Je 129 000 eur primeraná cena za tento bungalov?

Caute ludia,chcem sa spytat ci je cena 129 000 eur za tento http://www.topreality.sk/novostavba-b... bungalov primerana,rozmyslame o kupe.Neni to vela?Vdaka za postrehy
Odpovedať
@fredino vzdy je to vela. pokial kupite pozemok a postavite vyjde vas to lacnejsie a viete co za materialy ste pouzili.
Odpovedať
Profilova fotka
Ja si myslím že tá cena nie je zlá.
Odpovedať
@fredino urcite sa dotazuj co su to tie kvalitne materialy, ako uvadzaju. su tam drevnee okna? drahe dlazby, drevene podlahy? je to vobec postavene z tehly? aka je tam strecha? kto to staval? dom je v stave ako na fotke, neni zvonku spravena omietka? pisu ze je len z casti zatepleny. z fotiek mi pripadaju podlahy plavajuce aj nabytok, nevyzera to byt na tehlu a plastove okna. proste lacna stavba. ja som laik, ale 120k za dom v plaveckom mikulasi je premrstene. pozemok je sice fajn az 800m2.
Odpovedať
@fredino nie je zlá.
Odpovedať
Profilova fotka
Podľa mňa to je tak akurát, ja som staval svojpomocne(mám síce aj pivnicu) ale cena je cca rovnaká. :-)
Odpovedať
Je to nezateplene, ani fasada ani zaklady. Celkovo to posobi divne. Nesiel by som do toho.
Odpovedať
Profilova fotka
ja si myslim ze je to super cena, ked si len zoberiete ze za pozemok date takych 20 000eur, a to nehovorim kolko zoberie firma za robotu. My sme si stavali sami, pozemok bol za facku a aj tak nas to vyslo 90 tisic a to este nieje vsetko hotove.
Odpovedať
Mne sa zdajú tie miestnosti nepresvetlené, alebo zlé fotografie?
Odpovedať
Profilova fotka
@fredino ja si tiez myslim ze to nie je zla cena, jasne ze to treba vidiet ale treba si uvedonit ze treba dokoncit vela veci ktore nebudu stat malo penazi....
Odpovedať