si že károu asi nebude tak flekovať alebo "gumovať" že by sa mu pootočila duša na ráfiku... :-D :-D :-D :-D ;-) ;-) ;-) ;-)
Odpovedať
@technik007 Co ty vies...? Kto vie aka to je "kara".... :-) :-)
Odpovedať
@megdesign Kára zn. F-1 :-D :-D 1-2"konské sily" ;-)
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?