Už viac ako dve týždňe bez prúdu!!!! Máme len mi takú smolu alebo v našom štáte je toto normálne :(

Dobrý večer všetkým, pred viac ako dvoma týždňami nám v bytovke horeli elektrické ističe. Komplet zničené ističe (v spoločných priestoroch) sú na 5 poschodiach. Vraj krízová situácia...vo vestibule oznam, že budeme mimo prúdu do odvolania. Vraj sa bude všetko urgentne riešiť, no prešlo 17 dní a stále sme bez prúdu. Podarilo sa spustiť prúd po 8 poschodie a zvyšok len čaká....tento utorok vypratali zhorené, roztavené časti dnes máme piatok a to je všetko čo tento týždeň niekto spravil.Som z toho už zúfala, máme malé deti, musia sa učiť...poriadne vyspať...mala od toho nešťastia po večeroch nalepená na mne, spať sama nebude, plače, budí sa po nociach...Som z toho všetkého už unavená... Je možne aby som sa na niekoho obrátila...posťažovala sa...alebo ja neviem :( Chcem len aby už konečne bolo vidieť, že sa skutočne na niečom pracuje...
Odpovedať
tu ti asi najviac pomoze medializacia. skus nase spickove televizie Narkozu a Hnojku (Markiza a JOJka). Mozno ti za tip i zaplatia 8-)
Odpovedať
@katuska599 Ak sa chceš sťažovať tak jedine na lampárni. Tam pochodiš na Slovensku najlepšie. Ale teraz vážne. 17 dní??? Však to ani nemôžeš myslieť vážne. Na šĺaktrafenie.
Odpovedať
Ked vam vyhoreli istice na stupacke, tak su spolocnym majetkom spolocenstva vlastnikov. Spolocenstvo ma nejakeho spravcu alebo spravcovsku spolocnost, ktora toto ma na starosti. Je na vas, vlastnikoch bytov, any sze si s nimi zjednali napravu. Pri nahorsom aj vypovedat zmluvu. Je sice pravda, ze asi sa muselo menit aj vedenie aj istice aj co ja viem co vsetko a zrejme nikto toto nema na sklade v potrebnom mnozstve pre pripad takej havarie, ale teda mohli to spravit rychlejsie.
Odpovedať
to nemas ziadnu rodinu? nemas surodencov, nemas rodicov? nemas nikoho, kde by si docasne s MALYMI DETMI mohla byt? co si sirota? :(
Odpovedať
@atak77 a ty budes asi nejaky majster taktu clovece.
Odpovedať
@zita19 Každý veľkoobchod s elektro ma určite viacej materiálu ako len na 5 poschodí. U nas po nehode vymenili elektriku na 2 poschodiach za 6 hodín. Tu pomôže len naháňať správcu sťažovať a vyhrážať dokiaľ to nedajú čím skôr spraviť
Odpovedať
@milan209 skutočne, dnes je to 17 deň :( človek si zvykne na kde čo ale čo je veľa to je veľa :( ...
Odpovedať
@rkorba ste ma aspoň trošku rozosmial :), že Hnojka :D :D ... veď už som od pár susedou začula, že to budu takto riešiť, ale či to nebudú len silne slova.... uvidíme
Odpovedať
@atak77 bohužial ano...som sirota... rodičia mi zomreli pred dvoma rokmi a súrodenci roztrúsený po svete... kolegyne pomohli ako mohli, mám v okruhu dobrých ľudí po boku no nasačkovať sa k niekomu... to nie, každý má dosť svojich starosti...načo pridávať ďalšie...
Odpovedať
@jumt myslela som sklad spravcu, nie elektroobchodu. Ale havarijnu situaciu by mal kazdy spravca riesit promtne. Ked nezvladne toto, tak ho treba poslat loj kopat.
Odpovedať
@katuska599 a ako Ti pomohli kolegyne? ziadna nema dom? vsetci male byty? ja osobne, kebyze kolegyna ma taketo problemy, opakujem, s MALYMI DETMI, tak urcite by som sa porozpraval s manzelkou a jedna izba v dome by sa nasla docasne pre nich dnesni ludia su svine, zaslepene naozaj trapny narod sme my Slovaci, kazdy mysli len na seba a kazdy kazdemu zavidi
Odpovedať
@katuska599 tak 17 dní to je fakt sila. Toto je neschopnosť správcu aby to nedal dokopy za pár dní. V dnešnej dobe keď nie je problém ani s materiálom a ani s ľuďmi. Neuveriteľné. Nemám slov.
Odpovedať
Článok sa načítava...
@atak77 presne tak! Najlepsie je utiect od problemu a ked utecie,urcite sa to vyriesi. Ved byt je obyvatelny,nevyhoreny,nevytopeny. Volakedy ako ludia zili bez elektriny? Kontaktuj spravcu,v com je problem a urcite by som volala media. Vtedy sa vsetko zazracne pohne
Odpovedať
@atak77 majú aj domy ale mimo mesto... cesta do práce, škôlky, školy.... je to komplikované....auto nemáme, v práci začínam o 5tej...je to zložite... doma máme všetko čo potrebujeme...až na ten prúd....ľadnička=balkón, mrazák nám poskytol každý kto mohol, pranie pomôže raz jeden raz druhý... doma je doma...
Odpovedať
Tak som tu opat ludkovia :-) prud uz fakci ako ma, trvalo im to 3tyzdne kym nas spojazdnili...najlepsi gol prisiel o par dni nato z elektrarni... posta a v nej v skratke...vraj podla neakych ich vnutornych predpisov budeme platit za nieco co sme nevyuzivali...3tyzdne...hodiny boli znicene takze sa nedalo zistit skutocny stav, takze oni nam budu uctovat priemernu spotrebu z predchadzjuceho roku... som myslela, ze spadnem na rit...zajtra ideme do elektrarni tak som zvedava ako pochodime... nemam chut platit za nieco co sme skutocne nevyuzivali...
Odpovedať
ja by som im, a to robim casto, dodal - pokial trvaju na akejsi priemernej spotrebe, tak OK, ale okamzite vypovedam zmluvu a odchadzam do konkurencie. poziar si nesposobila TY, TY nemas bremeno hajit realnu spotrebu - pokial je nemeratelna, je to ich vec, nuz ale take zmluvy nas nutia podpisovat, lebo je to legalne take zmluvy podpisovat a ma to tam kazdy... evidentne akcionari elektrarni chcu svoje zisky.. ale oprava 17 dni, to je pecka... dufam, ze tu priemernu spotrebu nepocitaju aj pocas vypadku prudu...
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?