Americká chladnička Philco PX 502

Ahojte, uvažujem do kuchyne nad touto americkou chladničkou, máte s ňou niekto skúsenosť? https://lednice.heureka.sk/philco-px-... Zatiaľ sa mi ju nepodarilo na predajni nájsť, takže som ju ešte "naživo" nevidela, na nete vyzerá super. Má ju niekto doma? A celkovo s touto značkou ste spokojní? Potrebujem do kuchyne veľkú chladničku a bielu. Síce má energetickú triedu len A++, ale tieto americké asi vyššiu ani nemajú. Je možné takúto veľkú chladničku dať do rohu? Ako by sa tam potom otvárali dvierka? Zatiaľ sme mali len vstavané chladničky, tak neviem, či by bola spokojnosť. Imidž nie je všetko. Ďakujem krásne za všetky odpovede :-)
Odpovedať
1
2
Profilova fotka
@siska1313 Myslim ze ju mali v elektro planeo ale niesom si isty. Mame podobnu no nie tejto znacky. Je to vetko na jedn kopytko, a vlkost objemu +- akosi nepocitis
Odpovedať
@radoslav78 ďakujem :-) už sme s mužom dohodli vstavanú chladničku klasickú, ale bez mraziaka, a malý mraziak vstavaný hneď vedľa.....
Odpovedať
Philco určite nie. To nie je tá značka co bola pred cca 20-30rokmi. Túto l značku kúpila firma Sencor a všetko sú to jej výrobky a sú hrozne, hrozne kazove
Odpovedať
@xkodiakx ďakujem, dobré vedieť :-)
Odpovedať
Profilova fotka
@xkodiakx dneska tazko najdes vyrobok ktory Ti vydrzi ako vyrobky 80tych rokov. Osobne si myslim ze je jedno aka znacka,zaruka je rovnaka a dasa predlzit. Poviem Ti ze mame znacku taku ze az ,a nechcem to nejak urieknut no mame ju uz 6 rokov a sape jak nic. Nie je to samsung,lehr ci ziadna ina, uplne obycajna znacka
Odpovedať
My sme nad nou ešte pred pár mesiacmi uvažovali, tak sa nám ju podarilo vypátrať aj naživo, majú ju vystavenú v Nitre v Mlynoch v Planeo elektro, velmi sa nám páčil dizajn na nete, tak sme sa na nu vybehli pozrieť a trošku som ostal sklamaný, menší objem, z vonku dizajnovo pekná, ale vo vnútri na to, že to je americká chladnička dosť málo miesta (oproti Samsungu, ktorú nakoniec zoberieme rozdiel v objeme tuším 50 litrov)...ale hlavne sa mi nepozdávali výsuvy boxov, išli tak všelijako, len nie plynule,taktisto tie priehladné krycie vyklápatelné ochranné sklá ,alebo ako to mám nazvať, proste to neposobilo dlhodobo stabilne, ked sme si pozerali hned vedla nej samsung, tak to bola fakt trieda vyššie, bez debaty a rozdiel len nejakých 150e a objemovo,aj kvalitatívne ju prevyšovala...veľká škoda, že samsung mom. nevyrába tie ameriky v bielom prevedení, len nerez,alebo čiernu (čo nepochopí, kedže biele kuchyne stále letia vo velkom)
Odpovedať
@siska1313 Ja mam doma vstavanu monoklimaticku, plus skrinovi mrazak v spajzi ( nejak to nevadi, ze mrazak nieje priamo v kuchyni, tych par metrov raz-dva krat za den clovek prejde ). Monoklimaticka vyriesila problem, ktory som predtym videl vsade kde som dosiel a to ze kazdy mal malo miesta v chladnicke a k tomu pidi mrazak.
