Skúsenosti s eshopom lampyasvetla.sk

Máte skúsenosti s týmto eshopom? Všetko bolo v poriadku? Páči sa mi tam jedno svetlo no je dosť drahé a ten shop nepoznám, tak by som bola rada za vaše recenzie. Ďakujem
Odpovedať
@veronikaa006 toto by ma zneistilo Záverečné ustanovenia Táto zmluva podlieha holandským právnym predpisom. Ochrana, ktorú máte podľa záväzných právnych predpisov v mieste svojho pobytu, nie je dotknutá touto voľbou rozhodného práva. Ak sa v zákonných právnych predpisoch nestanovuje inak, akékoľvek spory vychádzajúce z tejto zmluvy s vami budú predložené príslušnému holandskému súdu v okrese nášho sídla.
Odpovedať
@veronikaa006 @zita19 nebude to take hrozne, lebo spominaju aj "Európska komisia poskytuje platformu RSO (RSO), ktoré môžu byť prístupné na https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Sme pripravení podieľať sa na mimosúdnom konaní o urovnaní sporu pred spotrebiteľov k riešeniu sporov." Ja by som sa osobne nebala 😎
Odpovedať
@metele vieš koľko spoločností si toto píše a nakoniec je pravda niekde inde? toto vôbec nemá žiadnu relevanciu.
Odpovedať
@metele no tak toto by som az za nejaku velku vyhru nebrala. Neviem neviem, ako toto mimosudne urovnanie vychadza casovo a financne
Odpovedať
Profilova fotka
Neposobi zrovna seriozne, skus dat do googlu a uvidis ci ti najde nejake zle recenzie
Odpovedať
Profilova fotka
@veronikaa006 pošli prosím link na svetlo
Odpovedať
Profilova fotka
nakupoval som svietidla od nich uz velakrat a vzdy vsetko doslo v pohode, jediny raz bol problem ked prisli rozbite ziarovky, ale kedze to ide z Holandska dalo sa to predpokladat 🙂 , nereklamoval som to lebo to bolo za par Eur, zo svietidlami nikdy ziadny problem nebol
Odpovedať
@micjak https://www.lampyasvetla.sk/stropne-s...
Odpovedať
myslis, ze keby si reklamoval tie ziarovky, tak by to bez problemov uznali?
Odpovedať
Profilova fotka
Prečo by nemali? Však to nebola jeho vina, že sa cestou rozbili.
Odpovedať
@veronikaa006 Raz som kupoval priamo z Holandska, vtedy ešte nemali pobočku na SK. Vtedy všetko bolo v poriadku, seriozne zabalené, kvalitné svietidlá. V júni som objednal už cez slovenskú stránku. Balík tiež posielali z Holandska ale tento už bol poškodený, svietidlo tiež poškodené, oškreté. Reklamoval som tovar stým, že som žiadal naspäť peniaze. Oni napriek tomu mi posielali nový tovar, kvázi také isté svietidlo. Tovar som neprebral od kuriéra( balík bol tiež poškodený) lebo som im jasne napísal že chcem naspäť peniaze a nech mi pošlú reklamačný štítok. Horko ťažko som vybojoval reklamačný štítok. Tovar už som poslal naspäť a teraz čakám na svoje peniaze.
Odpovedať
@ekino13 prosim vas, uz ste vybavili tu reklamaciu? Mne dnes prisli od nich svetla, su pekne ale prilis velke a rada by som ich vratila. Len potom som zacala citat podrobne ich podmienky a teraz dost pochybujem, ci vobec nieco vybavim. V podstate az po objednani som zistila, ze je to holandska firma 😕
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
@rrrulz je to eshop 😄 neviem čo riešite? zo zákona máte možnosť vrátiť tovar zakúpený cez internet alebo inou neosobnou cestou do 14dní bez udania dôdovu.... proste im pošlite tovar naspäť s odstúpením od zmluvy a hotovo.. oni vám následne vrátia peniaze.... je jedno že matka je holandská..... majú slovenskú pobočku, riadia sa slovenskými zákomi...
Odpovedať
@zipsuliak @rrrulz Len vás poprosím, aby ste nákupy svietidiel na eshopoch dobre zvažovali. Svietidlo, ktoré sa vráti na eshop je väčšinou v takom stave, že ho nie je možné znovu predať a končí v odpade. Inak prajem pekné nakupovanie.
