Ak by ste sa stali riaditeľom Decodomu na 1 deň, čo by ste zmenili?

Profilova fotka
Predstavte si že máte tu moc meniť takmer všetko v Decodome. Načo by ste sa zamerali, vylepšili, prípadne úplne zrušili? :-)
1
2
6
Profilova fotka
Prijala by som viac takých veselých zamestnancov, akými sú @decodom a @matej_decodom :)
zrusil by som tie bombasticke zlavy, ktore ponukate non-stop, takze nemaju zmysel... vzdy ked idem okolo decodomu, vidim na monitore vasej pracovnicky ako prepisuje to cislo pred percentom z X na Y. Druha vec, ze ked som u vas kupoval kuchynu ja, tak sice v letaku bolo napisane, ze mam narok este aj na nejaku dodatocnu zlavu, no vasa pracovnicka mi povedala, ze to je chyba a ona dostala ine info.
@janamartish Janka ďakujeme .. toto je veľmi dobrý nápad. :-)
zaviedol by som konecne 18mm korpus a rozhodne by som spravil nieco s tymi babrakmi co nam pokazili objednavku (Galan)
Profilova fotka
@gashtaan tak toto presne sme vyriešili v novom letáku. na mesiac december sme zrušili bombastické zľavy a nahradili sme ich rozprávkovými! :-) nezmenili sme len slovo.Vybrané produkty označené týmto logom kúpite za ceny, ktoré nájdete iba v rozprávkach ;-) Naozaj vás neklamem a osobne som z blížiaceho sa letáku nadšený...uvidíte budete určite spokojný!som si tým natoľko istý že ak nebudete spokojný kľudne mi ho potom môžete obúchať o hlavu :-D
@matej_decodom uz mi je to jedno, uz mam kupene :)
začala by som konečne prijímať ľudí, ktorí naozaj niečo vedia, sú kreatívni, ústretoví a prozákaznícky orientovaní. A drvivú väčšinu z toho čo tam je zamestnané by som riadne pretriedila.
Profilova fotka
všetkých by som vyhodil :-D
kreatívni malo byť
@moriak Korpus 18 mm zatiaľ nieje v pláne, avšak všetky požiadavky resp. návrhy budeme predostierať kompetentným u nás a možno aj tento podnet nakoniec prejde. Galan ... k tomu sa asi nechcem vyjadrovať, mrzí ma Vaša skúsenosť, avšak toto je mimo mňa.
@samron :-D Aj mňa ? :-)
Profilova fotka
@stolverka samozrejme budeme sa snažiť zapracovať na vašich podnetoch.. tak dúfame že aspoň nás by sme ušetrili :-) :-)
Článok sa načítava...
@gashtaan S tym oblbovanim so zlavami suhlasim. Neraz sa mi stalo nieco podobne. Pred 2r. v predvianocnom obdobi sme potrebovali kupit satnikovu skrinu. Jednu sme uz mali,chceli sme dokupit rovnaku,alebo co najviac podobnu. Vsade sa na nas valili reklamy a uputavky na 50-70% zlavy. Este aj pred nasim odchodom do predajne akurat v radiu sme zaculi, tak sme sa potesili. V predajni sme nasli skrinu,ktoru sme hladali. cena rovnaka,ako sme platili davnejsie za tu predoslu. Spytali sme sa pracovnicky,ci nam daju aj nejaku zlavu /lebo na yvrobkoch sme zlavy uvedene nevideli/, ona nam vsak odpovedala, ze ved uz teraz je cena ovela nizsia,akciova. Velmi nas to prekvapilo, lebo cena skrine bola presne taka ista,ako ked sme kupovali par mesiacov pred tym. Kupovali sme este dalsie komodu a policky, samozrejme, ze vraj aj tam je uz cena znizena,akciova,takze sme nepochodili. O Decodome sa v okrese medzi ludmi uz roky hovori,ze pred planovanymi akciami zvysi ceny,aby potom mohli spravit akoze "akciu" a akoze predavat lacnejsie, pritom lacnejsie nie je. Medzi zakaznikmi sa zle a klamlive spravy rozsiria ovela rychlejsim tempom,ako to, ze ludia boli spokojni. Zakaznici nie su radi,ak z nich niekto robi hlupakov a podvadza ich. A taka velka a znama firma by to robit nemala, nie je urcite na to na to odkazana. Takze by som zmenila pristup k zakaznikom v podavani serioznych informacii. Radsej neponukat v reklamach ziadne akcie,ako take, co su iba na papieri na prilakanie zakaznikov a v predajni nakoniec ziadne zlavy nevidi. Taktiez by som zmenila informovanost svojich zamestnancov na predajni o tovare. Hladali sme vesiak, nemohli sme najst. Poprosili sme zamestnanca o pomoc, poslal nas na druhy koniec predajne. Tam sme nenasli,tiez sme poprosili dalsieho zamestnanca o pomoc, ten nas zase poslal na zaciatok predajne. Opat sme nenasli , spytali sme sa tretieho zamestnanca a ten nam povedal, ze nemaju ziadne. Neviem, ci naozaj nemali,alebo sa mu nechcelo ist hladat,ale hoci sme 3x obehli celu predajnu krizom-krazom , nechcelo sa nam dalej hladat a vypytovat sa, tak sme sli inam, kde sme si vybrali na prvy krat a kupili bez zbytocneho behania a prosenia. Dalsou vecou, ktoru uz berieme ako samozrejmost je ta, ze ked kupime nieco v Decodome,tak v 9-tich pripadoch z 10-tich nam pri skladani nabytku chybaju nejake "drobne" suciastky, takze musime sa vratit do predajne aby sme ich doplnili a mohli nabytok dat dokopy. Tuto skusenost nemam iba ja,ale viacero nasich znamych, je to dlhodoby probelm. Neviem, ci je to sposob setrenia od firmy,alebo ako je to mozne. Obcas sa moze stat...Ale pravidelne??? :-S :-| :-.
