Skúsenosti s internetovým obchodom Mirjan24

12. apr 2021260

Ahojte máte skúsenosti s mirjan24 internetovým obchodom kde sa dajú kúpiť sedacie súpravy? A aké sú? Kde majú kamenný obchod v blízkosti BA? Nedočítala som sa a chcela by som si vyskúšať sedačky a hlavne popozerať. Daakujem za rady🙂

  • Ahojte,ja som dnes objednala z Mirjan24 sedačku a mám strach z toho čo za kvalitu príde.Nikde som sa o nich nič nedočítala,nemáte niekto skúsenosti z ich výrobkom.Ďakujem

  • @stefania7  Ahoj! Mozem sa informovat, ako ste spokojna so sedackou? Dakujem. Uvazujem kupu sedacky😉

  • Môžem len odporučiť.Za tie peniaze super kvalita 🙂

  • Sponzor fóra
  • @stefania7  chcem sa opytat ze ktory typ mate?

  • @mirana  Aj moja mamina objednavala a je spokojna, dobre sa na nej sedi, pekne spracovana...

  • @nicicka  ktorý typ máte. Ja rozmýšľam nad sedačkami Tony.

  • @nicicka  je pekná aj táto. 🙂

  • Ja som kupovala sedačku Tony,je perfektná aj na spanie.

  • @stefania7   Prosím Vás a aký typ sedačky máte? tiež by som chcel objednať od nich ,ďakujem 🙂

  • @stefania7   Aha tak už vidím akú 😃

  • Nová skúsenosť:
    termín dodania 10 pracovných dní. Na 12 deň som tam volal, že kde to viazne keďže mi nič ešte neprišlo.
    Objednával som stôl a 6 stoličiek. na to mi povedali, že nevedia kde ten stol je že to musia pozisťovať od dodávateľa (predpokladám Poľsko) v zapätí na to v ten 12 deň, kedy už mal byť stol u nás doma, mi poslali mail kde sa ospravedlňovali za zdržanie a moja objednávka bude dodaná do 2-3 týždňov.
    No ďakujem pekne už nikdy viac.

  • Tak ja zase mam s nimi dobru skusenost, 2 skrinky som objednaval a aj gauc. Gauc za tu cenu super kvalita, mam ho sice 3 mesiace, tak uvidime ale som s nim zatial maximalne spokojny.

  • Nikdy viac!!! Robím s ľudmi 20 rokov a trpezlivosti mám viac než dosť ale toto bolo už aj nad moju trpezlivosť. Najprv zabudli poslať, potom zabudli poslať opäť ... ok stane sa (ponúknutá zľava 50€ z 1500€ objednávky - smutné) a čerešnička neskôr keď dodali tovar ... na miesto ľavej sedačky poslali pravú.
    Reklamácia ich odpoveď - do 30 dní sa vyjadríme zatiaľ si ju nechajte (kde v petržalskom byte si mám nechať sedačku) potom pre ňu prídeme a dáme vyrobiť novú. Takže 3 mesiace mam sedieť na japonský spôsob čiže na zemi. Ak chcete mať kľud kúpte si to kdekoľvek, len nie u nich.

  • @vladimir_malovec  slušná káva.

  • Sponzor fóra
  • Ja od nich chcem kupit skrinky do obyvacky. Uz ich fakt potrebujeme a v dnesnej situacii je najlepsie kupit cez net. Ma to samozrejme nevyhodu, ze si ich nemozem pozriet vyskusat atd. Tak sa obavam kvality prevedenia.
    Mate od nich niekto aj nabytok? Mam zaujem o: Obývacia stena Zigo XXII.
    Necakam ze to bude pevne ako kucynske skrinky zo sika ale zas by som nechcel aby to bol daky rozhajdakany sunt.
    Asi mi neostava nic ine len objednat, jednu poskladat a ak bude naprd tak vratit.

