Som tu nový - stefan222

zdravim jeden tipek na inaom fore mi dal link na vas a som vdacny. fakt. je to tu skvele. trochu mi sice chybaju negativne skusenosti no inac osm spookojny. fakt skvela praca veducim timom fora. sam som moderoval urcite fora viem co to obnasa. no a k veci som student, idem sa zenit a chcem si postavit maly byt na pozemku pri presove, nemam ani pozemom este. no ale daco sa mi risuje. kludne privitma co am robit co nemam, naco si dat bacha.... a fakt platte hosting a drzte toto forum alive
Odpovedať
@stefan222 Idete stavať, zatiaľ nie je pozemok. Idete sa ženiť - nevesta už je? (Nie že by som sa núkala.) Toľko na privítanie. :-D
Odpovedať
Profilova fotka
@blacksr :-D :-D :-D :-D
Odpovedať
Profilova fotka
blacksr zabila.... a peniaze su? :-D uzivaj modru....
Odpovedať
obdivujem tvoj optimizmus
Odpovedať
@blacksr na hrad, za novu prezidentku! :-D :-D :-D
Odpovedať
@petogen @katarinka2010 @andyfoto @kaktusik007 @blacksr kde sa mi všetci hrabeme so svojími preblémami na pištu :-D
Odpovedať
Profilova fotka
ale on ide stavat byt :) nie dom :-D to sa mozno da aj bez pozemku..... :-D @stefan222 inak, nic v zlom, ale zlepsil si nam naladu, dakujeme za ozivenie, nechceme si z teba robit srandu, nechap to zle, sme radi, ze si na streche, vitaj a nech sa ti tu dari a nestracaj zmysel pre humor :)
Odpovedať
Profilova fotka
@katrin21 on ide stavat to co aj ja - bytik na zahrade... akurat teda ja uz tu zahradu mam ;-) :-D
Odpovedať
Profilova fotka
@stefan222 ale fakt nic v zlom, sak my sme uz spolu komunikovali... len proste blacksr tomu nasadila korunu, ale ano, uplne to zdvihlo naladu :-p :-D
Odpovedať
Ale čo Ti fakt závidím Štefan, že Ti chýbajú negatívne skúsenosti. Nech Ti to vydrží a vitaj :-)
Odpovedať