@matej_decodom mne nemusíte hovoriť, že sa budete snažiť, ja som len napísala jednu z vecí, ktoré by som zmenila. ;-) Tých vecí, ktoré čakajú na zmenu je samozrejme oveľa viac, ale to musíte vedieť hlavne vy, ktorí tam robíte.
@majki555 ja som este sice nedoskladal celu kuchynu, no zatial mi nic nechybalo - az na drevene koliky, ktore sice boli v baleni, ale boli poskodene a musel som ich vymenit z vlastnych zasob. Nasiel som este jednu policku nastiepenu, chcem to este skusit vyreklamovat...
Profilova fotka
Ak by som mohla deň šéfovať určite by som chcela spraviť radosť čo najväčšiemu počtu zákazníkov a zamestnancom tiež. Teda na nakupovanie cez web by som dala poštovné a dopravu zadarmo, zamestnancom rozprávkový plat plus prémie a tým pádom by boli spokojný aj zákazníci pretože by boli s radosťou obletovaný milým, usmiatym a ústretovým personálom ktorý by bol len v decodome :-) Na druhý deň by som si k vám dala žiadosť o prijatie do zamestnania :-)
@matej_decodom zvysil by som vam zamestnancom fixne platy, neviem ako mate ludi platenych ci aj od provizie, ale to by som zrusil, clovek co je ako predavac v kamennom obchode zavisly na proviziach casto mu to nezvlada psychika a v snahe ostat"nazive" dootravuje ludi az to neni pekne, rovnako odpadne riziko, ze nanuti ludom to co nepotrebuje, len aby mal proviziu. Keby zamestnanec dostal slusny zaklany plat, teda nadpriemerny oproti inym zamestnavatelom, tak by automaticky to udrzalo aj schopnych ludi a boli motivovani za takychto podmienok si robotu udrzat, a nie stylom, prezivam, trapim sa, ide to pomalicky, som tu iba prechodne, kym si nenajdem lepsie. Na Slovensku som malokedy vidiet takeho zamestnanca, ktory by bol hrdy ze je predavac a nehanbil sa za to (za svoj mizerny plat). Kolki tu nadavaju na skusenosti s predavacmi, ale nemali by byt nahnevani na nich, ale na majitela firmy, ze nedokaze robit taku zamestnanecku politiku ze radsej kvalitny praovnik za viac penazi, nez hocaky z ulice za minimalny plat. Ale tak moze sa stat, ze v ramci setrenia mzdovych nakladov presuniete vyrobu do nejakej rozvojovej krajiny....sak konkurenciou tlaeni ste. No a samozrejme by som dalej robil PR a zlepsoval medzi verejnostou imidz znacke. Dohovoril som :-D
@snowy66 predajca bez provízneho systému? Veď všade v obchode to tak funguje. Prežila som v kuch. a interiér. štúdiách dosť na to, aby som vedela o čom hovorím. Musí byť dobrý dizajnér, dobrý predajca a len potom predá. Samozrejme bez nútenia, každý normálny zákazník vtedy utečie.
@majki555 Zvyšovanie cien pred akciou nieje možné, pretože kontrola SOI by nám toto automaticky vytkla a pokutovala. Niekedy je akciová cena aj v priebehu viacerých mesiacov a preto sa zdá, že sa nemení. Informovanosť poradcov o tovare na predajni musí byť perfektná a toto budem urcite riešiť aj na mojej predajni.