Odpovedať
@jurajm17 super riešenie, usetrilo by mi miesto v kuchyni. Presne do technickej plánujeme veľký mraziak tak či tak, tak načo krpaty v kuchyni. Síce mám technickú projektovanu o poschodie nižšie, ale raz za deň to prejdem, to máš pravdu. A za malý mraziak ušetrím do 300€. Vďaka za nápad ;-)
Odpovedať
@marteeen vďaka, ešteže som sa spýtala, asi by ma potom porazilo :-|
Odpovedať
@xkodiakx Kde prosím ťa chodíš na tieto "bludy" ? Značku PHILCO vlastní v severnej amerike PHILIPS, na všetkých ostatných trhoch patrí táto značka pod ELECTROLUX. Takže zo Sencorom to nemá naozaj nič spoločné ... Druhá vec je tá, že pokiaľ je to tak strašne kazové, tak idú celkom proti sebe keď dávajú na tú chladničku záruku 5 rokov, resp. majú program na 36 mesiacov bezplatného servisu ktorý platí od skončenia štandardnej záruky a je to aj pre túto chladničku :) Takže, aby som zhrnul, výrobcu electrolux v spojení s 5 ročnou zárukou by som sa naozaj, naozaj neobával ... @jurajm17 = riešim to úplne rovnako. Monoklimatickú vstavnú chladničku už mám doma a do špajze pôjde voľnestojaci šuflíkový mrazák v objeme 150 až 200 litrov, ten som ešte nevybral :) Cenovo je to plus mínus podobné, i keď u mňa to vychádza asi ešte o kúsok menej ako americká chladnička ...
Odpovedať
@lubk0 viem o zaruke..povedz to mojej svokre ktorej za pol roka co ma pracku ju trikrat opravovali...takisto im odisla Philco mikrovlnka, ta sa uz nedala opravit..obe veci kupili naraz. A to ze to v licencii vyraba v sucasnosti Sencor (vdaka nemu sa znacka vratila do EU) mi tvrdil servisak..ze v poslednej dobe ani s inym nema robotu, odkedy sa zacala Philco znovu predavat...
Odpovedať
@xkodiakx http://www.philco.sk/o-znacke servisak nech posepka, kedy ich kupil Sencor
Odpovedať
Článok sa načítava...
@zita19 moze byt ze znacka patri electrolux...ale licenciu od nich kupilo Sencor...
Odpovedať
@xkodiakx licencia je nieco uplne ine ako znacka. Licencia sa moze predat (ako pred xy rokmi predalo francuzske Saviem licenciu na vyrobu malych nakladynch aut do Ceskoslovenska) ale tie auta sa vyrabali a predavali pod znackou Avia a vo Francuzsku sa vyrabali dalej pod znackou Saviem. To iste ked predal Renault svoje know how do Rumunska a Rumuni vyrabali svoje Dacie (tiez v case, ked si ty mozno ani drevenu kacku netahal). Netreba si mylit sezonu s fazonou. A mimochodm, Sencor vo svojom portfoliu ani nema chladnicky ani pracky. Ak mama kupila pracku a mikrovlnku kde bolo logo Philco, tak kupila vyrobky od Philca a nie od Sencoru. Niekto tu ma gulas v hlave. Nebudem hadat kto.
Odpovedať
@xkodiakx http://www.sencor.eu/products
Odpovedať
@zita19 jednoducho je to crep, ktory nebude fungovat a bude sa kazit. toto vravim na zaklade osobnej skusenosti, ostatne mi je u *** vravim co hovoril servisak. Apropo viem ako to je u aut (podobne ako lada a fiat mali dohodu)...on to aj nejako vysvetloval, ako sa na tom dohodli, ale je mi to jedno. nemusim ti nic vysvetlovat, ani dokazovat. Pracka trikrat pokazena za pol roka od kupy, mikrovlnna rura neopravitelna...neni viac co by som dodal.
Odpovedať
@xkodiakx ja som nevracala, ze ste kupili vadne vyrobky. Ja som len uviedla na pravu mieru ostatne dezinfirmacie co si tu dal.
Odpovedať
@xkodiakx celkom nesúhlasím mám vysávač 1500w Sencor dobrých 5-6 rokov a žiadny problém...
Odpovedať
@zita19 nie všetko informácie musia uvádzať na webe. Teraz som to zisťoval. Nie ze Sencor má ich licenciu. Sencor to pre nich vo svojich fabrikách vyrába.
