Menu Forum

Som tu nová - tania333

11. jan 2011  • 
fotoportrét
fotoportrét
tania333
Registrovala sa 5. novembra 2010 na modrastrecha.sk. Pridala 10 príspevkov. Má 2 priateľov. Okres Banská Bystrica.
  • Snívam o dome
    okres Banská Bystrica
fotoportrét
fotoportrét
tania333
Registrovala sa 5. novembra 2010 na modrastrecha.sk. Pridala 10 príspevkov. Má 2 priateľov. Okres Banská Bystrica.
  • Snívam o dome
    okres Banská Bystrica
 Dobrý večer prajememoticon Túto stránku som našla náhodou - pri prezeraní užívateľského fóra na euroline k bungalovu 567 emoticon
Môj a priateľov sen je mať raz domček, malý ale NÁŠemoticon síce to ešte chvíľu potrvá ( ja ešte študujem na VŠ, nemáme pozemok, ani po kom čo zdediť emoticon )
ale verím v to, že sa nám to podaríemoticon Sny si predsa treba plniť, no nie? emoticon
Chodím na Modrú strechu už každý deň emoticon okukávam a nechávam sa inšpirovať emoticon veľmi sa mi tu páči a teším sa, že sem chodia tak kreatívny ľudia, ktorý sa o svoje nápady neváhajú podeliť emoticon
9. jan 2011 o 22:59  •  sníva o dome  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
 Pridaj príspevok
fotoportrét
fotoportrét
janocka
3
Registrovala sa 6. mája 2008 na mojasvadba.sk. Na modrastrecha.sk pridala 8843 príspevkov a 2 inzeráty. Má 62 priateľov. Karlova Ves, okres Bratislava.
fotoportrét
fotoportrét
janocka
3
Registrovala sa 6. mája 2008 na mojasvadba.sk. Na modrastrecha.sk pridala 8843 príspevkov a 2 inzeráty. Má 62 priateľov. Karlova Ves, okres Bratislava.
 @tania333 ahoj. Skutocne sem chodia kreativni ludia, takze urcite tu najdes mnoho inspiracii emoticon A suhlasim s tebou, ze sny si treba plnit, tak dufam, ze tebe sa podari splnit ten tvoj o dome emoticon
11. jan 2011 o 01:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
fotoportrét
fotoportrét
tania333
  • Snívam o dome
    okres Banská Bystrica
fotoportrét
fotoportrét
tania333
  • Snívam o dome
    okres Banská Bystrica