Termik na zvýšenie efektivity radiátora - skúsenosti

Ahojte Termík – Zvýšenie efektivity radiátora mate skusenosti? Dakujem :)
Odpovedať
Rozveď, o čo má ísť...
Odpovedať
@dedo758 aha ho http://termik.sk/sk/termik-zvysenie-e... par fuňofukov pod radiator a mame perpetum mobile :-D
Odpovedať
Hej, už som našiel :-) Len s prúdením vzduchu opatrne, víri to prach... :-D
Odpovedať
@zita19 no ale vies ako sa hovori- " najlepsie sa zaraba na hluposti inych" :-D
Odpovedať
Blbost
Odpovedať
@kavar tato veta ma dostala "To znamená, že sa do miestnosti premiestni o 13 °C viac energie z vykurovacej vody." Niekde v mojom vzdelani nastala chyba, lebo mna ucili, ze energia sa meria v Jauloch :-p
Odpovedať
takze blbost... co mi poradite ked mame na chodbe zimu? byvame na prizemii v izbach mame teplo len ta chodba a vlastne aj kupelka Dakujem :)
Odpovedať
Vyregulovať systém. Podrobnosti bude vedieť kúrenár... Dom či byt?
Odpovedať
byt uz mi pridal na radiatore v chodbe a ubral v kuchyni ale stale tam mam chladno
Odpovedať
mam vlastne kurenie kotol na plyn
Odpovedať
Tak možno ešte väčší radiátor. To treba vidieť, takto na diaľku to ide ťažko...
Odpovedať
@zita19 no vsak aj mna inac ucili :-D , pamatas na hysteriu aspon v KE v 90-tych rokoch ohladom spotreby paliva v autach??? vraj namontujes nejake cudo- judo, magnet na privodnu hadicku medzi AC pumpou a karbesom a u totym momentu mas o 30% mensiu spotrebu, no a ci veris ci nie plno ludi tomu uverilo, tak preco by to niekto o 25rokov neskusal s inou hlupostou, a najviac sa cudujem, ze ludia su schopny tej hluposti aj uverit, tu bud zlyha zakladne vzdelanie, alebo logika
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
@kavar doteraz montuju HHO do aut a prisahaju ze to funguje :)
Odpovedať
@kavar nasa uz po x-ty krat reformovana skolska sustava produkuje lahko manipulovatelny matros. Hlavne je aby sa dal hladko a bezproblemovo ojebabrat politicmi, ale je celkom pouzitelny aj pre takychto obchodnikov... Tam logiku nenajdes ani elektronovym mikroskopom :-p A pamatas sa na strechy natrete horcicou, co mali chranit pred radioaktivitou? @majkoj Ta To Co? Inac chalani, 4 ventilatory do PC-ka, nejaky trapny akoze termospinac, kus plechu a mas vyrobok, ktoreho cenu sa dozvies az pri potvrdeni zavaznej objednavky. :-S Alebo ojebavky? ;-)
Odpovedať
@majkoj prisahat a naozaj fungovat su 2 diametralne odlisne veci, aky mas na to nazor? lebo zodpovedne sa priznavam,neviem ako by to malop fungovat, vies ake mam auto a ci bude zrat 20 alebo 15 litrov je mi fakt ukradnute, to nebol ani podjeb ani chvalenie, ja proste mam rad priamy vykon a ostatne ma nezaujima / profi deformacia z pretekov/ :-D
Odpovedať
@24janette bud vacsi radiator alebo aspon dvojkonvektorovy v rovnakej velkosti. A utesnit vchodove dvere. Do kupelne ohrievac alebo elektricku rohoz pod dlazbu s casovym spinacom aby kurila hlavne v case ked kupelnu najviac pouzivate, teda rano a vecer.
Odpovedať
Profilova fotka
@zita19 nuz zoberies flasu s vodou, strcis tam elektrody, vyrobis kyslik a vodik a to das do nasavania. A mas stroj porusujuci termodynamicke zakony :)
Odpovedať
@majkoj jaj. Co je na tom porusujuce termodynamicke zakony? Vsak spalovanie vodika je termodynamicka reakcia. Ak pridas 2 atomy vodika a jeden kyslika do spalovania tak to normalne zhori rovnako ako vo valci zhori benzin (alebo nafta, propan, GNG alebo co vsetko sa prifukuje do valca za ucelom explozivneho horenia). Teoreticky mi to sedi.
