Blocek z lidlu

Ahojte, chcel by som sa opytat ci niekto nekupoval za posledne dva roky z lidlu excentricku brusku parkside (Parkside PMFS 200 C3)a nema od nej blocek . Dakujem za vase odpovede/pomoc.
Odpovedať
@romanv90 parkside ma zaruku 3 roky, len tak pre info.
Odpovedať
@igor256 niektoré spotrebiče čo mám z Lidlu , či kauflandu treba zaregistrovať cez net na dlhšiu záruku a dať bloček niekomu nepomôže ak má výrobné číslo a pokiaľ má v záruke bude potrebovať potvrdený bloček alebo záručný
Odpovedať
v lidli to vobec neriesia ci mas nieco zaregistrovane cez net na vyrobne cislo...mas blocek a zoberu to..🙂 🙂
Odpovedať
@romanv90 ale len do 2 rokov
Odpovedať
@romanv90 nieje to vzdy pravda. Myslis ze preci sa predavaju stale nove stroje? Ich predaj podlieha urcitemu tipu. Pokial to budes reklamovat a casovo tvoj blocik nebude sediwt tak ti to neprejde.
Odpovedať
@profistavbari to sa uvidi az na reklamacii, no predajna to zistovat na mieste ozaj nebude, na blocku je uvedeny kod produktu a ked ten sedi s blockom je to polovicna vyhra...
Odpovedať
@profistavbari v Lidli som zatiaľ našiel vždy len nové, nikdy nie použité opravené
Odpovedať
Profilova fotka
@romanv90 pochybujem, ze ak by aj niekto mal, tak by ti ho dal. ved vsetci chcu mat blok odlozeny, ak by sa nieco stalo.
Odpovedať
@janulienicka3 za pokus to stoji 🤔
Odpovedať
@duzu netvrdim ze tam maju pouzite. Ide o obmenu ich naradia. Nepredavaju tu istu seriu viac krat. Preto nefunguje klamanie- blocik z ineho tovaru. Myslim kupebe pred pol rokom a reklamovat ako sucasne naradie.
Odpovedať
@romanv90 pocul sim ze lidl uz takto nefunguje. Cca mesiac dozadu reklamacia znameho a uz idu ako vsade... reklamacia mesiac.
Odpovedať
@profistavbari pozri VOP Lidlu iné platí len pre e-schop-Lidl ako každý , no v predajni stále rovnako
Odpovedať
Článok sa načítava...
@romanv90 blocek nepotrebujes, reklamoval som tak viackrat. Napisal som na infolinku lidlu ze by som chcel reklamovat ale nemam blocek, napises ze je to parkside a kupena pred rokom a pol, strhni nalepku, kde je napisane kedy bola vyrobena. Potom mi odpisali, aby som im napisal do ktorej predajne to pridem zaniest a kedy, a ona upovedomila predavacky a uz o mne vedeli.
Odpovedať
@duzu zial ina skusenost. Zrejme to nemaju jednotne.
Odpovedať
@romanv90 kolega práve včera išiel reklamovať kotucovu pílu z Lidlu a neuznali mu. Lebo zobral bloček od druhej kotucovej pili tiež z Lidlu rovnakej značky. Pani pri pokladni nesedelo číslo tak mu nezobrala reklamáciu. A pritom to bolo kupované z Lidlu. Oba rovnaké výrobky.
Odpovedať
@jozo41 rovnaka skusenost znameho. Veci sa menia....
Odpovedať
@podko dakujem za reakciu vyskusam to touto cestou 🤗👌
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 1 roku
@podko >> blocek nepotrebujes ja som teraz reklamoval kosacku, blocek original som stratil, ale mam "kopiu" zo servera danovej spravy cez mobilnu aplikaciu eBlocky a vyhodili ma s tym, ze vraj ona potrebuje ORIGINAL, kde su nejake kody, ktore na tej kopii nie su a bez toho to nevie nahodit do systemu https://www.soi.sk/Files/podnety/v401...
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?