@snowy66 Príde mi, ako by si nikdy nepracoval na obchodníckom poste ... Obchodník, ktorý nie je motivovaný predávať, nepredáva ... Je to holý fakt, ktorý nezmeníš ... Možno nájdeš pár výnimiek, ale to je všetko ... Ak mu zvýšiš plat, nečakaj, že sa bude usmievať, lietať a obletovať zákazníkov. On len proste bude načas chodiť do práce, bude milý no nebude zákazníkov cielene tlačiť k nákupu. Ak to robiť nebude, obchodnému domu sa predaja znížia, samozrejme, nie horibilne, ale znížia. Tým pádom by si ako "riaditeľ" obchodného domu asi neuspel, nakoľko by si týmto rozhodnutím zvýšil výdaje (na mzdy) a znížil obrat a teda aj zisk (z predaja). Čo sa týka modelu domu - možno budem trápny, ale znova poviem, že sa mi viac páči model IKEA. Predajcovia tam neexistujú, len poradcovia. Poradca za Vami nepríde, kým ho sami nepožiadate... Pre mna je to SUPER !!! Pretože si môžem obzerať akýkoľvek nábytok bez toho, aby ma v každom oddelení odstavovala predavačka s tým, že mi poradí, začala mi o každom gauči na ktorý si sadnem rozprávať prípadne tam stále čakala, keby som mal nejakú otázku ... V takých prípadoch sa proste v danom dome necítim až tak komfortne, ako by som mohol, čo je na škodu ...
Zmenila by som aby ste za hranovacou paskou, ktoru ste mi nedodali nemuseli cakat tak dlho ako za kuchynou, to je 5 tyzdnov...... za tu dobu by mi uz bola prisla aj z ciny z ebay a nie len tu niekde z inej strany Slovenska. Zmenila by som postoj, my mame tvoje peniaze a ty mily zakaznik mas len mrzutost....
Profilova fotka
:-D no to vam teda vsetci pekne nalozili... Pridam uz len informaciu, ze rovnako biedne to je so zamestnancami aj vo vyrobe, tak hor sa s tym nieco robit a hlavne dat precitat komentare aj sefstvu, nech si nemysli ze ked sa oni vozia na bavorakoch, ze sa celej firme dobre dari. Toto je zakladny problem na slovensku, ze sefstvo je vzdy kratkozrake a vidi si len po svoju penazenku, namiesto toho aby si vsimli, ze ludia ktori na nich makaju maju vsetkeho plne zuby a ked sa raz nastvu, tak cele sefstvo pojde do certa a padne na nos aj s celou firmou a uz ich nezachrani nic, ani restrukturalizacia.
@dannyelle A to sme radi, nech nám "nakladajú" .. Sme tu presne preto, aby sme si vypočuli názor tých najdôležitejších ľudí = zákazníkov. Ak je niečo, čo môžeme vysvetliť alebo poopraviť, činíme tak, no primárne sme tu na komunikáciu s Vami a konštruktívna kritika pomáha rozvoju. Žial téma výroby je často komunikovaná u nás a nemyslím si, že je to také zlé. Ľudia majú možnosť voľby, majú možnosť sa posunúť v živote - už zopár zamestnancov z výroby pracuje na predajni, takže vždy je možnosť. Uznávam, že pracovať vo výrobnej sfére je fyzicky náročné a ak by som bol ja riaditeľom Decodomu na jeden deň, určite by som sa snažil zmeniť práve toto.
