Co robit v tomto pripade?Na co mame pravo?

Prosim vas ako by ste postupovali.Objednali sme si postel z decodomu z masivu za 650e(predavacka nam povedala ze je to aj s rostami aj s uloznym priestorom)...dnes nam volali ze prisla postel,ze treba ist doplatit zvysok...tak tam ideme a pan pri pokladni nam oznamil ze tam nastala chyba,ze museli stornovat objpretoze by nam postel nevyrobili bez rostu,tak zadali novu objednavku (vez nasho vedomia a podpisu),zadali nam tam rosty ake chceli a vraj nam daju nejaku zlavu...poradte co s tym?Ta postel bola robena na mieru,aj odtien...ale s tymito rostami vyjde na 890.A my mame na objednavke 650.Za 890 by som ju nikdy nekupila.A druha vec oni uz nasu objednavku maju v PC zrusenu a zadanu len tu novu co robili bez nas.Som neskutocne nasrata.
Odpovedať
@foodoorka Neprevziať a žiadať to, čo ste si objednali. Originál objednávky, alebo aspoň kópiu máš hádam, nie? Tak žiadaj to, čo je na tvojej objednávke. Alebo nech ti dajú vyrobenú posteľ za tú cenu, ktorú máš na objednávke. A v čom je rozdiel medzi objednanými a vyrobenými roštami?
Odpovedať
@foodoorka ja chapem tvoje nasratie, ale preco dva statusy a este aj tema o tvojej posteli...
Odpovedať
@zita19 ked ti vadi necitaj,nereaguj ok?
Odpovedať
no, ze ja sprosta som ti v dobrej viere pomoct poradila pod jednym statusom... Skoda bolo klavesnicu drat pre nevdacnika =-) Ja som ti tvoju postel neodjebabrala, tak sa na mne nevrs...
Odpovedať
Su len dve moznosti,neprevziat a pozadovat to,co ste objednali alebo prevziat.
Odpovedať
Profilova fotka
Ved jednoduché. Žiadať co máš na svojej objednávke. Iné neprebrat. Aký problém? Ten má obchod.
Odpovedať
@foodoorka vasu objednavku maju v PC zrusenu, tj ako by ste si nic neobjednali, tj nic nepreberte. Bud nech si ju nechaju, alebo im ponúknite, ze ju odkupite za 650€ Jednoduché
Odpovedať
@foodoorka a na objednavke je rost? Lebo inak nerozumiem. Ak vam potvrdili objednavku tak by ju mali doodat tak ako ste si ju objednali a kedze ate zaplatili zalohu tak ste sa zaviazali ze ju preberiete ale oni tym ze prevzali zalohu vam dodaju to co je v objednavke. Je to ako zmluva a mate aj vy svoje prava. Vy ste nesuhlasili so zrusenim zmluvy a vystavenim novej. To by mohol kazdy tak fungovat. Trvajte na dohodnutej cene za to co ste si objednali.
Odpovedať
Profilova fotka
@foodoorka ked spravili a objednali bez vasho vedomia, tak to jednoducho nezaplat a neprevezmi. Inej moznosti niet!
Odpovedať
@foodoorka musí mať papier k tej pôvodnej objednávke, žiadaj to za čo si zaplatila, podaj reklamáciu a sťažnosť a trvaj na svojom, požaduj to čo chceš alebo žiadaj naspäť peniaze.
Odpovedať
Osobne si nemyslim, ze by boli v decodome az taki tupci, ze by zmenili objednavku, bez tho aby dali vediet zakaznikovy a s tym, ze to bude stat viac ako povodna. Myslim, ze tuto pje problem niekde inde a mozno aj to, ze pani zakaznicka nema povodnu objednavku, pripadne nieco ine.
Odpovedať
@foodoorka No ved ju zruste predsa a ziadat peniaze naspat.
Odpovedať
Článok sa načítava...
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?