Odpovedať
Profilova fotka
@zita19 nuz na to aby si pri tom mala nizsiu spotrebu paliva, by si musela vyrobit viacej energie ako potrebujes dodat alternatorom na elektrolizu.
Odpovedať
@majkoj @zita19 vazeny priatelia, ja to neberiem s teoretickej stranky, ale fakt s praktickej a to som realne sedim v tych autach, proste atmosfericky motor reaguje okamzite a turbo vzdy s opozdenim, realny priklad AUDI S8 - papierovo vykon ako FORD MUSTANG SHELBY /540K/ na audine stisnem plynovy pedal a desatiny sekundy nic a to mi tvrdia v autorizovanom servise, ze je to u biturba normalne, na forde stisnem pedal a okamzita reakcia, co je podla vas bezpecnejsie auto?
Odpovedať
Profilova fotka
@kavar podla testov jednoznacne audi :-D, a bude aj rychlejsie, lebo nejaky teoreticky max vykon je nepodstatny, v priebehu krutiaceho momentu nema atmosfera sancu.
Odpovedať
@majkoj no to my je jasne, ze audina je proste OVER THE TOP a nedam na nu dopustit, ale ten pocit, mozno laik to neciti, ale ja to proste vnimam ako diskonfort, a vraj robis nieco do aut, vies mi s tym pomoct? myslym to nastavenie aby to reagovalo okamzite, mozno staci iba nastavit nejaky tlak turba, alebo nieco preladit v elektronike, fakt sa mi nechce vecne chodit do Prahy, proste ja ked vidim viac ako jeden kablik v motori som mimo :-D napis do spravy ak vies pomoct, hoc prestavit motor na diagnistike, uz je po zaruke mozme experimentovat
Odpovedať
@kavar nezabúdaj, že tam niekde medzitým ešte sedí jeden malý čip a aj ten si chce do toho niečo pokibicovať :-) @24janette viac ako na radiatore by tie ventilátory pomohli pod stropom kde by rozháňali hromadiaci sa teplý vzduch, ale ani to ti peniaze neušetrí. Zrejme ten radiátor nemá dostatočný výkon keďže nepomohlo ani zvýšenie prietoku. Buď zvýšiš teplotu vody (ak už nie si na maxime) alebo vymeníš radiátor za kus s väčším výkonom, prípadne zateplíš ak sa dá, čo v byte asi nebude ľahké.
Odpovedať
@slavoslav vsak prave o ten maly cip ide:-), lebo 17rokov som jazdil profesionalne rally, a kym som mal v ruke auta bez turba tak to fungovalo, subaru bol uz sice na moj vkus pretechnizovany vymysel /90-te roky/, ale este to slo, mozno som uz stary a neviem sa vzit s modernou technologiou :-D inac v 2002 som koncil s karierou,
Odpovedať
@kavar apropo dnes som sa bol iba pozerat a poviem ti, ze mi to pripadalo ako " mrdani benzinem pro hovno" :-D kde su tie casi ked nas startovalo na rally Kosice 120 posadok a dokonca v roku 81 sa robil vyber, lebo nesmelo ist viac aut na start ako 150 ks, dnesna realita 26 ks,
Odpovedať
@slavoslav
Odpovedať
Profilova fotka
@kavar ja robim meraciu techniku, ktora sa pouziva pri vyvoji aut. Do mapovania motorov sa ja nevrtam :). Je to dost loteria, pretoze tym stracas platnost technicaku a v podstate aj poistenie. To si malokto uvedomuje.
Odpovedať
@majkoj tak aspon dakujem za priamu odpoved, lebo tu sa do toho "experti" chcu okamzite pustit a ja proste neverim nikomu iba sebe samemu, a ja to proste nezvladnem, vidis jaku mas u mna doveru, lebo asi vies co taka kara stoji ?
Odpovedať
vacsi radiator
Odpovedať
Profilova fotka
@kavar viem, ked navesiame nasu techniku na take auto, tak znasobime jeho cenu :-p
Odpovedať
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?