Odpovedať
@xkodiakx Bože... A čo ešte nepovedal ten servisák ? A keď ti ten servisák povie, že to vyrábajú iluminátsky škriatkovia george soroša na základe licencie od bývalého ministra Plavčana tak aj tomu budeš veriť ? Milujem tieto recenzie kde sa kde kto oháňa s tým čo povedal slona brat ... Najskôr napíšeš, že Philco vlastní Sencor, potom, že majú od nich licenciu čo očividne ani nevieš, čo znamená a následne, že sa to výraba v Sencore, o čom veľmi, veľmi silno pochybujem, nakoľko na výrobu chladničiek ale práčok, musíš mať uspôsobenú výrobnú linku a netuším, prečo by ju SENCOR staval len kvôli značke PHILCO ktorá má celkom mizerné zastúpenie a rovnako netuším, prečo by PHILCO išlo do toho zo Sencorom ktorý na to nie je pripravený. Takéto kooperácie nebývajú tajné, takže nevidím dôvod, aby sme sa to nedočítali ale bohužiaľ, ani o tomto nikde ani žiadna zmienka ... Takže je to zase len ďalšia informácia typu jedna pani povedala ... Následne si pozrieš heureku a vyklikáš si rôzne práčky od Philca, či iné výrobky a zistíš, že recenzie sú naozaj slušne pozitívne a máš problém nájsť nejakú, ktorá by riešila kazivosť týchto výrobkov ... A tých recenzií sú tam stovky od reálnych majitelov a nie od niekoho, kto dáva informácie tak, ako mu vyhovujú ... Na začiatku príspevku napíšeš len o tom, že sú strašne kazové a keď ta niekto konfrontuje, tak už hádžeš čísla z brucha ... Mne by bolo napríklad úplne u prdele, či je práčka počas 5 ročnej záruky neopraviteľná ... Naozaj... Dokonca keby sa to stalo tak ten posledný rok, bol by som aj celkom rád ... Dostal by som novú :) PS: Sestra Philco práčku, základný model, má na byte ktorý prenajíma študentom ... Čuduj sa svete, už je to cez 5 rokov a všetko funguje bez problémov ... Musím ku nej skočiť a povedať jej, že je to strašne kazová značka ktorú vyrába Sencor nech ju rýchle vyhodí von oknom ...
Odpovedať
@xkodiakx kurna, ty mas ale kontakty!!! Tu super tajnu infosku ti posepkal CEO z Elektroluxu? Alebo si vcera stihol lupit jednu akciu Elektorluxu a uz si dostal Annual Report?
Odpovedať
@zita19 , @lubk0 nie, spytal som sa svokry, co to presne hovoril ten sevisak. Realita je taka, ze sa jej ta pracka pokazila trikrat za pol roka, aj napriek 5-rocnej zaruke a servisak sa vyjadril, ze su velmi kazove, nielen ta jej. Mikrovlnna rura odisla uplne. Dalej, urcite viac verim slovam servisaka, ako vam, co si az nepricetne branite nejaku znacku, miesto toho, aby ste priznali, ze vobec sa mohla pokazit. Viem co som videl naozaj a nie cital na Heureke - pokazenu pracku a uplne znicenu mikrovlnku zn. Philco Inak, paci sa mi ako sa vacsina vyrobcov potravin neboji napisat, kde bol ich vyrobok vyrobeny: Made in E.U. - zvacsa su to ti co sa snazia predavat bordel za cenu kvality. Zamyslite sa...
Odpovedať
@lubk0 Nerob si z neho srandu, servisaci co opravuju viacej znaciek vedia najlepsie, co sa kazi a co nie. Mne napriklad servisny technik vobec neodporucal umyvacky AEG, vraj su dost kazove, casto ich chodi opravovat. Philco znacku vobec nepoznam a nekupila by som si ju. Americku chladnicku by som si tu u nas kupila jedine LG alebo Samsung. Korejci, Japonci a pod. pouzivaju a vyvijanu najnovsie technologie za prijatelne ceny, nemecke a ine znacky sa len tazko na nich dotahuju....podobne ako z autami....
