Tepelné čerpadlo s dobrým servisom - Nitra

Dobrý deň, Rada v by som sa trosku zorientovala v tepelných čerpadlach. Sme z Nitry a priorita pre nás je rýchly a kvalitný servis, kvalitného tepelného čerpadla... Prečítala som si už niečo, len všetky ktoré by prichádzali do úvahy majú servis ďalej. Jedna sa o IVT, Nibe alebo dsikin. Budeme mat vzduch voda pre podlahové kúrenie cca 300m2, chladené stropy a rekuperáciu. Ake mate skúsenosti s riešením porúch v Nitre s vašimi značkami, čo by ste odporučili alebo na čo si dať pozor. Do ktorej značky by ste teraz išli? Asi najbližšie je Šaľa firma Com-klíma s Daikinom. Len top sú ivt a nibe tak mam dilemu... Ďakujem
Odpovedať
@danielka222 mallay -mám od nich tč mitsubishi
Odpovedať
@ivan33 A na náhradné diely sa ako dlho čaká? Bojím sa ze keď sa to v zime pokazí a povedia nám že týždeň kým príde súčiastka? 🤷‍♀️... Idem pozrieť aj zo vaše
Odpovedať
@danielka222 mal som poškodený prietokový snìmač-do dvoch dní opravené.
Odpovedať
@ivan33 pozerala som tu firmu... Ďakujem skúsim zajtra zavolať
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 5 mesiacoch
@danielka222 NEODPORÚČAM. nechali nás bežať na spirale 3 mesiace. Prišiel nám mega vysoký účet a oni sa z toho vyzuli. Keď sme za kupovali čerpadlo Vavrik nám sľúbil servis v záručnej dobe za 50eur,o rok neskôr som ho kontaktovala so žiadosťou o servis. Povedal, že to bude za 150. Vraj si našu konverzáciu ohľadom sumy za 50 nepamätá. A najlepšie na tom je, že známy z vedľajšej dediny mal servis za 50!!!
Odpovedať
@mariafintova ďakujem
Odpovedať
Profilova fotka
Mam tiez od Mallay a zatial spokojnost. Rocnyservis ma nestal ani 150 ani 100 ale daleko menej.
Odpovedať
@wyrky presne tomuto nerozumiem. Pan Vavrik mi sľúbil minulý rok, keď som čerpadlo za kupovala servis za 50euro. Mame čerpadlo rok a písala som mu ze potrebujem servis. Odpísal ze to bude 150. Som zdesena a sklamaná, keďže kamarát u vedľajšej dediny platil tiež 50!
Odpovedať
@danielka222 NIBE ma partnera v Trnave. 50km po dialnici nie je neprekonatelna vzdialenost na servis. Mam od nich TC a zatial nemozem povedat jedno zle slovo (na rozdiel od x inych dodavatelov na stavbe). Samozrejme je to uz trochu vacsia firma a clovek nemoze cakat, ze budu robit servisky za 50€ do vacku, ako tu ludia pisu. Ale to si uz musi kazdy rozhodnut, ci si nieco kupi od Fera z vedlajsej dediny alebo od vacsej firmy - so vsetkymi vyhodami a nevyhodami jedneho aj druheho. Urcite by som vsak nevyberal znacku TC hlavne podla toho, kto je najblizsie.
Odpovedať
Vidím, že tu majú aj dobre recenzie. Netvrdím, že ako firma sú zlí, ale bohužiaľ jedna mala chyba, pri inštalácii nám nechali zapnutu špirálu a prišiel nám účet 455 eur. Co sme samozrejme museli zaplatiť, lebo TC tie kW naozaj s potrebovalo. Chybu si nikdy nepriznal a my sme na to doplatili. A teraz ešte keď počujem, čo mi zopár ľudí vraví, že servis práve od nich mali oveľa lacnejšie, je mi z toho veľmi smutno. Som na materskej, muž prišiel o prácu teraz počas Covid 19 a ešte aj toto do toho 😢
Odpovedať
@danielka222 pre spomenuté značky TČ neporadím, ale my mame 3roky TC Panasonic Aquarea Tcap od mojekurenie.sk a sme spokojní. Majú vela inštalácii a žiadne zle recenzie som nenašla.
Odpovedať
@danielka222 ja ti poradím čo nie :-D Climaport a carrier -xp energy, už 3 rok nevyriešený problém s hlučnosťou kompresora.
Odpovedať
Článok sa načítava...
