Ako reklamovať Scheppach miešačku?

Miešačka prestala fungovať. Kúpoval som ju v mall.sk a tí povedali, že ju treba celú doniesť. Príde mi to však zvláštne pratať takúto miešačku do mall.sk, ktorý navyše v mnohých mestách sa nachádza na miestach, kde je prístup s vozíkom nemožný. Servisné strediská Scheppachu - tých je pár po Slovensku, nie je možné sa im dovolať...a keď sa dovolám tak hovoria, že nerobia servis pre mall. Vie niekto poradiť ako to rekamovať a kde?
Odpovedať
Ked povedali že ju treba doniesť, tak v čom je problém? :) Je hádam normálne že pokazenú vec treba doručiť do obchodu, či?
Odpovedať
@cotibebemore no mne prisla rozlozena a myslim rozumnejsie by bolo ju aspon rozlozit..ako som pisal mall je v mnohych mestach v centre s nepristupom vozika...a trepat to 200km inde je sprostost...
Odpovedať
Podla zakona nemusis mat povodny obal. Takze by som ju hodol do dodavky a vriviexol na najblizsiu prevadzku podla emailovej dohody. To by som chcel vidiet tie ksichty, keby som ju tam dotrepal :-D Skor by som sa obaval toho, zeby mohli vymyslat, ze nie je ocistena :-p
Odpovedať
Mall vo svojich obch.podmienkach pise " ...V prípade akejkoľvek Reklamácie informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu. Predávajúci s prihliadnutím na povahu reklamácie ponúkne Kupujúcemu, aby ho navštívil servisný technik a opravu porúch Tovaru urobil na mieste prípadnej inštalácie, t.j. u Kupujúceho, alebo odporučí Tovar dopraviť do servisného strediska."...https://www.mall.sk/obchodne-podmienky Skus sa dohodnut s Mall, nech ti poslu servisneho technika domov. @cotibebemore - pri objemnych tovaroch je praveze bezne, ze technik pride k zakaznikovi,alebo sam servis, ci predajca zabezpeci zvoz do svojho servisu.
Odpovedať
@majki555 prave to je problem so Scheppach ze ziadny technik domov nechodi...
Odpovedať
@radoslavc a kedy sa ti pokazila? mne tiez sama od seba vypla ked bolo vonku velmi teplo a dlho som betonoval. Na dalsi den uz vsak fungovala a ukazalo sa ze ju "vypla" ochrana proti prehriatiu.
Odpovedať
@radoslavc Este ma napadla jedna rada. Skus sa s Mall dohodnut,aby tovar vyzdvihli oni. Ved oni maju rozvozy tovarov po celej republike,urcite maju zmluvy s prepravnou spolocnostou,alebo maju vlastne vozidla. Ak odmietnu,asi ti ine nezostava, iba zaslat miesacku nejakym kurierom. Inak, tato tvoja tema je dobrym prikladom toho,aby si kupujuci vopred preverili pri kupe objemnejsich tovarov a urcitych znaciek aj moznosti reklamacie. Lebo toto je priklad,ako si odohnat buducich moznych zaujemcov!!!! Nenapadlo by ma, ze taky "moloch" ako je Mall.sk nema nejako zabezpecene taketo pripady k spokojnosti zakaznikov... Ja som davnejsie reklamovala napr.sedaciu supravu a susicku pradla. Neviem si predstavit, ze by som zohanala velke auto na prepravu,alebo platila drahu prepravu kurierom. Nastastie v oboch pripadoch prisiel technik ku mne domov a opravu vykonal na mieste.
Odpovedať
@radoslavc to mi hlava nebere, ako mozu v autorizovanom servise povedat, ze nerobia servis pre mall?
Odpovedať
bežne sa to stava. autorizovany servis je firma, ktora zaraba na opravach a platia si ich predajcovia/distributori. mall.sk pravdepodobne obchadza oficialneho slovenskeho distributora, nakupuje tovar boh vie odkial zo zahraničia a preto majú pravo neprevziať reklamaciu tak či onak mall.sk musi rešpektovať zákon, prevziať reklamaciu a vykonať opravu či už u nas alebo v zahraniči
Odpovedať
@skpeter ano tak to asi bude...dam este vediet, som zvedavy ako to dopadne...
Odpovedať
Takze zistil som ze som par dni po rocnej zaruke, ktoru poskytuje mall ak to beriete na firmu. Ak to beriete na firmu cenovo ziadny rozdiel, akurat v mall.sk prichadzate o rok zaruky... Podobne zle skusenosti s reklamaciou tovaru brateho na firmu mam aj s alza.sk...kde stracate mnozstvo vyhod v porovnani s tym ked to beriete na sukromnu osobu....
Odpovedať
Profilova fotka
@radoslavc byť na Tvojom mieste, tak by som sa obrátil priamo na firmu Scheppach (http://www.scheppach.com/home.aspx#) a informoval by som ich o postupe ich zástupcu na Sk a požiadal o pomoc.
Odpovedať
Článok sa načítava...
@jamk1 myslite servis alebo tu rocnu zaruku?
Odpovedať
Hentu miesacku predaj na bazosi a kup si inu-lepsiu, lebo hento je crep. Ja kupujem kazde 2 roky novu miesacku a staru vzdy pustim cez bazos nech si niekto pomoze. Tiez beriem na firmu a zaruku mi daju len rok miesto dvoch, ale to neva.
Odpovedať
Profilova fotka
@radoslavc Ja by som v prvom rade trval na dvojročnej záruke a potom by som spomenul aj komplikácie so servisom. Hlavne sa opýtaj, či výrobca poskytuje na výrobok len ročnú záruku, alebo je to výmysel slovenského predajcu. Pokiaľ sa nemýlim, tak podľa nariadenia EÚ je záruka na výrobky dvojročná. :-)
Odpovedať
@jamk1 dvojrocna zaruka je len pre obcanov podla obcianskeho zakonnika, pre firmy ale toto neplati, takze naozja ma smolu... robia to uz vacsinou vsade ak to je na fakturu...
Odpovedať
Profilova fotka
@codyy Ďakujem za info, toto som nevedel. :-)
Odpovedať
pisal som do servisu tak uvidim. Toto je problem tych internetovych obchodov, mnoho kamennych dava normalny listok a tam taketo problemy nehrozia...lebo dopredu sa neriesi ci to pojde firme do nakladov alebo nie...a tak by to aj malo byt...ked uz oberaju firmy o zaruku cena by mala byt nizsia...ale nei je.... takze ak beriete z alza.sk, mall.sk na firmu vyhnite sa tymto obchodom...
Odpovedať
@radoslavc no oberaju, neoberaju. Ak si ako firma tak mas z toho nejake danove ulavy, lebo si ju das do nakladov. Ci? Ak by tak nebolo, kupis ju ako sukromna osoba, lebo by ti to bolo jedno.
Odpovedať
@zita19 lenze do zakladov si mozes dat aj listok ktory v mnohych kamennych obchodoch ti daju bez faktury...a potom je jedno ci si fycicka alebo firma...a mas 2 roky...
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?