Odpovedať
Profilova fotka
@ernesttyukos ty si nejaky lokalny ekolog alebo o co ti ide? 🤣 navyse ak by si cital tak je to objednane z aliexpressu… kto by tam cokolvek vracal? 🤣 Ps: vsetko objednavam cez internet z eshopov 🙂 kto by zabijal cas chodenim osobne do predajni?
Odpovedať
@zipsuliak Vieš na čo je tá veľká budova Amazonu v Seredi? Tam likvidujú vrátený tovar. Je mi naozaj ľúto nových elektrobicyklov, počítačov ... čo končia v odpade, lebo ich ľudia môžu do 14 dní vrátiť bez udania dôvodu. A áno v keď vidím takéto plytvanie, stáva sa zo mňa ekológ.
Odpovedať
Profilova fotka
A naco mi to tu vypisujes? Nepoznas ma, netusis ako nakupujem a kde nakupujem….
Odpovedať
@zipsuliak Preto, že si napísal: "neviem čo riešite? zo zákona máte možnosť vrátiť tovar zakúpený cez internet alebo inou neosobnou cestou do 14dní bez udania dôdovu.... proste im pošlite tovar naspäť s odstúpením od zmluvy a hotovo.. oni vám následne vrátia peniaze.... je jedno že matka je holandská..... majú slovenskú pobočku, riadia sa slovenskými zákomi..." A bola to tvoja reakcia na príspevok ekino13, v ktorom píše, že by rada vrátila svietidlá len pre jej chybu, že si zle pozrela rozmery svietidiel.
Odpovedať
Profilova fotka
@ernesttyukos si fakt myslis ze kazdy eshop si moze dovolit fungovat ako amazon? 🤣 Ano mas pravo na vratenie a oni to daju zase so ponuky… dokonca aj obrovsky eshop ako alza to tak robi… minimalizuje stratu 🙂 Na navrateni tovaru slovenskemu eshopu ked mi tovar nevyhovuje nevidim nic zle 🙂 kupi ho niekto iny a hotovo 🙂
Odpovedať
@zipsuliak Ja viem o čom hovorím. Dodávame svietidlá do eshopov. Keď svietidlo niekto vráti, sú poškodené vonkajšie aj vnútorné obaly a často sú svietidlá napchaté do krabíc tak, že sa cestou späť poškodia. Určite by si nechcel dostať z eshopu také svietidlo. Takže som len slušne poprosil, aby ste svietidlá vyberali rozvážne, aby sa neničili. Máš pravdu, že iné komodity tento problém nemusia mať.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 5 mesiacoch
Zatiaľ moja najhoršia skúsenosť s eshopom Tovar objednaný, polovica došla, suma zaplatená celá (po otvorení krabíc som zistil čo chýba) a mesiac vyvolávam na infolinku, kde stále dokola počúvam ako budeme kontaktovať centrálu. Žiadna ochota, žiadna snaha niečo riešiť, chýbajúci tovar síce evidujú ale netušia kde je, na sťažnosti nik nereaguje. Pokiaľ Vám ale chýba adrenalín, máte veľa voľného času, alebo máte nízky tlak vrelo odporúčam nákup na tomto eshope... všetko bude 😠 😠 😠
Odpovedať
Stále nechápem, čo vás vedie k nakupovaniu cez e-shopy a naviac cez zahraničné. U nás je kopa predajní plných svietidiel a kopa e-shopov, ktoré majú aj kamenné predajne, kde v najhoršom prípade môžete riešiť reklamácie osobne?
Odpovedať
@ernesttyukos žeby šírka sortimentu je na eshope väčšia, žeby úspora nákladov spojených s presúvanim sa medzi obchodmi aby som našiel co hľadám, žeby úspora času atď.. 🤦
Odpovedať
@111maros111 Slovenské eshopy nestačia?
Odpovedať
@ernesttyukos skus čítať s porozumením, inak pôsobíš hodne vytreto. K téme nijak nenapomôžeš iba sa hráš na chytráka čo zožral múdrosť sveta. Šírka sortimentu !!! Ak raz sa mi niečo páči tak kúpim u toho kto to má a logicky to nekúpim tam kde to nemajú (Slovenské eshopy) ..ty odborník
Odpovedať
@111maros111 Tak si nakúp v Číne, obíď všetky poplatky z ktorých vyplácajô dôchodok tvojim rodičom, nechaj to preletieť v lietadle cez pol planéty a si kráľ.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 8 mesiacoch
Profilova fotka
Mno 2023 to bude s nabytkarskymi eshopmi vcelku tazke https://www.dexfinity.com/e-shopy/eko.... Kazdopadne Vela stastia pri hladani
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?