Chladnička nonstop hučí - čo s tým?

Prosím vás krásne o pomoc! Kúpili sme chladničku Samsung RB38T675DSA/EF Séria RB7300T RB38T675DSA/EF od včera 18.00 je zapnutá a nonstop hučí ! Ide má totalne poraziť . Hučí Potraviny sú totalne ľadové Voda je tak studena že čakám kým tam bude plávať ľad Akoby kompresor vôbec nevypinal Máte niekto skúsenosť že sa toto deje po zapnutí ? Prosím čo robiť ?
Odpovedať
1
2
@jurinka4 Tu ti ju asi neopravíme. Vypnúť, vytiahnuť zo zásuvky, znovu zapojiť a zapnúť. Skúsiť nastaviť termostat na vyššiu teplotu. Ak nevypne, volať záručný servis - môže byť termostat vadný.
Odpovedať
@chrobak7 tá chladnicka je nová. Má pár dni. Mna skôr zaujíma či to niekomu pri týchto super nových robí tiež?
Odpovedať
@jurinka4 nepozeral som aké je zapojenie na tvojej ale väčšinou sa reguluje teplota prepínačom s termostatom ,prvé zapnutie na vychladenie pre požadovanú teplotu je i 24 hod,záleží to od množstva vzduchu v chladničke,mrazničke, ktorý sa ochladzuje, čiže na koľko je naplnená potravinami, vtedy ide väčšinou kompresor nonstop, následne sa prepne do druhej polohy a teplota sa reguluje len termostatom a kompresor ide len v určitých cykloch, čítal si návod ako je to na tvojej?
Odpovedať
@jurinka4 nemáš zapnuté nejaké super chladenie? Ja mám Bosch a keď je otvorený dlhšie mrazak tak samo zapne nejaké super chladenie a tiež hučí v kuse. Neviem či to je nárokom či výrobná vada ale už som sa naučil že keď začne hucat tak len vypnem to super chladenie
Odpovedať
@jurinka4 Keď je nová, tak nemôže byť pokazená? To je vtipná teória.
Odpovedať
Profilova fotka
@jurinka4 keď je nová, rieš hneď reklamáciu. Poraziť by ťa mohlo ak by sa toto stalo deň po skončení záruky.
Odpovedať
@jankazb mna poráža z toho zvuku
Odpovedať
@kejsix netusim
Odpovedať
@ricir @ricir práve neviem - nedá sa ten zvuk počúvať
Odpovedať
@jurinka4 ja sa normálne opýtam , na aký stupeň je nastavená? 🙂
Odpovedať
keˇže je nová, tak by som podala proste reklamáciu a zavolala by som do servisu. ono to, že je nová proste neznamená, že nemôže byť už od samotnej výroby v niečom chyba
Odpovedať
To že je nová ešte neznamená, že je bezchybná. Tiež mám skúsenosť, keď som bral nový mobil, tak na druhý deň mi odišiel signál (hej, a už sa nevrátil) a tiež som to dával na reklamáciu automaticky. Takže ono aj pri nových veciach sa môže vyskytnúť nejaká vada.
Odpovedať
Článok sa načítava...
Vypnúť, zapnúť, či sa to nezmení, ak nie kontaktuj servis, možno ti poradia niečo viacej alebo to prídu obhliadnuť. Výhoda je, že je to v záruke, že to nemusíš riešiť na vlastné náklady a obávať sa, čo bude stáť prípadná oprava.
Odpovedať
@jurinka4 Kupil som nedavno umyvacku riadu, stala 1000€, zapojil som a nesla 🙂 Nemecka kvalita ... a hned styri tyzdne cakania na autorizovaneho servisaka... tolko k teme.
Odpovedať
@palo18 5 je chladnicka a -18 mrazak ( odporúčanie technikom)
Odpovedať
Dnes tu bol technik vraj odisla elektronika a spolu s nou aj kompresor - dali by ste to v záruke vymeniť alebo vrátili by ste tovar ? Bojím sa čo ďalšie sa objavi opäť
Odpovedať
@ricir tiez mi robi presne to iste a uz ma to celkom vytaca. Volal som do servisu a tam mi nic neporadil, iba povedal, ze nech ju na 2 dni vypnem vypraznim a potom zapnem. Ze sa to nejako zresetuje ci co. Tak som sa ho pytal, ze ci mu nejebe, ze nech si to on doma urobi, ze co mu zena povie. Clovek si na toto nekupuje chladnicku. Potom ma odbil s tym, ze ju mozu prist zobrat na reklamaciu. Ale teda ked citam co pises, tak asi nie som jediny. Este som si vsimol, ze to nie nutne zavisi od teploty v miestnosti a ani to nezavisi od toho ako dlho bola otvorena alebo kolko som do nej dal prave veci. (my mame 70cm chladincku Bosch, ma 2 roky)
Odpovedať
@jurinka4 Ak je to opraviteľná závada, dal by som to opraviť. To bude len chybný nejaký modul - vymenia a bude šlapať ďalej. A čo máš stále s tým zvukom? To ťa bude porážať zakaždým, keď sa zapne kompresor a začne chladiť? Mňa by viac trápilo, že to ide non - stop. Ak ti tak vadí ten zvuk kompresora, tak ju vráť a kúp si tichšiu chladničku.
Odpovedať
@jurinka4 povedal by som im nech si ju zoberu a dovezu novu. Pri chladnicke odporucam dokupit predlzenu zaruku na 5 rokov. Pri inych spotrebicoch to nie je take zle s opravami ako pri chladnickach.
Odpovedať
@jurinka4 Vrátila by som, lebo zrejme to nebude bohviečo, keď sa tak kazí. Vybrala by som iný typ, pozrela do návodu či nemá napísané, že robí hluk. Prípadne sa poradila, čo ľudia majú a čo nehučí. Naša hučí.
Odpovedať
@igor256 nielen pri chladnicke, my sme to uz davali pri vacsine spotrebicov, aj na ruru, aj na pracku a susicku, nevies co sa kedy moze stat a je to aspon z casti taka istota, ze keby nieco, tak to ma kto poriesit.
Odpovedať
@legasi ja som to myslel z hladiska opravitelnosti. Rura ma nejaku elektroniku a spiralu. Umyvacka tiez elektronika cerpadlo ohrev, pracka podobne. Len ta chladnicka je s tou opravitelnostou podla mna najhorsie na tom. A + cena. Ruru, varnu dosku sme mali lacnu. Umyvacka bola sice draha ale da sa opravit, pracka detto.
Odpovedať
@kejsix to by ju už mali v obchode na pulte hodenú… taký dlhy čas by som nečakal určite 😄
Odpovedať
Samsung nemá zlé veci, možno to bol vadný kus.
Odpovedať
@spikerhc Eshop, nechcelo sa mi to balit a riesit kuriera, ale keby som zaroven nemal inu funkcnu, riesil by som..
Odpovedať
Samsung absolutne neodporucam. Mne odisla susicka asi mesiac po konci zaruky, ponukli mi opravu za nejakych 250EUR, cakacka 4 tyzdne. Samozrejme ze sme ju vyhodili, ja toto niesom ochotny akceptovat.
Odpovedať
@jurinka4 Mam presne tuto a hucanie je v norme,ale niekolko krat za den tak fajne zabucha,akoby do nej niekto kopol.
Odpovedať
@chrobak7 existuje ešte tichšia ? Táto má 36 db
Odpovedať
@kuracinarez čiže nejde hodinu v kuse hucanie ? Môžme si napisat spravu?
Odpovedať
@kuracinarez už som vám písala
Odpovedať
1
2
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?