Odpovedať
@klara321 1. Je otázne, či vôbec z nejakým servisákom hovoril, pretože zatiaľ tu napísal viac výmyslov, ktoré sú overitelné nepravdy ako nejakých faktov ... 2. Servisáci čo opravujú viacero značiek vedia najlepšie ? No áno, vedia a myslíte, že je v ich záujme, aby všetkým odporúčali také spotrebiče, ktoré sa nekazia ? Čo by potom tý chudáci robili, čo myslíte ? Za ďalšie, servisáci radi odporúčajú to, kde vedia náhradné diely predávať zo slušnou maržou a ich dostupnosť je perfektná ... Ale nie, žime ďalej v tom, že sú to samaritáni ktorých jediným cieľom je, aby sme k nim nikdy nič do servisu nepriniesli :) @xkodiakx 1. Ako fungujú servisáci, som popísal vyššie. Ale predpokladám, že doplníte, že je to Váš brat / bratranec alebo najlepší kamarát ... 2. Ak sa 2 spotrebiče pokazia - viete ohodnotiť celú značku ... Super - tiež poznám ľudí, čo sa im viac krát pokazili výrobky značky BOSCH ... A tiež poznám servisáka ktorý povie, že je to zbytočne predražená značka a kvalitovo sú na tom podobne, ako značky lacnejšie = takže čo teraz ? Začneme písať, že BOSCH je nahovno ? 3. Pozrite sa na to z môjho pohľadu ... Na heureku môže napísať recenziu len niekto, kto si daný výrobok reálne zakúpil ... Takže má človek istotu, že tam niekto píše vlastné skúsenosti ... Takže môžem veriť viacej Heureke a skúsenosti, ktorý majú ľudia z okolia alebo môžem veriť niekomu, kto napísal v tejto téme viacero neprávd a ani len netuším, či máte vôbec svokro, nieto ešte, či Philco videla aspoň v obchode :) Pre mňa je voľba jasná ...
Odpovedať
@xkodiakx ja vôbec nepricetne nebranim znacku, uz vôbec nespochybnujem, ze sa mohla pokazit. Opakujem este raz: Vsetky moje komentáre smeruju k tomu, ze tu placas dezinformacie vztahu Philcu a Sencoru. A este si treba ujasnit pojmy a dojmy. To, ze vyrobca da na výrobok 5 rocna zaruku vôbec negarantuje, ze sa pocas tych 5 rokov nic nepokazi. Vyrobca si podla statistiky chybovosti, systemu kontroly kvality vypocital, ze v obdobi piatich rokov je tych poruch tak malo, ze sa mu oplati do ceny vyrobku zahrnut aj 5-rocnu zaruky, lebo pripadne poruchy nepresiahnu urcitu pocetnost a pre neho je vacsi financny prinos z ceny zvysenej o tuto garanciu ako naklady na vsetky opravy, ktore by sa mohli v tomto obdobi vyskytnut. Zaruka nie je, nikdy nebola a nikdy nebude o tom, ze vyrobca 100% garantuje, ze sa v tom case nevyskytne ziadna chyba, porucha ale o tom, ze v ramci tejto zarucnej doby idu naklady na opravu na triko vyrobcu. A predlzenu zaruku si zahrnie do ceny vyrobku. Ano, logicky plati, ze ak je na nejaky výrobok predlzena zaruka, tak je vyrazne mensia pravdepodobnost poruchy v tomto obdobi, to si vyrobca dobre prepocital, ale v ziadnom pripade to nezarucuje, ze sa chyba nevyskytne. @klara321 vies o tom, ze aj ten hore zatracovany Sencor je japonska znacka? Takze nakoniec ak by platilo, ze Japonci a Korejci su TOP (co pri niektorých veciach nespochybnujem) tak aj to Philco, ktore by udajne malo byt vyrobene vo fabrikách Sencoru by muselo patrit ku kvalitnejsim vyrobkom ako to co by bolo vyrobene vo fabrikách vlastnenym europskym, konkretne svedskym, Elektorluxom.