Ja pridám tiež svoj názor, ja by som povedala, žeby sa mal zmeniť aj prístup vedúcich, niekedy jednajú s ľuďmi akoby boli trestanci, ak niekto chce pracovať, tak bude, hlavne živiteľ rodiny a nepotrebuje k tomu buzeráciu, veď bez robotníkov by sa ani to pánstvo nevozilo na takých autíčkach, tak by sa patrilo aj zamestnancom vyjsť v ústrety ak to potrebujú. Dieťa nám malo 1.sv. prijímanie a môj manžel musel ísť do práce, lebo sa vedúci zle vyspal, jednoducho mu nedal voľno a to ho pýtal už mesiac dopredu, je to na hambu a ďalšia vec, syn mal vážne zdravotné problémy, zamarodil a kedže má chlapec nejakých len 20 rokov, podľa vedenia si marodku len vymyslel, lebo sa mu nechce pracovať, osobne som sa obrátila na majstra a ten sa ešte smial, že za neho oroduje mamička, lenže syn nebol schopný s ním komunikovať a podotknem, že vo výrobe pracoval skoro 2 roky a nikdy pred tým nemarodil ani s ním neboli problémy, lenže zamarodil na necelý mesiac a keď sa vrátil, dostal padáka, nepredlžili mu zmluvu. Alebo sa chlap ženil, tak si predstavte, že v deň svojej svadby musel prísť do práce na rannú zmenu a pustili ho o 12.00 hod. a o 14.00 hod. mal obrat. My sme mali ísť na svadbu, no opäť manžel nedostal voľno a musel nastúpiť na nočnú zmenu. Tak sme išli kolegovi zablahoželať a pekne domov. Je to aj na nervy aj na smiech. Toto by sa malo zmeniť a verte mi, že z rozprávania od iných ľudí, je toho dosť, čo by sa dalo napísať.To, že je nezamestnanosť sa dosť nepekne využíva. A ešte dodám, že manžel či odpracuje nadčasy alebo nie, na výplate to vôbec nepocítime, syn sa zamestnal v inej fabrike, je tam už rok a chváli si to a pri nadčasoch sa chváli aj s výplatnou páskou. A dodám aj k tým letákom niečo. Vždy sú na jedno kopyto, škoda papiera. Chcelo by to už iné nápady, zmeníte len farbu, dáte iné ručky, iný názov, ale stále je ten nábytok o tom istom a leták dizajnovo by trebalo pozmeniť tiež určite, sú aké smutné , chcelo by ich oživiť a nebáť sa inej farby ako tej typickej decodomskej. :-) Nemyslela som tu nič v zlom , len som napísala pravdivé fakty :-)
Zmenila by som celý image Decodomu, od dizajnérov nábytku až po predavačky.
Ale otázka znela, čo by som zmenila, ak by som bola riaditeľom. No chodila by som viac medzi robotníkov a trochu ich aj pochválila a mala by som nejaké schôdze, kde by som povedala, čo nás čaká a vypočula by som si osobne názory zamestnancov. Na konci roka by som usporiadala pre zamestnancov večierok v nejakom podniku, na účet podniku a zamestnanci by dostali napríklad šampanské a vianočnú kolekciu a na Deň žien, by som každej žene v podniku dala kvet. Založila by som schránku sťažností a riešilo by sa to na tých schôdzach, čo som vyššie spomínala, ktoré by boli napríklad raz za 3 mesiace a tá hodinka po pracovnej dobe by bola riadne každému zaplatená. Ak si tu niekto myslí, že mi šibe a že to nejde, tak sa mýlite, sama mám odpracované v takom podniku, aby ste sa divili aký tam bol riaditeľ, vážil si prácu iných, vedel to aj dať na výplatnú pásku,no není to v Topoľčanoch-bohužiaľ, ale na Slovensku áno
Profilova fotka
sledujem tu niekto naozaj zaujmavé postrehy aj keď sa to môže zdať niekomu ako kritika skôr to beriem tak že nám chcete pomocť byť lepší za čo vám ďakujeme :-)
@decodom Ahoj. Nejste v tom sami. Obchodní politika naprosto všech se zvrhla na litý boj, kdo poskytne větší slevy. Jaká je asi reálná cena jakéhokoliv výrobku se lze jen stěží dohadovat. Mě je naprosto putna, jestli je to Decodom, Tescoma, nebo všechny superhyperultramegamarkety. Každý má největší slevy, každý se snaží ohromit. V krámech je 2 - 3 krát více zboží, než se dá vůbec normálně prodat. Celá zeměgula je zamořena vším možným i nemožným. Já to vidím u sebe v krámu. Lidi jsou tak zblbnutí, že kupují pouze akční zbytečnosti. Hlavně že je to v akci, že to nepotřebují je fuk. Že velké řetězce nadsazují ceny, aby ihned mohli dávat slevy je jistota, o které nemá cenu ani diskutovat. PS Když máte něco trvale v akci, tak to není žádná akce, ale pouze marketingový tah, jehož jediným smyslem je vydělat prachy a ne udělat něco pro zákazníka.
Určite by som dala viac akcií, súťaží a kontaktu s verejnosťou a viac zliav :)
@praoteccech Trvale v akcii neznamená len "zarobiť peniaze" ale práve naopak, sú to produkty, ktoré sa predávajú najlepšie a preto je dôležité, aby sa objavili viackrát v letákovej akcii - väčšinou sa jedná o spálne, ktorých v sortimente nemáme až tak veľa, aby sme vedeli každý mesiac dať inú do akcie a prečo ich nedať lacnejšie aj častejšie? Je pravda, že zľavy sa niekedy šplhajú do astronomických výšok, čo nieje naša cesta - ako príklad uvediem zľavy, ktoré mi ponúkali pri plastových oknách - zľava -55 % ... hmmm? toto je už moc podľa mňa :-|
1
2
6

Téma bola zamknutá adminom. Nie je možné pridávať ďalšie odpovede.


Nenašli ste čo ste hľadali?