Menu Forum

Dotazník k diplomovej práci (2015)

19. feb 2015  • 
fotoportrét
fotoportrét
diplomka15
Registrovala sa 18. februára 2015 na modrastrecha.sk. Pridala 4 príspevky. Okres Trnava.
fotoportrét
fotoportrét
diplomka15
Registrovala sa 18. februára 2015 na modrastrecha.sk. Pridala 4 príspevky. Okres Trnava.
 Dobrý deň,

som študentkou 2. ročníka magisterského stupňa Katedry psychológie na Filozofickej fakulte Trnavskej univerzity v Trnave. V rámci diplomovej práci skúmam kvalitu života, zvládacie stratégie a motiváciu k výkonu. Chcela by som poprosiť všetkých zamestnaných, aj nezamestnaných ľudí o vyplnenie dotazníka, ktorého výsledky budú použité pre účely výskumu k mojej diplomovej práci. Všetky výsledky sú anonymné a budú využité výlučne na akademické účely.

Dotazník môžete vyplniť na tejto adrese: http://goo.gl/forms/PHCxy0YC4G

Za účasť vo výskume Vám vopred veľmi pekne ďakujem.
18. feb 2015 o 19:48  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
 Pridaj príspevok
fotoportrét
fotoportrét
catscan
44
Registroval sa 14. apríla 2013 na modrastrecha.sk. Pridal 1208 príspevkov. Má 18 priateľov. Okres Nitra.
fotoportrét
fotoportrét
catscan
44
Registroval sa 14. apríla 2013 na modrastrecha.sk. Pridal 1205 príspevkov. Má 18 priateľov. Okres Nitra.
 @diplomka15 Bez urazky, ale ten dotaznik vzhladom na dlzku Vasho studia mohol byt prepracovanejsi. Napr.:

"Ako veľké problémy Vám robí pohybovať sa mimo domov? *"

veľmi zle veľmi dobre

emoticon
18. feb 2015 o 20:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
fotoportrét
fotoportrét
blacklady
1
Registrovala sa 8. júla 2011 na modrastrecha.sk. Pridala 52 príspevkov. Má 6 priateľov. Trenčianska Turná, okres Trenčín.
fotoportrét
fotoportrét
blacklady
1
Registrovala sa 8. júla 2011 na modrastrecha.sk. Pridala 52 príspevkov. Má 6 priateľov. Trenčianska Turná, okres Trenčín.