Reklamacia - spravny postup

Zdravim, ak mam na okne probelm s kovanim a chcem aby to bolo zaevidovane ako reklamacia a nie ako nastavenie technika (nejedna sa o nastavenie dotlaku kovania alebo podobne veci - je to komplikovaniejsie ) tak aby to bolo spravne zaevidovane ako reklamacia (aby som sa mohol po 3 odvolat a zaidat naharu), musi to byt spisane ako reklamacia, alebo plati aj ten papier o servisnom ukone od technika ? Dakujem
Odpovedať
@pby Čo je to "papier o servisnom úkon technika"??? Ak chceš podať reklamáciu, tak treba podať reklamáciu. Písomne - listom alebo mailom. Niektoré firmy majú aj svoje tlačivá na podanie reklamácie.
Odpovedať
@pby pisomne, normalne napisat cislo objednavky (mluvy), datum montaze a popisat chybu, do predmetu uviest, ze sa jedna o reklamaciu. Alebo sa zvihnut a ist za dodavatelom a tam ziadat o spisanie reklamacneho protokolu. Kopiu vyjadrenia technika prilozit k jednemu aj k druhému. List poslat doporucene.
Odpovedať
Profilova fotka
@pby tak v tomto pripade s tym papier od technika absolutne nic nema, je potrebne si zajst na firmu alebo do nej zavolat, napisat ze teda chcete reklamovat nieco, vsetko im povedat alebo napisat mailom, aky je problem, co tam je zle a ze to teda mate od vtedy a chcete reklamaciu a firmy na to normalne maju formulare...
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?