Dotazník k diplomovej práci (2015)

Dobrý deň, som študentkou 2. ročníka magisterského stupňa Katedry psychológie na Filozofickej fakulte Trnavskej univerzity v Trnave. V rámci diplomovej práci skúmam kvalitu života, zvládacie stratégie a motiváciu k výkonu. Chcela by som poprosiť všetkých zamestnaných, aj nezamestnaných ľudí o vyplnenie dotazníka, ktorého výsledky budú použité pre účely výskumu k mojej diplomovej práci. Všetky výsledky sú anonymné a budú využité výlučne na akademické účely. Dotazník môžete vyplniť na tejto adrese: http://goo.gl/forms/PHCxy0YC4G Za účasť vo výskume Vám vopred veľmi pekne ďakujem.
Odpovedať
@diplomka15 Bez urazky, ale ten dotaznik vzhladom na dlzku Vasho studia mohol byt prepracovanejsi. Napr.: "Ako veľké problémy Vám robí pohybovať sa mimo domov? *" veľmi zle veľmi dobre :-S
Odpovedať
@diplomka15 odporucala by som ti precitat si po sebe tie otazky este raz, lebo ta uroven gramatiky na VS studentku je fakt chaba... zla forma vykania, zly slovosled, chybajuce sloveso....
Odpovedať
veľa otázok sa tak zbytočne opakuje. Prečo?
Odpovedať
To je strasne dlhe. A obcas nejasne
Odpovedať
Profilova fotka
@diplomka15 Zial musim suhlasit s nazormi ostatnych. Niektore otazky su velmi zle naformulovane. Aj som chcela pomoct, no neda sa mi prekliknut na dalsiu stranu.
Odpovedať
Veru nejasne. Napr. ako zdrave je prostredie v ktorom zijem. Co, moje byvanie? Lebo ci je zdrava voda co pijem a vzduch co dycham neviem posudit. Na to su odbornici. Keby som mala doma plesnive steny zimu a vlhko to by som mohla posudit ako nezdrave... Podla mna by sa touto diplomovkou malo prist k uplne inym vysledkom ako daju odpovede na tieto otazky...
Odpovedať
zrejme sa tu zbytocne rozpisujeme, tento text aj s odkazom je umiestneny aj na mnohych inych diskusnych forach, uzivatel bol zalozeny asi len jednoucelovo a nebude reagovat. Potrebuje len kusy a mat to povyplnane :-)
Odpovedať