Aké skúsenosti máte so Sedalux.a.s z Banskej Štiavnice?

Uvažujem o kúpe koženej sedačky práve od tejto firmy.Momentálne majú aj zaujímavé akcie,ale nie som si istá ich kvalitou.Konkrétne ma oslovila sedacia súprava Dover je to síce klasika ale vzhľadom na interiér a jej rozmery by mi vyhovovala.Nájde sa tu niekto kto má z touto spoločnosťou skúsenosti?Prosím Vás o Váš názor.Ďakujem.
Odpovedať
Profilova fotka
Prepáčte, že oživujem ročné vlákno, ale tiež ma veľmi zaujíma odpoveď na túto otázku. Páči sa nám konkrétne Forza, ale to je jedno. Dôležité sú referencie na firmu.
Odpovedať
Sedalux je dobrý výrobca.....podľa mňa má Dover vynikajúce sedenie....
Odpovedať
Profilova fotka
My máme od nich sedačku forza , ktoru maju v akcii za 888€ v čiernej koži, kvalita je velmi dobrá sme s nou spokojní ;-) , a este sme si k nej doobjednali 2 taburetky tiez v čiernej koži
Odpovedať
myslim, ze to je byvaly Intemon. od nich mam krasnu kozennu sedacku a je super..som spokojny a aj ceny maju vyborne oproti konkurencii. vyrabaju z kvalitnej hrubej koze. doviezli mi ju cez pol slovenska zadarmo :-)
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 mesiacoch
Chcem sa vyjadriť k firme SEDALUX, a. s., z Banskej Štiavnice, ktorá vyrába sedačky a je jediným spoločníkom firmy SEDAČKY, s.r.o. Túto firmu v žiadnom prípade neodporúčam. Začiatkom mája 2013 mi doviezli rohovú sedaciu supravu FLAVIO v látkovom prevedení. Po necelom mesiaci a pol sa začala látka v prešití rozchádzať!!!! Reklamovala som vadu a čuduj sa svete, pri tak jednoznačnej reklamácií, mi z tejto firmy odpísali, že moju reklamáciu ZAMIETLI! Vraj vada nevznikla ich zavinením!! Je to nehoráznosť najhrubšieho zrna, aby za 2800 EUR vydržala látka necelých 45 dní!!! Sedaciu súpravu som používala mesiac a niečo štandardným bežným spôsobom, teda som na nej sedela. Neviem, k akému účelu sú sedacie súpravy vyrábané touto firmou určené, zrejme iba ako bytová dekorácia, bez praktického používania! Zavolala som si domov odborníka, ktorý vypracoval znalecký posudok. Samozrejme potvrdil, že reklamácia je opodstatnená a je jednoznačne zavinená nesprávnym technologickým postupom pri výrobe zo strany výrobcu. Ešte raz som sa obrátila na výrobcu s tým, aby zvážil svoje stanovisko a prehodnotil zamietnutie reklamácie. Trval na svojej prvotnej verzii. Preto som postupila prípad advokátskej kancelárii, ktorá bude ďalej vec riešiť. Takže od mája si neužívam sedačku, ale riešim problém s reklamáciou. Korektný výrobca sa pozná aj podľa toho, či si vie uznať svoju chybu a či prijme opatrenia na jej odstránenie. To, žiaľ tento výrobca nie je! Ak chcete predísť sklamaniu, vyberte si seriózneho výrobcu!
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 4 rokoch
Taktiež oživujem staré vlákno. V r. 2012 nám vyrábali sedačku Berlin, na mieru v béžovej koži. všetko by bolo ok, pekná, nič sa doteraz nevysedelo, neroztrhlo proste ok. No ako som ju teraz čistila, všimla som si na jednom sedáku v takej kožnej vráske , ked som ju vystrela trhlinku. Ale trhlinka je iba v tej koženej časti začínajúca, nie hlboká. No kedže nechcem aby to pokračovalo dalej, rozhodla som sa , že zavolám a opýtam sa , ako postupovať pri nejakej oprave chyby. Samozrejme som počítala, že si to zaplatím. Píšem iba preto, že pani ktorá je v súčastnosti na telefone firmy, na mna hned po prvej vete ktorú som položila, proste neskutočným tonom nakričala .Arogantne a ani neviem opísať ten prístup , ako sa vyjadrovala. Aj som jej povedala, že prečo hned ten ton, že som sa okamžite rozklepala. Myslím, že stačilo to spomenuté, že sa nám trhá a hned som si to vyžrala. Potom ton zmiernila a odkázala ma na mail.Radšej si zavolám asi firmu z opačného kúta slovenska, než znova komunikovať z tou ženou.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?