Odpovedať
@marteeen Pozri este LG, mi tiez teraz vyberame americku chladnicku a LG ma tusim v ponuke jeden model biely.
Odpovedať
Profilova fotka
@radoslav78 Záruka je jedna vec, ale druhá a podstatná vec je, že či Ti výrobok v záručnej lehote dokážu opraviť. Konkrétne Philko má neskutočné problémy s dodávkou náhradných dielov a tak na bežnú opravu, ktorá by u inej značky trvala maximálne týždeň čakáš neskutočne dlho. Nepomôžu ani lehoty na opravu. lebo zo servisu Ti napíšu že opravia do 30 dní, po 30-tich dňoch Ti napíšu, že potrebný diel nezohnali a preto predlžujú termín opravy o ďalších 30 dní, potom Ti napíšu že ani tentokrát diel nezohnali a ponúknu Ti nejaké náhradné riešenie. To nie je prístup k zákazníkovi. :-p
Odpovedať
@zita19 V prvom rade sa treba realne ist pozriet na ten spotrebic a porovnat si . My teraz tiez vyberame americku chladnicku a proste LG a Samsung su momentalne pre mna TOP, skoda ze na nasom trhu nepredavaju aj ine kuchynske vstavane spotrebice. Vacsina koncernov zastresuje viacero znaciek a medzi nimi maju "luxusnejsie" znacky a rovnako tak lacnejsie aby pokryli predajom co najvacsiu cast trhu. Ja som so Sencorom o.k. v poslednej dobe maju pekny moderny dizajn, tak sa necudujem ze patri pod Japonsky koncern.
Odpovedať
@jamk1 Suhlasim, treba vyberat aj s ohladom na servis.
Odpovedať
@jamk1 mas uplnu pravdu, ze pri vybere je dolezity aj servis. Ale to uz je zas o inom diskusia. @klara321 suhlasim s tym, ze koncerny maju aj low cost znacky, aj premiove. Ono je to aj o tom, ze v ramci prémiových sa uplatnuje najnovsi vyvoj, pri ich vyrobe maju prepracovanejsi system riadenia kvality vo vyrobe. Pod low cost znackami sa zvycajne predava to co bolo v premiovej znacke horuca novinka a technologicka vychytavka pred par rokmi, pravdepodobne aj kriteria v ramci systemu riadenia kvality su nastavene "maksie". A ked ma niekto tu smolu, ze sa mu dostalo do ruk presne to, co system kvality neodchytil uz vo vyrobe ma smolu. Neda sa pausalizovat, ale povedme si uprimne, dohladava normalny smrtelnik ci ten ktory vyrobca ma certifikat kvality podla ISO. Netrvrdim, ze ISO certifikat alebo akykolvek iny vyluci vyskyt chyb, ale vyrazne ich eliminuje. Napríklad taky elektrolux od svojich dodavatelov taky certifikat pozaduje. A kedze ziskanie certifikátu znamena nemale naklady navyse, tak sa to odzrkadli aj v cene a ak ma vsetkych dodavatelov certifikovaných, sam ma certifikat, statisticky vychadza nizsia pravdepodobnost chyb. Ale ziaden ISO certifikat nezaruci, ze sa nieco nedodrbe. Ale to uz zachadzam pridaleko. Kto sa s tym osobne nestretol a stretol sa len so svojou pokazenou prackou tak bude tvrdit, ze Philco je smejd. A ak by si niekto myslel, ze tu zubami nechtami obhajujem tie premiove znacky, tak nie. Ja mam doma vsetky spotrebice v low cost kategóriách, ale viem, ze so servisom nie je problem. Pocitam s tym, ze sa nieco moze dodrbat, aj pravdepodobnost je vyssia ale zas to co od nich ocakavam robia, viac nepotrebujem a ked sa niektory definitivne dodrbe s kludnym svedomim ho vymenim za iny bez toho, ze si budem trhat vlasy, ze to kolko som preplatila lebo som sa spoliehala na znacku.
Odpovedať
1
2
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?