Americká chladnička Philco PX 502

Zobraz úvodný príspevok
Ahojte, uvažujem do kuchyne nad touto americkou chladničkou, máte s ňou niekto skúsenosť? https://lednice.heureka.sk/philco-px-... Zatiaľ sa mi ju nepodarilo na predajni nájsť, takže som ju ešte "naživo" nevidela, na nete vyzerá super. Má ju niekto doma? A celkovo s touto značkou ste spokojní? Potrebujem do kuchyne veľkú chladničku a bielu. Síce má energetickú triedu len A++, ale tieto americké asi vyššiu ani nemajú. Je možné takúto veľkú chladničku dať do rohu? Ako by sa tam potom otvárali dvierka? Zatiaľ sme mali len vstavané chladničky, tak neviem, či by bola spokojnosť. Imidž nie je všetko. Ďakujem krásne za všetky odpovede :-)
Odpovedať
1
2
@jamk1 Toto sa mi tiež moc nechce veriť ... Možno nejaký "špecifický" diel bude mať dlhú dodaciu dobu, ale väčšina funkčných dielov, ktoré sa kazia alebo opotrebovávajú bežne, bude zhodná s výrobkami electrolux alebo aj ďalšími ... Veď si pozri nejaký ND na Philco, opíš si jeho hlavný kod a googli, vo väčšine prípadov to pod tým kódom nájdeš ako náhradný diel na electrolux a niekedy aj na iné značky :) Electrolux by bol riadne hlúpi, ak by robil pre PHILCO zvlášť dieli ak sa tam dajú zapracovať tie, ktoré už vyrába :) Ale samozrejme nehovorím, že na niektoré diely sa musí dlhšie čakať ... PS: Ak podáš oficiálnu reklamáciu ako fyzická osoba, žiadne prdlžovanie záruky po 30 dňoch sa nekoná ... Máš nárok na nový výrobok alebo vrátanie kúpnej ceny ... Ak si opravený tovar preberieš a akceptuješ, že ho reklamovali dlhšie, je to žial len tvoja hlúposť ...
Odpovedať
@lubk0 Realita je ta, ze pracka sa pokazila trikrat a mikrovlnka uplne - zn. PHILCO (aj s 5 rocnou zarukou)
Odpovedať
@xkodiakx Ako pokazená platňa. Tak ja teraz napíšem, že poznám presne 1000 ludí, každý z nich má 4 výrobky PHILCO, každý ich má 5 rokov a nikto z nich nemal žiadnu poruchu :) Viem, že je to absurdné - ale má to presne rovnakú váhu, ako to, čo si napísal ty :) S tým rozdielom, že ja som ešte v tejto téme nepísal klamstvá :) PS: Ak mala záruku, tak má peniaze späť alebo spotrebič opravený zdarma, super nie ? Či je lepšie, keď sa ti pokazí výrobok inej značky po záruke a opravu si platíš sám ? :D
Odpovedať
@lubk0 ty troll..vecer ak bude cas dam fotky.... potom ja chcem od teba tiez fotky od tych tisic ludi...ak ich nedas, oznacim vsetko co si napisal za klamstva ano, vzdy minimalne tyzden nemohla prat...cize za pol roka 3 tyzdne...skvela kupa ;-) hlavne ze oprava zadarmo esteze Philco nepredlzuje zaruku o tu dobu, kedy ich vyrobky kvoli vadam nefunguju, takto by mala mozno az dozivotnu zaruku na jej vyrobky... este len potom by to bola skvela kupa, nie? akurat by si ich viac nepouzival ako pouzival...
Odpovedať
@xkodiakx zas netrep, lebo cas kedy je spotrebic nepouzitelny kvôli tomu, ze ma poruchu v zarucnej dobe je casom o ktory sa predlzuje zaruka. Je to dane zakonom a nikto zakon podliezat nemoze, ani Philco. Ak sa tak stalo (comu moc neverim), tak ste to mali riesit s obchodnou inspekciou. https://www.soi.sk/ A teda ak viem dobre pocitat, tak tri krat po tyzni znamena predlzenie zaruky o 21 dni, co asi nebude celozivotne. Lebo neverim , ze by si sa dopracoval k takej konstrukcii, ze po kazdej oprave sa zas zacina ratat 5-rocna zaruka. Ak ano, tak ti chybaju zakladne informacie o pravach zákazníka a o zarucnych a reklamacnych podmienkach a mal by si si doplnit niektore informacie, ktore su mimochodom volne dostupne na internete, konkretne tu: http://www.pravaspotrebitela.sk/?page... A neopravitelna mikrovlnka? No tak bud dostala novu, alebo dostala za nu vratene vsetko co zaplatila a kupila novu, inej znacky. Ak sa pokazila po par rokoch, tak mama bola ziskova, mozno ona je z toho celého natesena, len ty tu vyplakavas furt stale o tom istom, bez toho aby si sa aspon trosku snazil pochopit suvislosti. Ty asi tiez budes s rovnakou chybou ako mamina mikrovlnka. Neopravitelny :-S
Odpovedať
@xkodiakx Ty tu šíriš bludy o tom, že ich vlastní Sencor a ja som troll :D No veď daj foto 3 reklamačných protokolov jednej práčky za pol roka, teším sa na ne :)
Odpovedať