  • Zdravím, tiež nedoporučujem tento obchod.
    Objednal som si u nich komodu, lebo len tam som našiel rozmery aké som potreboval.
    Komoda prišla, rozbalil som ju a spodný diel bol zlomený. Volám ihneď tomu čo mi to priviezol, že jeho už to nezaujíma, tovar dodal. Tak začala reklamácia s mirjan. Už je to mesiac a stále čakám čo mi pošlú. Od kúpy už to sú dva mesiace a ja mám diely komody rozhádzané po byte. Totálna arogancia pri jednaní.
    Vyhnite sa tomuto obchodu. Kamarát si kupoval tiež skriňu od nich a ihneď ju vrátil. Mal som spraviť to isté.

  • Zdravím, prosim objednával niekto z Mirjan24 postel a matrace ? Velmi sa nam tam jedna páči a rada by som vedela či má niekto skúsenosť s postelou od tohto dodavatela. Ďakujem.

  • Nedoporucujem, kupovala som obyvaciu stenu a dosky boli robene na rozne kombinacie takze ix zbytocne navrtanych dier, co vyzeralo itrasne. Zlavili mi 10€ z ceny som skoro umrela ....vobec si chybu nepriznali.

  • @mv75  ktorú obývaciu stenu si kupovala?

  • Neodporučam, Kupovala som písací stopl s nadstavcom. Kedže na stranke pisu, že si vyrobcovia tak chcela som podposriť našich. No sklamanie nastalo ked mi prišli balíčky najprv s Poľským popiskom .. tu mi už niečo nehralo ale že ok, no ale vyvrcholilo to tým, že dielce k sebe nepasovali ... a podotykam neskladala som to ja ale chlapi čo majú skusenosť v skladaní nábytku. A nešlo to. Po podaní reklamácií mi chlapec 🙂 odpísal že fotky ktoré som priložila do formuláru nestacia výrobcovi ... (Výrobcovi - nie už oni) a že mam zaslať iné a viac... tak to mi už praskli nervy. Pokúšala som sa dovolať na rekalačné a čuduj sa svete nemajú žiadne číslo a ani ma na pána čo rieši reklamácie neprepoja lebo on nekomunikuje so zákazníkmi. Zaujimavý prístup. Ok tak som znovu podala reklamáciu a prisiel znova mail že montáž bola neodborná 🙂 som sa už veru pobavila a mám to skúsiť znova poskladať. A veru teraz som sa už nasrala ... Takže išla im do tretice oficialna dalsia reklamácia na odvolačky "zavadzanie zákazníkov" a riešenie podnetu na príslučných institúciach. A lady sa pohli. Tovar treba doručit do skladu do Martina - náklady na prepravu budu nimi preplatené po zaslaní dokaldu -faktúry a v vo vyjadrení na môj podnet mi bude vrátená aj kúpna cena. Takže tohto akože slovenského výrobcu nikdy viac!

  • @vladimir_malovec  
    Dobrý deň, musím reagovať... Máme rovnakú skúsenosť, že už NIKDY viac... máme sedačku TONY, po 6 týždňoch sa veľmi zožmolkovala, tak sme reklamovali. celé to bolo zdĺhavé, čakali sme asi 5-6 týždňov na opravu, mali sme vybrať nový poťah zo vzorkovníka z mailu. Pýtala som vzorkovník poštou, jasné že neúspešne. a keď konečne poslali sedačku, prišla v úplne inom prevedení, v úplne inom odtieni a na reklamačnom ma odbili, že neakceptujú. chcela som promptné riešenie, keďže sedačka stála zabalená v strede obývačky. myslíte, že sa niekto ozval? na druhý deň mailom asi toľko, že neakceptujú. neviete s reklamačným oddelením komunikovať telefonicky, všetko len mailom... škoda, že v 21.storočí, keď je všetko príliš rýchle, neviete zavolať a vybaviť urýchlene..... stálo nás to už toľko energie, času, nervov, že si sedačku nakoniec bohužiaľ nechávame, no idem kúpiť prehozy a vankúše, aby som to aspoň trochu zmiernila.... pokiaľ môžete, určite si sedačku v MIRJAN24 a ani v NOVYNABYTOK nekupujte, vyhnete sa zbytočným starostiam....
    držím všetkým palce, aby nemali podobnú skúsenosť ako my...