Dobrý deň diskutujúci. Známy má upozornil na negatívnu recenziu tu na modrej streche. Naša firma sa už roky zaoberá inštaláciou tepelných čerpadiel a máme za sebou cez 150 inštalácii. Nedá mi však nevyjadriť sa k očierňovaniu našej firmy používatelom mariafintova. Pani Fintova tu diskutujúcich neskutočne zavádza a obviňuje našu firmu z vecí ktoré snáď ani nemôže myslieť vážne. Píše, že sme tepelne čerpadlo nechali bežať 3 mesiace na špirálu čo je absolútna nepravda a lož! Pani Fintova nám volala že jej teplene čerpadlo ide stále (vonkajšia jednotka) a teraz píše že jej išlo na špirálu čo technologicky pri COP nieje možné Čo sa tyka pani fintovej tak od začiatku našej spolupráce asi rok pred inštaláciou kde sme sa dohodli na podmienkach sme jej vyšli v ústrety v tom, že sme tepelne čerpadlo naskladnili a vyše pol roka držali na sklade aby sme jej dodržali cenu nakoľko daný výrobca mení ceny k 31.3. každý rok(zvýšenie cca 4%). BEZ AKEJKOĽVEK ZÁLOHY!!! Pani Fintova nakoniec ani dane čerpadlo neodobrala a vybrala si iný typ!!! Teplné čerpadlo sa inštalovalo až cca október/november nakoľko nemali pripravenú stavbu. Montáž sa prekladala niekoľko krát. Tak isto sme im pomohli získať dotáciu cez projekt Zelenadomacnostiam.sk bezplatne. Vždy sme boli ústretoví vo všetkých smeroch a to či už pri každom spoločnom stretnutí alebo telefonáte. Zrazu jeden deň tesne pred inštaláciou mi pani Fintova zavolala že našla na internete na Heuréka.sk lacnejšie čerpadlo o 50€. Samozrejme išlo o úplne iný model ako sme mali v ponuke my kde bol ešte aj termostat atd...tak som jej to vysvetlil a nakoniec sa inštalácia vykonala. To sme však netušili aké nočné mory nás čakajú. Každodenne telefonáty že im teplené čerpadlo ide stále že majú rozdiel v teplote na ich zakúpenom termostate o pol stupňa!!! Naši technici tam boli tepelne čerpalo skontrolovať niekoľko krát za týždeň zodpovedali každú otázku a vychádzali danému zákazníkovi v ústrety. Telefonáty neprestávali stále dokola to isté. Nakoniec si nakúpili termostaty a merali teplotu v každej izbe a nevychádzalo im to - niekde mali teplejšie a niekde chladnejšie to je zase príbeh o ktorom by som mohol pisat hodiny... nemali zonovu reguláciu.. Tak po dotahovackach kde sme si my boli 100% istý že zariadenie pracuje správne sme zariadenie napojili na diagnostiku. Samozrejme pánovi manželovi to nedalo a náhodou išiel okolo diagnostiky iba náhodou ju vypol... znova další výjazd... už niekoľký a to upozorňujem na fakt že teplene čerpadlo malo hodnoty COP okolo 3,5-4 neustále. Kto má Tepelne čerpadlo vie čo je COP. Nikdy ani jeden výjazd neplatili!!! Diagnostický záznam sme zaslali výrobcovi aby nám dal oficiálne stanovisko k danému zákazníkovi lebo sme už na firme boli vyčerpaný. Zasielam oficiálne vyjadrenie ktoré má aj pani Fintova: “Nenašli sme v zázname žiadne väčšie problémy, možno by pomohlo trocha zjednodušiť kúrenie, nastaviť plánovač pre TUV a menej ťukať do ovládača.” Najväčší problém pri zákazníkovi p.Fintova bol ten že neustále menili hodnoty prepínali režimy vykurovania a plánu TUV. My sme niečo nastavili a pán manžel to do hodiny “vylepšil” napríklad nastavil vodu TUV na 60 stupňov Celzia. Atd atd. Podľa záznamu za týždeň stlačili tlačidla na displeji toľkokrát že to niekto nestačí za celu životnosť čerpadla. Do ovládania bolo zasahované celodenne ako keby niekto pri ňom cely čas sedel!!! Mrzi nás veľmi ale veľmi že napriek našej najväčšej snahe riešiť celu situáciu aj keď žiadna vina na našej strane nikdy nebola sa teraz pani Fintova naváža do našej firmy a vytrháva cely problém z kontextu. Kľudne môže nafotiť hodnoty COP a pridať ich sem ale to neurobí. Ďalšou vecou a aj bonusom je to že naši technici sú vynikajuci aj AJ nakoľko pán manžel je Angličan a veskeru komunikáciu sme s ním viedli v anglickom jazyku. Nikdy sme nikomu žiadnemu zákazníkovi neboli takto nápomocný a nevenovali im toľko času ako zákazníkovi p.Fintova. Toľko moje vyjadrenie a budem ho pridávať pod každý váš zavádzajúci príspevok S pozdravom Jaroslav Vavrík konateľ MALLAY s.r.o.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 1 roku
z mojej skusenosti technici vyzerali ok, ale jednanie pana vavrika nebolo ok. S tym kolko je firiem na trhu radsej niekoho ineho.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 mesiacoch
Treba sa vyvarovat tejto firme. Same sluby a skutek utek. Tak ako ostatne prispevky tu spomenute, suhlasim s nazorom na pana Vavrika. Poznam ho este z jeho posobenia v predchadzajucej firme, ktoru dotiahol do likvidacie. Je to jeden vulgarny clovek, ktory absolutne nevie jednat so zakaznikmi a takymto stylom privedie aj firmu Mallay do konkurzu. Uctovne podvody, podvody s eurofondami, dotaciami atd. Radsej vyberte inu firmu.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?