@lubk0 odfotim pracku a mikrovlnku, neviem ci ma protokoly a kvoli tomu sa svokre v skrini hrabat nebudem... aby som niekomu nieco dokazoval ;) este nieco: byt chapom znamena aj vediet si priznat chybu...aj ked sencor neodkupil znacku philco (co bol omyl, nie umyslene klamstvo), ale urcita forma spoluprace u nich prebieha (podla servisaka), ako som sa opravil vyssie, takze tak este som zabudol spomenut: servisak odporucal znacky: Zasnussi, Electrolux, AEG - ako najvyssiu triedu z tohto koncernu. Ja osobne planujem riesit spotrebice Gorenje, poprip. Mora @zita19 tak to som nevedel, ze to takto funguje...kazdopadne, ked to takto pojde dalej, tak z 5 rokoch neustalymi opravami predlzia zaruku na 6
Odpovedať
@xkodiakx Tvoj problém je ten, že reči typu jedna pani povedala, považuješ za fakt a nedovolíš ani trocha, aby za teba rozmýšlala logika. Vyššie som ti napísal, prečo je absolútny nezmysel, aby SENCOR vyrábal práčky či chladničky pre PHILCO ... PHILCO na svojich zahraničných weboch bežne zverejnuje, komu dali akú licenciu, kde sa ich produkt vyrába pod inou lokálnou značkou a podobne - preto silno pochybujem, že by toto potrebovali "tajiť" ... Takže všetko nasvedčuje tomu, že ten SENCOR nemá s PHILCO absolútne nič do činenia, avšak mám byť chlad a uznať si chybu, lebo niekto to povedal ? Wtf ? Fotka práčky a mikrovlnky PHILCO má byť akože dôkaz čoho ? Ak nemáš reklamačné protokoli, tak načo by si si sem dával foto týchto vecí ? Tvoja svokra skladuje neopravitelnú mikrovlnku či ako ?
Odpovedať
@lubk0 tym som povedal ja, ze si uznavam chybu, ze ich Sencor nekupil...nebola to pravda, avsak nie umyselne klamstvo, ako sa tu snazis presvedcit ludi barancek (uz neviem ako mam ludi tvojho "typu" oslovovat): mikrovlnku jej vymenili a bude to dokazovat to, ze to ma doma... potom by som si uz len musel vymymslat v tom co povedal servisak (nie jedna pani ako to ty tvrdis) - nevidim dovod preco by som to robil a nevidim dovod, preco tomu servisakovi neverit. vyzna sa hadam v tej elektronike lepsie ako ja alebo ty...nie? a taktiez by som si musel vymyslat, ze sa im to pokazilo...taktiez nevidim dovod, preco by som to vlastne robil... ale ty si urcite nejaky najdes :D :D :D Ja som tu napisal svoje skusenosti so znackou philco a to co vravel servisak co to opravoval a ty sa tu snazis za kazdu cenu zo mna spravit klamara, resp. podvodnika - to je tvoj problem, nie moj.
Odpovedať
@xkodiakx Je rozdiel, popísať svoju skúsenosť a je rozdiel, odsúdiť celú značku :) Skús po sebe prečítať, čo si z toho napísal ty :) A prečo by si si to vymýšlal ? To ja neviem :) Internet je plný ľudí, hejtujúcich hocičo, napríklad konkrétnu značku auta alebo aj tu na modrej streche nájdeš kopec ľudí, čo hejtujú napríklad drevodom, alebo ytong vs tehla, alebo plech vs škridla, alebo betonova vs drevena strecha atď a keď sú konfrontovaný, často vytiahnu, že im to povedal niekto "dôveryhodný" ale hmatateľný dôkaz, nemajú ... Desiatky fotiek "mikrovlnky" PHILCO z internetu sem môžem dať aj ja, bude to dokazovať, že ju mám doma ? Ja nespochybňujem, že servisák sa nevyzná :) Ja riešim jeho motív = on totiž žije zo záručných a pozáručných opráv ... Inak povedané, je preňho výhodné, ak má niekto taký produkt, ktorý sa kazí a on ho môže chodiť opravovať a duplom je to preňho výhodné, ak na ten konkrétny produkt má napríklad lacné náhradné diely ... Akú motiváciu by mal servisák, ak by odporúčal len produkty, ktoré sa nekazia ? Chce menej zarobiť ? K tomu SENCORU = pre budúcnosť teda odporučím, že ak nemáš niečo overené, nepíš to, ako by to bol fakt :)
Odpovedať
@xkodiakx nie ani klamara ani podvodnika z teba nikto nerobi. Tu sa len vecne argumentuje o vyjadreniach co si tu zverejnil. Tu vobec nejde o to ci presvedcime teba, vobec nejde o to aby sme ta dehonestovali. Vsetko co si tu napisal o pracke a mikrovlnke, ktore sa skutocne pokazili je fakt. To co navykladal servisak, name a ta tebe mozu byt veci na hony vzdialene skutocnosti, lebo niekto nieco zle intrrpretival, niekto to zle pochopil.
Odpovedať
@lubk0 ozaj sa mi nechce hrabať v svokrinej skrini kvoli tym papierom.
Odpovedať
Článok sa načítava...
1
2
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?