  • @jana1502  mam od nich aj obývaciu stenu ZÁVESNÚ, ale to sa mi nechcelo rozpisovať (prišla asi týžden po sedačke). Takže diery na kábel nikde (kedže bola závesna tak mali byť boli aj v planiku) ok tak sme vyvŕtali. Skrutky hrubé ako hovado, ale mäkké ako pierko, rukou sme ich všetky zalomili pri len nasadzovaní do otvoriv v stene, takže aj nové diery do steny aj do skrinky. Poviem to úprimne stena za 600€ nie je zrovna lacná (aby niekto nepovedal, že čo by som chcel za málo peňazí), zvyšný nábytok som už ani nezaplatil a rovno zrušil lebo už som sa bál čo príde. Naozaj radšej Decodom alebo niekto naozaj slovenský výrobca lebo tieto polske “pomsty” už nikdy viac.

  • @vladimir_malovec  ono to nebude ani poľskou pomstou ale skôr nenažranosťou daného slovenského obchodníka. Na úplne šuntovú poľskú stenu nahodil maržu 600% a predáva to ako superkvalitný nábytok 🙂

  • Dobrý večer.
    Mozem sa spýtať na stránku MIRJAN 24 a DOM NÁBYTKU ? Chceli by sme s priateľom kúpiť posteľ za prijateľnú sumu a v dobrej kvalite a na týchto stránkach som našla super postele len mi ide teraz o kvalitu. Keďže tieto stránky osobne nepoznám, chcela by som o nich vedieť viac.

    Ďakujem krásne 😊

  • Rýchla rekapitulácia čo sa týka objednávok. Samozrejme za málo peňazí veľa muziky nečakajte. Objednal som si dokopy 3 sediace súpravy od troch rozličných predajcov a v troch rozličných cenových kategóriách. Vtedy som zistil že moje slová sú pravdivé a čím drahší produkt tým kvalitnejší príde. Lacná sedacia súprava prišla zlomená a čalúnenie sa páralo už len pri pohľade nie to ešte sedenie. Druhá bola drahšia o 300e a bohužiaľ som chytil poľských priekopníkov ktorí kupovali lacné nábytky s vadou a predávali ich naivným Slovákom pričom sa spoliehali že si nikto nič nevšimne alebo to nechajú tak. A keď aj bola reklamácia boli ochotný spustiť cenu o pár eur pričom oni boli nehorázne ziskový. Tretiu sedaciu súpravu som kúpil od Mirjan a predtým som im tam zavolal a spomenul toto čo aj tu že som sa už 2x popálil a chcel by som už konečne normálnu gaučouku. Časovo čo sa dodania týka som bol maximálne spokojný. Materiál super a kvalita klobúk dole. Za tú sumu samozrejme už by som sa vytočil keby prišiel šmejd. Ale gauč je niečo čo má nejakú dobu slúžiť a nie každý rok kupovať nový. Kuchyňa, kúpeľňa, posteľ, gauč sú veci na ktorých sa neoplatí šetriť. Sú to veci ktoré musia slúžiť roky rokuce. Môj názor. Čo sa týka obchodu mirjan 24 ja môžem len odporúčať nič viac.

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Machovna.sk
    Bratislava
    Machovna.sk - všetko pre Vaše machové obrazy.
    V našich E-shopoch nájdete množstvo darčekov, bytové doplnky s jedinečným dizajnom, vázy, nástenné hodiny, kúpeľňové doplnky, kuchynské doplnky
    Eshop svietidiel od svetových výrobcov. V ponuke nájdete dizajnové kúsky a tiež cenovo dostupné riešenia pre tradičné či moderné bývanie budúcnosti.
    Články od našich partnerov
    Betónové tvárnice pre stavbu vašich snov
    Elektroinštalácie vo vápennopieskovom murive.
    SYNEGO SLIDE novinka u veľkoformátových dverí
    Archív článkov od partnerov