Skúsenosť s neuznanou reklamaciou

Dobrý deň, možno budete vedieť poradiť, prípadne máte podobnú skúsenosť. Koncom novembra sme kúpili automatický kávovar, kt. fungoval cca 2 tyzdne - urobil kavu ale ten suchy puk kavy sa zasekol v kavovare a nepadol do vyprazdňovacej nadoby, tak sme ho zaniesli na reklamciu - prilozila som foto. Odpoveď zo servisu bola zavada sa neprejavila. Prevzali sme kavovar, pouzivali par dni, zase sa prejavila ta ista zavada - opätovne som to nefotila, podrobne sme rozpisali zavadu. Odpoveď zo servisu - zavada sa neprejavila. Následne som sama zaniesla kavovar do autorizovaneho servisu skusali ho cca mesiac, zavada sa neprajavila :( my sme kavovar pouzivali doma 3 tyzdne isiel a dnes opäť, to iste - zase som to nefotila. Urobime denne cca 10 kav. Kavovar stal 330 eur pre m na celkom dost, na to aby fungoval len par tyzdnov. Nerozumiem preco sa v servise vada neprejavuje,ale nam doma ano. SOI mi odporucila obratit sa na mediatora alebo si dat spravit znalecky posudok. ďakujem za rady.
Odpovedať
závada sa neprejavila jasné, že nie tožvie či to skúšali tak ako vy, ako často, akú dobu a podobne, len sa rýchlo chceli zbaviť reklamácie, na tvojom mieste by som si dal spraviť ten posudok, to by mohlo byť riešením, len to tiež bude stáť peniaze
Odpovedať
Skutok sa nestal! Ak mate ten taliansky smejd delonghi, tak ho zahod, lebo trapenie ta este len caka.
Odpovedať
Profilova fotka
skús inú kávu,my požívame Lavazza, ešte sa nám to nestalo, alebo skús inú hrúbku mletia.
Odpovedať
@moni1912 jednoznačne posudok, nebol to lacný kávovar a nechápem ako sa niekto môže takto zachovať. Ale čo sa čudujeme na slovensku to je úplne normálne
Odpovedať
skuste natacat na mobil kazdu kavu, ktoru robite. Ak sa zavada neprejavi, video zmazte, ak sa prejavi, mate dokaz.
Odpovedať
@originalx máme bosch
Odpovedať
@epto toto som začala robiť,dovtedy som im to pekne nafotila,kde sa káva zasekava a nepomohlo.
Odpovedať
@topvideo hrúbku mletia sme zmenili,tiež už nerobíme dvojité espresso ale dvakrát jedno,skúšali sme nerobiť najsilnejšiu kávu a najmenej vody a rôzne kombinácie,,nemalo to vplyv.pouzivame barn,prípadne iné výberové kávy :(
Odpovedať
@fragmo ono je najlepsie, že keď sme to reklamovali doma sme si napísali presný popis vady,ako sa prejavi,čo to má za následok a dali predavačke nech si to len prepise do reklamácie a ona povie že aj tak tomu nerozumie lebo kávu nepije,čiže vyskolena je až až.ked som sa jej po skončení reklamácie pytala,že prečo sa k fotkám nevyjadrili tak len že ona nevie.proste na predajni nezaujem,len si berte kávovar. Musím zistiť koľko by stál ten posudok a kde je najbližší znalec.
Odpovedať
@habit písala som už aj na centrálu predajne kde sme ho kúpili,poslala foto,pokiaľ sa vada neprejavila pri reklamácií tak ich to nezaujíma.ochota riešiť to asi taká ako na predajni.
Odpovedať
a ked ho nesiete do servisu, tak aj s tou "zaseknutou" kavou? Lebo oni vam ho vratia opraveny s tym, ze pri preskusani u nich sa to uz nevyskytlo. Nic to vsak nemeni na fakte, ze zavada sa tam uz prejavila, o com si nechajte aj spravit zaznam pri preberani do servisu - zakazdym trvajte, aby tam bol ten isty popis zavady. Lebo podla § 623 Obcianskeho zakonnika, bod (1) "Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať." Ak sa teda ta ista zavada uz 2x vyskytla a vyskytne sa opat, mate podla mna pravo na odstupenie od zmluvy - tzn. vratit kavovar a dostat peniaze spat. Trvajte vsak pri odovzdavani reklamacie na tom, aby tam ta kava bola zaseknuta a ako vada vzdy popisana tato konkretna vec.
Odpovedať
@moni1912 to je take typicke slovenske. Ked sa nieco pokazi, tak ruky prec od toho a nech si to clovek riesi na vlastne naklady. Blee
Odpovedať
Článok sa načítava...
@kikuleenka už sme aj tak zaniesli ale len raz že som tam nechala tu zaseknutu kavu :( len centrála odpísala že sa musí závada prejaviť im v servise a to sa 3 x ešte nestalo.
Odpovedať
@moni1912 ked sa zavada prejavi v servise, logicky by ju mali odstranit tak, aby sa uz neopakovala. Nie ze sa 3x prejavi v servise u nich. :-) Ked sa tam zasekne ta kava pouzita, pise kavovar nejaku chybu? 300€ je drahy kavovar? Ja mam za 680€ a kupodivu DeLonghi. Ziaden problem s nim...
Odpovedať
@moni1912 v servise sa nemusi chyba vyskytnut opat. Staci, ze sa vyskytne u vas doma a pokazeny ho odnesiete do opravy. Preto pisem, ze pri odovzdavani to treba vzdy rovnako zaprotokolovat, co je pokazene. Ak sa to vyskytne opakovane, cize viac ako 2x, mate narok na odstupenie od zmluvy.
Odpovedať
Pre mňa je 330 eurový kávovar dosť na to koľko fungoval.kavovar nemá display,takže blikajú len ikony,on kávu pomelieme aj naďalej len čerstvá káva nemá kam ísť lebo ju blokuje stará káva. Predajňa mi odporučila znalca.
Odpovedať
@kikuleenka vyskúšam im napísat v troch protokoloch mám zapísanú tú istú chybu,pošlem im žiadosť o odstúpenie od zmluvy + scan tých troch protokolov.
Odpovedať
Profilova fotka
@moni1912 Najlepšie dať posúdiť znalcovi, ak potvrdí chybu, predajca zaplatí aj cenu posudku.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?